@bibi: dat is hier ook zo geweest. bij noa werd ik gek van alle visite en nu buiten naaste familie bijna niemand geweest. of sommige die pas na 3 maanden kwamen. @girl en wendy: wat fijn dat jullie echo's goed waren!
ik ben vandaag weer op controle geweest met fay, maar ik zet mijn vraagtekens bij haar lengte. volgens hun zou ze nu 63 cm zijn en dus maar 1 cm gegroeid, maar naar mijn idee is ze best gegroeid, maat 62 past ze ook echt niet meer. ach ja over 2 maandjes maar eens kijken hoe ze dan gegroeid is. ze weegt nu 7 kilo.
Jes bij twijfel anders zelf even opmeten. Staat weer een nieuwe echo foto in mijn album. Helaas niet zo heel duidelijk uk lag bijna geen seconde stil
@girl: een lekkere drukke baby dus noa was ook altijd zo druk, maar is ook een pittig kind. fay was heel rustig in mijn buik en is een rustig kind. weet niet of dat iets zegt, maar zou dus best wel kunnen dat je dan een pittig kindje krijgt haha fay had gisteren rond etenstijd ineens heel veel pijn van de prikjes, echt zo zielig. heb haar toen een zetpil gegeven en na de laatste fles is ze gelukkig lekker gaan slapen tot vanmorgen. wat voel je je dan machteloos he als je kleintje pijn heeft
Jes hoe gaat het nu met Fay? En over een druk kind ach dat zit er hier wel is als het op papa gaat lijken die is net een adhd'er die zei al gelijk is net als papa altijd druk
Wat een rust hier zeg hoe gaat het met jullie? Hier gaat het redelijk al blijft eten niet mijn hobby. Maandag controle gehad bij de huisarts bloeddruk was aan de hoge kan 140/90 en vanwege te hoog bmi stuur ze me door naar de gyn waar ik de 16e een intake bij heb. Verder wel het hartje gehoord was ff zoeken uk ging er steeds vandoor
@girl: is alleen maar goed dat ze je goed in de gaten houden @bibi: fay heeft maat 50 hooguit een weekje aan gehad, maar ze was al heel groot toen ze geboren werd he. krijg ook veel opmerkingen van mensen dat ze al zo groot is hihi. hier gaat alles goed, ben alleen druk geweest in huis. het was zo'n bende pfff. ik merk dat ik mijn huis makkelijker op een laag pitje zet nu met 2 kindjes. niet dat het vies is, maar overal lag rommel. vl en ik zijn al een paar dagen flink aan het ruimen en dingen aan het uitzoeken. gaat alleen niet zo snel, want vl wil erbij zijn en ja die werkt gewoon, dus overdag met noa en fay bezig en in de avond in huis. vl is vanavond bij zijn zus eten, dus even een avondje vrij haha. pfff ik weet niet waar ik de laatste dagen last van heb hoor. als ik geen spiraal zou hebben zou ik twijfelen of ik niet zwanger was hahaha. ik ben echt extreem moe, allemaal last van mijn buik en steken in mijn lies. dingen die ik ook had aan het begin van mijn zwangerschappen. misschien komt het nog wel door het plaatsen van de spiraal ofzo, dat mijn lichaam er nog steeds op reageert, ik weet het ook niet
Ha lieverds Hoe gaat het hier Sorry dat ik bijna niks meer type op zp We zijn nu een midweekje op vakantie in centerparcs Lekker genieten van elkaar. Me oma is vanochtend overleden niet zo leuk nieuws als je op vakantie bent..... Ik reageer uitgebreider als ik weer thuis en verbinding is slecht hier! Xxx
@flieentje: gecondoleerd met je oma...geniet maar van je vakantie meid! hier weinig nieuws, alles gaat zijn gangetje
Eef, gecondoleerd ten eerste en ten 2de fijne vakantie. Girl, hmm minder. Mijn BMI is ook te hoog, maar omdat ik een hele lage bloeddruk en suiker heb mag ik bij VK blijven. Hier het heel erg druk, ik lees wel met jullie mee, maar soms de puf niet te reageren Vandaag al weer 24 weekjes en mijn voeten kwijt
hihi grappig he kel! is ook zo fijn als je je schoenen aan moet doen. ik kon dat op een gegeven moment bijna niet meer haha
Flieen gecondoleerd Jes dan is fay idd erg groot toen ze geboren was Want Roa is maandag 5 weekjes zit nog op maatje 50 want 54 kan ie als jurk dragen hihi.
Haha lang leven al mijn instap schoenen Daar ben ik nu al dol op haha. Want echt mijn buik begint nu al in de weg te zitten. Hier druk bezig met spulletjes bij elkaar halen voor het kamertje. Wil wat aparte dingen, dus is even zoeken.
@bibi: oh gelukkig maar meid! @kel: ja je hebt ook een behoorlijke toeter hihi. leuk he bezig zijn met die dingetjes! hier is iedereen aan het snotteren. ik was gisteren om 4 uur al wakker omdat fay niet meer wilde slapen en toen ze eindelijk sliep werd noa wakker haha. vandaag was noa weer om half 6 wakker en nu slaapt fay nog. noa begint nu ook flink verkouden te worden en bij mij begint mijn keel pijn te doen. bij fay komt er volgens mij ook een tandje aan, dus van zondagavond tot gisterenavond heel veel gehuild, hopelijk gaat het vandaag beter!
wat s het stil hier! girl, wendy en kel: hoe gaat het bij jullie? hier gaat het wel goed op zich. fay is wel verkouden, maar wordt gelukkig weer minder, want ze had het flink te pakken. nu is het voornamelijk nog slijm hoesten. ze had mij ook lekker aangestoken, maar ja liever ik dan zij. fay is nu wel echt een stuk meer wakker, maar ligt vaak lekker te spelen met haar speeltjes of haar zus rollen doet ze sporadisch, ze wil wel maar lukt nog niet. de fysio zei dat ze waarschijnlijk meer moeite moet doen omdat ze wat zwaarder is hihi
Fijn dat ze weer wat opgeknapt is!! Hier gaat het goed De kleine man is flink aan het verbouwen daar binnen Voel me prima, af en toe wat bandenpijn en wat sneller moe, maar ik mag niet klagen.
Jesje, fijn dat het met Fay beter gaat nu. Ik lees wel mee, maar vaak de puf niet te reageren erg druk met het bedrijf en ook de minder leuke kanten als vervelende klanten, hebben gisteren de stap gezet om te stoppen met een paar. Ik had zelfs harden buiken door de stress. Maar verder gaat het met mij en de baby goed. Baby schopt lekker er op los Alleen begin ik toch wel de mankementen te kennen van een buik die niet bij 25 weken pas, maar van meer dan dat. Heb een foto in mijn album staan.