Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: dat is al een aardige toeter meid:D en ik kan je vertellen, bij mij groeiden ze vanaf 30 weken het hardste haha, dus dat belooft nog wat! en wel aan jezelf denken he meid, niet te druk maken om lastige klanten!

@wen: dus het is een drukke jongen:D leuk is dat he! dat mis ik soms wel hoor, dat getrappel in mijn buik.

fay is bezig met haar eerste tandje, gelukkig heeft ze er niet heel veel last van, alleen heeft ze nu vuurrode wangen haha. ze kwijlt ook heel veel en zit constant met haar vingertjes in haar mond. ik hoop maar dat hij snel doorzet!

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Gaat snel die tanden hihi.

Ja dat probeer ik ook. Het is nu achter de rug op naar een nieuwe leuke klant, werd gisteren gemaild of manlief wil komen kijken naar een tuin hier in het dorp.
    En ja ik ben beetje bang voor de grote van die buik want man oh man dat ding staat niet stil met groeien. Ze tegen mijn moeder dat kind schopt en slaat hem zo groot, ook hier dus een druk kindje.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hihi leuk hoor kel!

hier gisteren een fotoshoot gehad van de meisjes en een paar foto's van ons 4tjes laten maken. was echt heel leuk, alleen op een gegeven moment had noa geen zin meer en was fay te moe, dus toen lukte het niet meer zo met de foto's hihi. maar er zaten wel heel veel mooie tussen, ben er echt blj mee!

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik zag ze voorbij komen. Zijn echt mooi en je schrik dat ze niet mee zouden werken was ongegrond er zitten hele mooie tussen. Ze zijn allemaal mooi maar sommige dacht ik wauw die heb ik ook geliked.

Morgen naar de vk. Manlief moet werken voor een vriend van hem, heb gezegd ga maar is toch geld. Mijn moeder helemaal blij want die wou graag een keer mee dus die is er morgen bij.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja het viel me reuze mee met het meewerken van de meisjes en dat ze na een tijdje geen zin meer hebben is ook niet zo gek he. ik vind het alleen wel jammer dat er maar weinig foto's van noa en fay samen gelukt zijn. fay was echt veel te moe van haar sessie alleen, die kreeg haar hoofd echt niet meer omhoog haha

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    is toch ook leuk voor je moeder om een x mee te gaan! ik ging altijd alleen met noa hihi, vl moest altijd werken en ik hoefde alleen de straat over te steken en dan was ik er, dus was altijd zo terug hihi

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo ben al een tijdje niet geweest zie ik. Hier gaat het zijn gangetje vorige week intake bij de gyn gehad was een gezellig gesprekje aan het eind kunnen spieken naar de kleine. Verder benieuwd naar woensdag of onze uk mee wil werken en we er achter komen of we een jongen of meisje krijgen.

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Ik ben benieuwd!! Waarvoor moet je naar gyn als ik vragen mag?

Wat fijn Jesje dat ze zo goed zijn gelukt :)

Hier gaat t ook allemaal goed, vanmorgen voor de laatste kerr naar de gyneacoloog geweest, ook de laatste cyste is volledig verdwenen :)

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Even een buik update ;)
    Groeit lekker door :)

25w2d

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: mooi buikje meid! en fijn dat de cyste weg is!

@girl: konden ze dat bij de gyn nog niet zien? of heb je dat niet gevraagd? ben benieuwd hoor!

ik ben vandaag naar de ka geweest met fay voor dat ruisje bij haar hartje. waarschijnlijk groeit ze er overheen, maar omdat ik eigenlijk een broer heb die aan een hartafwijking is overleden willlen ze toch liever een echo maken.
    verder heeft noa de griep, heeft flinke koorts en ligt heel de dag al op de bank te hangen:(

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wendy ik moet naar de gyn vanwege overgewicht en nu al een iets hoge bloeddruk vandaar. Fijn dat de cyste helemaal weg is. En mooi buikje:)

Jes heb het wel gevraagd bij de gyn maar konden het niet zien vanwege de houding. Dus ben benieuwd naar vanavond. Beterschap met Noa en hopen dat alles er op de echo goed uit ziet bij Fay.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: veel plezier bij de echo vanavond! hoop voor je dat ze het dan wel kunnen zien!

noa is nog steeds flink ziek, ik had de dokter gebeld om te vragen wat ik voor haar hoest mag geven, maar ze had toch liever dat ik morgen even langskom, om een ontsteking uit te sluiten. ze heeft in haar eerste jaar een paar x een luchtweginfectie gehad vandaar.

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    We krijgen een meisje :)

Ze lag eindelijk wat rustiger we hebben der dus ook goed kunnen bekijken.

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jaaa girl wat leuk voor julie! past mooi bij je profielnaam haha. kan je nu lekker gericht gaan shoppen;)

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Jeeej, super leuk Girl!!! :D Gefeliciteerd!
    Is je buik al lekker aa t groeien of nog niet echt te zien?

Balen Jesje dat ze nog zo ziek is :(

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kunnen nu inderdaad gaan shoppen ;)

Buikje is al aan het groeien pas me eigen broeken al niet meer. Gelukkig zitten de positiebroeken nu erg lekker ;)

Jes en hoe was het bij de dokter?

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou wat een verschil een dag kan maken bij een kind hahaha. gisteren had noa nog bijna 40 graden koorts en vannacht kookte ze ook weer en nu al de hele dag helemaal geen koorts. is ook een stuk opgewekter, maar wel wat sneller geïrriteerd. ik had de afspraak bij de dokter al staan dus ben wel gegaan, aangezien ze nog heel erg hoest en heel erg verkouden is, maar de dokter zei dat hij geen kuur wilde geven, dat hij daar geen voorstander van is. hoop maar dat het hoesten snel over is dan, want ze is nu elke dag om 5 uur wakker door het hoesten.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    joepieee fay heeft haar eerste tandje!:D de volgende komt er ook al aan, hopelijk gaat die net zo makkelijk als deze, want ze heeft van deze helemaal geen last gehad.

verder staat noa dr kamer helemaal op zijn kop, we hadden een lekkage bij haar muur en ze zijn vanmorgen langs geweest en het schijnt van de badkuip te komen. we mogen nu even niet douchen, want hun kunnen pas verder als de muur droog is en zolang wij douchen wordt ie niet droog. gelukkig kunnen we bij mijn sz terecht. noa gaat nu zolang maar met haar bedje bij ons op de kamer slapen.

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes jeetje wat balen van die lekkage hopen dat het makkelijk op te lossen is. En Fay haar eerste tandje hopen dat de rest inderdaad net zo makkelijk gaat. Noa weer helemaal beter?

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    noa is weer helemaal beter hoor, alleen nog verkouden. het tweede tandje bij fay begint ook door te komen en daar had ze vanmorgen wel even last van, maar nu is ze weer helemaal vrolijk. haar billen zijn alleen vuurrood nu

Deel Deze Pagina