Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nou denk dat ik de kleine meid voel kriebelen :)

Jes haha of het waar is geen idee maar het zou wat zijn zeg als ze gelijk heeft.

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou Jes, haha!! Dat wordt wat!!

Oeehh spannend girl!!! Na een aantal keer weet je het zeker!! :)

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou het is ook raar dat ze dat zei, maar ze zei dus ook dingen die ze echt niet kon weten, dus denk wel dat zij meer ziet dan wij, maar hoop niet dat ze gelijk heeft over nog een kindje haha

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes snap ik als je er geen meer wil.

Toen jullie je uk net begonnen te voelen hoe vaak was dat dan? Gisterochtend heel de tijd gekriebel daarna geen gekriebel meer.

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

In het begin voel je het nog niet met regelmaat gewoon omdat kindje nog niet krachtig genoeg is. Uiteindelijk ga je het steeds meer voelen.
    Het is bij iedereen verschillend. Ik voelde de baby al vrij snel met kriebels en plopjes maar duurde weer langer voor de trappen echt duidelijk werden.

Gisteren voelde ik de kleine goed drukte mijn beste vriendin mag ik voelen nu dat was meteen duidelijke communicatie haha.

Jesje Ohjee nummer 3 hou de benen maar goed bij elkaar in de vruchtbare periode dan als je geen meer wilt :p

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: dat ga ik zeker doen haha:p

@girl: ik voelde het toen ik het net begon te voelen heel af en toe maar hoor. zat soms een paar dagen tussen, na 2 weken begon ik haar echt elke dag goed te voelen.

gisteren hadden we visite van vrienden van ons, zij is over 1,5 week uitgerkend, je zag haar buik echt op en neer golven, als ik dat dan zie dan weet ik nog precies hoe dat voelde hihi

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Geen rede tot paniek dus al moet ik zeggen dat ik elke dag wel een kriebel voel tot nu toe :)

Vandaag alweer 19 weken zwanger gaat echt snel volgende week de 20weken echo best spannend.

kel een bewegelijke baby dus ;)

Jes haha dat gevoel zal je denk ook niet snel meer vergeten zelf.

8. Parelbloesem

Jes mijn buik golft ook al wel eens haha

Girl, ja heel bewegelijk.

Vannacht heeft het papa gezelschap gehouden toen ik al sliep. Blijkbaar heel druk geweest, ik weet van niks ;)

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mijn buik golft idd ook wel eens!! Mn buik komt regelmatig op plaatsen omhoog, hahs..

Girl, bij mij zat er in het begin vaak wel een aantal dagen tussen hoor.. pas later werd het regelmatig..Van het weekend hebben 3 goede vriendinnen de kleine voelen bewegen.. ze waren helemaal gelukkig, haha!

10. Parelbloesem

Wendy hier toevallig afgelopen vrijdag mijn beste vriendin. Echt grappig

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ha lieverds

Ik lees dat alles goed gaat met de kleine wondertjes😁
    Ons wonder is zondag alweer 7maanden!
    Tijd gaat zo onwijs snel!

Door het vele werken en amper vrij zijn heb ik zowat geen tijd om mee te schrijven!

Ik lees regelmatig vluchtig mee hor!

Ik ga me klaar maken om straks te werken en Naomi weg te brengen
    Dikke kus denk aan jullie!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @flieentje: gaat snel he meid! fay is de 20ste alweer 6 maandjes, tijd vliegt echt! wat balen dat je zoveel moet werken:(

@kel, wen en girl: leuk hoor dat gekriebel en geschop in je buik. dat mis ik soms wel hoor! maar om daardoor nou voor een derde te gaan hihi

volgende week komt de fysio weer. ze wil dan dat fay alle kanten op kan draaien, maar fay heeft er echt geen zin in ofzo. ze draait via 1 kant van haar rug naar haar buik, maar wil niet van buik naar rug draaien en ook niet via de andere kant zeg maar van rug naar buik. ik maak me daar toch wel een beetje zorgen om...als ik haar op haar zij leg doet ze het wel gelijk, maar uit zichzelf doet ze het niet. het zou dan de laatste x zijn dat ze komt, maar dan moest ze het wel kunnen;)

13. Parelbloesem

Ja stiekem krijgt ze gelijk Jesje, voel het aan mijn water :p

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier voel ik me gelukkig goed eigenlijk geen last meer van misselijkheid echt heerlijk. Vanaf vorige week ook de kleine meid elke dag wel voelen kriebelen al moet ik zeggen dat ik der maandagavond voor het laatst heb gevoeld gelijk gaan de gedachtes weer alle kanten op.

Morgen info filmpje over de 20 weken echo en dan vrijdag controle bij de gyn. En dinsdag de 20 weken echo. Merk dat ik het toch wel spannend ga vinden die 20 weken echo.

Kel en wendy wat leuk dat jullie dat hebben kunnen delen met jullie vriendinnen.

Jes nou hopen dat Fay het voor die tijd nog door krijgt dan.

Eef de tijd gaat inderdaad snel jullie kleine meid alweer bijna 7 maanden.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: wat fijn dat de misselijkheid weg is meid. en ik vond die 20 weken echo ook altijd spannend hoor!

@kel: bedoel je dat ik nog een x zwanger wordt dat je dat aan je water voelt? haha hou eens op jij! jij hebt me al heeeel goed gependeld dus wordt nu gelijk bang haha. ik heb nu trouwens een spiraal dus acht de kans de komende 5 jaar wel klein hihi:p

bah ik voel me echt beroerd zeg! heb vannacht een onaangenaam bezoekje aan de wc gebracht, waarbij het langs 2 kanten eruit kwam bah. voel me er vandaag nog helemaal trillerig van

16. Parelbloesem

Haha you never know Jesje :p
    Balen dat je, je zo beroert voelt.

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi meiden lan geleden maar toch even berichtje hier!!

Girl ik vond de 20 weken echo ook spannend toen dat voorbij was vondt ik het allemaal zo snel gaan ,voor jezelf langzaam maar als je terug kijkt echt heel snel van dat moment

Hier :
    Ro is al 10 weken (2 maand) het gaat zo snel pfff ,herstellen gaat niet zo snel als ik wil eigelijk verdovende gevoel in me buik zit er nog maar daar kan maanden over heen gaan ,ze geven herstellen een jaar eigelijk .

hij brabbelt en lacht en kan al wat met ze nek omhoog halen haha zo leuk om te zien en weegt nu al 5 kg vorige week prikjes gehad

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    fijn dat het zo goed gaat bibi!:D wel balen dat het herstel niet zo gaat als jij zou willen, maar dat gaat allemaal goed komen meid!

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    vandaag cb gesproken over roan poepgedrag op nuttrilon blijven
    ha gebelt voor zkh verwijzing wachten tot ie terug belt .

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    jes mag ik vragen wat jij gedaan hebt om af te vallen

Deel Deze Pagina