ik tel calorieen bibi, ben nu 10,3 kilo kwijt nu, maar wil er 15 af hebben. alleen die laatste kilo's willen niet echt meer lukken hihi. ik zit nu in ieder geval onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. je moet maar eens kijken op Dieet Afvallen met het 40 Punten Dieet - via die site tel ik punten. is eigenlijk etzelfde principe als weight watchers, alleen heb je daar geen coach en is veeeeel goedkoper.
vrijdag ha gebelt ik krijg een verwijs brief voor de kleine man vor de kinderarts eindelijk word er naar hem gekeken wat er gedaan kan worden voor zijn poepproblem .gisteravond ongi geworden naar precies 11 weken donderdag spiraaltje zetten
oh fijn bibi dat ze je nu doorsturen. de ka zal er vast wel iets op weten, ik spreek uit ervaring succes met het plaatsen van je spiraaltje. hou er wel rekening mee dat je wat langer kunt bloeden. ik heb na het plaatsen iets van 7 weken wat rommel met afvegen gehad, daarna ben ik nog een x gewoon ongi geworden en ben tot nu toe nog niet ongi geworden, laatste menstruatie was 1,5 maand geleden
Gistermiddag de 20 weken echo gehad. Maar de kleine lag vrij diep en in elkaar gedoken dus naar ff proberen op mijn zij moeten liggen in de hoop dat uk anders ging liggen. Helaas was dat niet het geval dus werden we weg gestuurd en moesten maar ff een wandeling gaan maken in de hoop dat ze zal verplaatsen. Wij naar een half uurtje weer terug gelukkig was ze iets anders gaan liggen. Maar alsnog konden ze niet alles na kijken. We moeten volgende week dus nog terug om te kijken of het tussenschotje bij het hartje dicht is, de vingers,geslacht, en bovenlip moeten nog nagekeken worden. Gelukkig konden ze wel zien dat het ruggetje helemaal dicht was 2 nieren en de navelstreng zag er ook goed uit. Bovenbenen waren mooi van lengte. Dus wat ze gisteren wel konden zien was gelukkig al goed. Hopen dat uk volgende week donderdag mee wil werken.
@girl: wat een eigenwijs ding he hihi. gelukkig was wat ze konden zien goed en de rest zal ook vast wel goed zijn hoor! je moet maar zo denken: lekker een keer extra naar je ukkie kijken! de beste vriend van vl is deze week vader geworden, zijn vanmorgen op kraamvisite geweest, wat een schatje zeg! ik moest zelf in het zh zijn voor fay voor de echo van haar hartje en gelukkig was alles goed
eigenwijs ukkie zeg hihi van het positieve uitgaan dat alles goed is. vondt het vanaf 20 weken ontzettend rap gaan haha. roan heeft krampjes krijst het savonds rond de zelfde tijd iuit we wachten op de brief van ziekenhuis wanmeer we mogen komen.
jeetje wendy wat gaat dat hard! nu is het echt aftellen meid! bibi: ah wat zielig voor roan, hopelijk kun je snel terecht! krampjes zijn echt verschrikkelijk. noa heeft er ook vanaf dag 1 al zoveel last van, nu nog steeds, daardoor wil ze ook bijna niet op het potje poepen, terwijl plassen echt super gaat.
Hii meiden Ach arme roan! Hoop dat jullie snel de brief voor zh krijgen! Moet hij van het poepen zo hard krijsen? Fijn dat alles goed was met fay haar ❤️! Laatste kilo's gaan altijd moeilijker! Je lichaam is soort van aan je ritueel van eten en alles gewend. Jeetje wen al 30 weken! Tijd gaat zo snel! Erika wat een Eigenwijze dame die kleine meid! Wel fijn dat wat ze konden zien goed was! Naomi was ook zo eigenwijs met alle echo's! Een keer extra spieken kan geen kwaad! Hier gaat alles zijn gangetje Van het weekend ml zijn verjaardag gevierd. Naomi heeft niet geslapen die avond was een groot feest. Slapen savonds is soms ook al feest sinds twee weken durft ze niet in slaap te vallen lijkt het Als ze merkt dat je weg loopt gaat ze huilen! Zal wel verlatingsangst fase zijn of iets..... X
Donderdag poging 2 gehad van de 20 weken echo. Het hartje was weer niet helemaal goed te zien. Beeld was te wazig en ze lag duidelijk op een verkeerde plek ervoor. Vrouw heeft behoorlijk op mijn buik lopen duwen maar helaas we konden niet zien of het tussenschot dicht is. Bij ongeveer 28 weken krijg ik een groei echo en dan maar hopen dat ze er dan nog naar kunnen kijken al is de kans klein vanwege de ribben die er dan voor zitten. Maar verder was alles goed met de kleine uk. Ze wilde ook niet laten zien dat ze echt een meisje is Er zat een voet en navelstreng voor die vrouw dacht ook een meisje maar durfde het echt niet met zekerheid te zeggen want achter de navelstreng kon ook toch nog een balzakje zitten. Ik voel de kleine nog niet elke dag maar als ik der voel is het wel steeds duidelijker. Al lagen we donderdagavond in bed en ik voelde de kleine aardig bewegen leg lief zijn hand erop zeg die jeetje ben jij dit. Ik nee hoor stond toch wel heel erg verbaasd te kijken dat hij uk zo goed kon voelen Wendy alweer 31 weken gaat snel meid. bibi arme roan dat je maar snel in het ziekenhuis terecht kan om er naar te laten kijken. jes fijn dat alles op de echo goed was van Fay weer een zorg minder. Eef de kleine meid wilde dus gewoon gezellig op het feestje blijven Maar wel lastig dat ze in de avond niet makkelijk in slaap kan vallen.
Fijn dat de rest in ieder geval goed is. Lekker eigenwijsje in je buik dus. Dat schoppen ja dat kan soms ff duren voor je het krachtig voelt. Hier al weer ruim 32 weken zwanger, gaat snel...
Flink eigenwijsje dus!!! Fijn dat de rest wel goed was!! Hier idd alweer ruim 31 weken, het gaat erg hard
@kel en wen: oh begint echt al op te schieten bij jullie zeg! ik vind altijd als een ander zwanger is dat die 40 weken zo om zijn en toen ik zelf zwanger was leek het of de tijd stil stond haha. dat gevoel had ik bij fay helemaal vanaf 34 weken omdat ik mezelf toen helemaal niet goed voelde. maar toen ze er eenmaal was was ik alle ellende gelijk weer vergeten hihi @girl: wat een eigenwijs meisje heb jij zeg hihihi @flieentje: oh oh die naomi, is lekker eigenwijs aan het doen met het niet slapen hihi. hier gelukkig bij beide nog nooit last van gehad. gaan altijd gelijk slapen als ze naar bed gaan. hier gaat alles goed. vanavond pakjesavond, gelukkig maar, want noa wordt door de spanning er niet liever op hahaha. met fay gaat ook alles super, is nog steeds een heel makkelijk kind. 3de tandje zit wat te vervelen, dus die zal binnenkort ook wel doorkomen.
Hahaha fijn he kleine kindjes en sinterklaas Ik word verplicht zondag sinterklaas te vieren bij me schoonouders, terwijl we al gaan eten bij mijn ouders op de avond. Ik vind het hier zo snel gaan en anderzijds kan ik niet wachten tot die er uit is!!! Ik slaap geen een nacht meer fatsoenlijk. En zie overal baby's voorbij komen op FB en denk dan, ik wil ook hahahaha!!
@kel: nou jouw kindje moet nog maar lekker blijven zitten hoor! maar ik begrijp je nieuwsgierigheid hoor! vooral nu het allemaal dichterbij komt zo sinterklaas is weer voorbij nu op naar de kerst. ik moet alles nog gaan versieren, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in om dat te gaan doen haha, ik ga straks de versiering maar eens uit de schuur halen en dan denk maandag ff een boom halen. ik wil alleen het liefst een kunst dit jaar, al die naalden altijd bij echte vind ik echt irritant, maar een echt mooie kunst is echt duur zeg pfff
Kel laat de kleine inderdaad nog maar even lekker bij jou zitten hoor. Nog veel te vroeg om geboren te worden. Maar snap wel dat je nieuwschierig begin te worden. Jes haha herken dat wel van het niet willen versieren voor de kerst. Maar het gekke is wil wel dat het er gezellig uit komt te zien. Gelukkig vin lief het niet erg om te doen nu nog even de tijd voor vinden Hier vorige week suikertest gehad voor zover ik de waardes kan bepalen was alles goed. Donderdag weer controle bij de gyn dan zullen we het er wel over hebben.
nou hier nog steeds geen versiering te vinden haha. was er gisteren helemaal niet meer van gekomen, dus dan vanavond maar. we hebben alleen besloten om dit jaar geen boom te zetten. wij hebben altijd echte gehad, maar noa loopt veel op haar blote voetjes e fay begint nu een beetje te tijgeren en dan met die naalden...volgend jaar gaan we een kunstboom halen, maar ik wil er dan eentje die net echt is en dan zit je al snel aan de 200 euro en dat kunnen we nu even niet missen aangezien we net een ander autootje hebben moeten kopen. we zijn toch niet thuis met de kerst en ik maak het wel gewoon gezellig met lampjes enzo nou de muur in de kamer van noa is gisteren eindelijk gestucked nu wachten tot hij droog is dan kan hij geschilderd worden en kan ze eindelijk weer op haar eigen kamertje slapen. na 2 maanden bij ons op de kamer wordt dat wel weer eens tiijd
Nou dinsdag het kamertje in elkaar gezet en het ziet er gelijk heel anders uit. Helaas moet de kast vervangen worden want daar zitten meerdere beschadigingen op. Onderdelen gaan ze bestellen en als het binnen is komen ze zelf de kast uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Gisteren ook weer controle gehad bij de gyn hij was super te vrede over de waardes van de suikertest gelukkig. Verder blijft mijn bloeddruk schommelen dus hij wil gaan starten met medicijnen zeker omdat ik nog een tijdje moet. En aan het eind van de zwangerschap je bloeddruk altijd iets omhoog gaat. Volgende week dus ff extra keer terug om naar de bloeddruk te kijken en of de medicijnen dus hun werk doen. Ook nog naar lassie kunnen spieken hij luister via een echo naar het hartje helemaal niet erg dus Jes herken het van nog geen versiering hier nog steeds een kale boom in huis. Die staat er al vanaf zaterdag Misschien eens na kerst kijken voor een boom heel vaak zijn ze dan in de reclame. Wat zal je blij zijn dat Noa weer bijna naar der eigen kamer kan.
@girl: wat fijn dat je waardes goed waren en dat alles zo goed gaat! en lekker kunnen spieken, dat is altijd leuk! hopelijk zakt je bloeddruk wat door de medicijnen. hebben ze toen ook je urine getest op eiwitten? of was het nog binnen de marge je bloeddruk? de muur in de kamer van noa wil niet echt drogen, morgen zijn we al een week verder, maar je ziet nog steeds veel vocht zitten. komt schijnbaar doordat het nu niet heel warm is. ik ga haar kamer vandaag wel alvast poetsen, want die is echt smerig nu. straks hoeft alleen die muur nog geschilderd te worden en dan is het ook wel fijn als de kamer stofvrij is. noa en fay zijn gisteren uit logeren gegaan bij mijn sz, was de eerste keer voor fay, pfff heb het er best moeilijk mee. noa was ik al gewend, het is nu echt zo stil in huis! ik ben gisteren lekker naar de bios geweest met mijn zus en had vandaag willen uitslapen, maar om 9 uur kon ik ect niet meer slapen. zit echt niet meer in mij haha hoe is het verder met iedereen? het is erg stil hier!