Jesje, wel fijn als ze terug kan al was die foto van dametje in jullie bed wel erg schattig! Girl, fijn dat je suikers etc goed waren Enne hij/zij mag nog wel even wachten idd maar de nachten niet slapen en met papa of mama willen spelen breken op. Heb al een mooie blauwe voet op mijn buik ervan. Dus theoretisch gezien mag het nog even blijven zitten. Praktisch gezien ben ik blij als die er is, want ook alles word nu heel zwaar!
ja kel die laatste loodjes wegen echt zwaar he meid noa slaapt trouwens in haar eigen bedje op onze kamer, maar het komt regelmatig voor dat we haar in ons bed vinden aan het eind van de dag hihi nou de meesten van jullie hebben wel gelezen dat fay goed ziek is, overdag ging het vandaag redelijk, maar nu het weer avond wordt begint haar temperatuur weer op te lopen en gaat ze weer wat meer jengelen. morgen mooi terug naar de ha!
Haha ja dat begreep ik dat ze in der eigen bedje slaapt. Maar die foto was zo lief hihi. Hoe laat moet je met Fay bij de arts zijn? Ja die.laatste loodjes. Ben er langzaam aan wel klaar mee haha.
Vanmorgen weer bij de gyn geweest voor bloeddruk medicijnen helaas heeft het niks gedaan. Bloeddruk was zelfs hoger als vorige week. Nu de dubbele dosis gaan slikken. En moest gelijk door om bloed te prikken en urine in te leven de gyn wil alles controleren. Hij zal vanmiddag nog bellen met de uitslag. Nu volgende week weer terug voor bloeddruk controle. Jes beterschap met je meisje. Kel inderdaad echt de laatste loodjes. Hoe gaat het verder met uk omdat hij/zij waarschijnlijk eerder komt vanwege te weinig ruimte of is daar geen sprake meer van?
Oeh en had de gyn nog gebeld? Die kans is nog altijd aanwezig. En kindje pest ook flink van onder. Kan soms amper lopen. Nog eventjes volhouden het mag januari van mij toch wel halen!
hai dames ik ben lang niet meer hier geweest maar ro zit al fruit en groente hap en sinds paardagen erg goed ziek hij is veel spugen rode wangen koorts hangerig nu ondekt dat ie vier tanden krijgt boven en beneden
Misschien hebben jullie het al wel op fb gelezen maar ben 23-12 opgenomen in het wkz. Heel veel onderzoeken verder kreeg ik vanmorgen te horen dat ik zwangerschapsvergiftiging heb. Nu heel hard hopen dat mijn lichaam het goed blijft doen. En dat de kleine meid het goed blijft doen.
@girl: he bah meid toch zwangerschapsvergiftiging. ben je nu nog in het zh? en wat kunnen ze er nu aan doen? sterkte meid! @bibi: zozo die is rap! fay had met 5 maanden haar eerste 2 tandjes, dat was al vlug, er zitten nu volop bobbels in haar mondje, maar nog niks door. @kel: ja meid begint nu echt spannend te worden meid! hou je het wel allemaal nog goed vol? ben benieuwd naar jullie wondertje! en iedereen een goede kerst gehad? hier wel, nu op naar oud en nieuw! gaan jullie dan nog iets leuks doen? wij gaan eerst eten bij sz en blijven daar dan nog even en dan gaan we naar mijn neefje die geeft een feest. noa en fay blijven dan bij mijn sz slapen, kan ik ook een keertje drinken, het is 1,5 jaar geleden dat ik alcohol op heb, dus dat gaat wat worden denk hahaha. als ik jullie niet meer spreek: een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond 2014!
Hoi dames, nou ik ben al een hele tijd niet meer geweest. Zoals de meesten wel hebben kunnen lezen op fb gaat het niet zo goed bij mij thuis. Ik heb dan ook niet de fut aandacht ect. om veel dingen te doen. Kort gezegd (heel kort) mijn partner is afgelopen weekend doorgeslagen uit het niks (meerdere mensen waren er bij en iedereen snapt er niks van) Ik ben zwaar mishandeld en moet morgen in gesprek met hem na 8 dagen. Hij had/heeft een contactverbod. Jullie kunnen begrijpen dat ik even helemaal de weg kwijt ben, de man waar ik de dag ervoor nog een gesprek had over trouwen, werd een monster. Ik wil dit niet op fb zetten, mijn oudste heeft namelijk ook fb en dat wil ik haar besparen. Ik zit nog zo vast dat ik het er nu hier ook verder niet over wil hebben, maar omdat jullie en ik heen en weer met elkaar wel meeleven vond ik dat ik jullie dit wel mocht/kon vertellen. Dus ik weet niet of ik hier nog op ga reageren, ben teveel in mezelf opgesloten. Alleen girl ik las het, potverdorie wat kl*te zeg. Hopelijk komt het met je kleine helemaal goed.
Meiden toch wat een gedoe. Sterkte girl en masami. Hier ben ik blij als ik eindelijk bevallen ben. Word heel zwaar op het moment
@masami: jeetje meid wat heftig! ik snap dat je even helemaal in de war bent nu! heel veel sterkte meid dikke knuffel voor jou! en als je het erover wilt hebben zijn wij er voor je en als je er niet over wilt praten is dat ook goed. doen waar jij je goed bij voelt! @kel: ja meid de laatste loodjes!
Jeetje Masami, wat heftig zeg! Heel veel sterkte!! Girl, dat is kl**te zeg!!! Wat doen ze daar nu aan?
hoe is het nu girl en masami? heeft de rest een beetje een leuke jaarwisseling gehad? hier was het heel gezellig! we gingen eerst eten bij sz en noa en fay mochten daar blijven slapen. toen zijn we naar een feestje van mijn neefje gegaan en vanuit daar zijn we in de binnenstad beland hihi. ik was echt al een paar jaar niet meer op stap geweest, dus was wel even gek. alles was tot 6 uur open en ik lag pas om 7 uur in bed dat is normaal de tijddat ik eruit ga hahahaha. om half 12 belde sz dat ze stontziek was en of ik de meisjes kon halen. had dus maar 4,5 uur geslapen whahaha. ach ja voor een keer moet dat kunnen
Jesje, haha zag de foto al voorbij komen. Hier goede jaarwisseling gehad ondanks continu voor werk. Ben er toch echt wel helemaal klaar mee nu. Laatste loodjes nou ja die zijn echt een ramp hier. Kan niks meer zie dat niet nog max 5 weken zitten
bij mijn vk mocht je zelf kiezen of je met 41 weken wilde worden ingeleid, was bij mij gelukkig niet nodig. ik was het de laatste weken ook helemaal beu hoor! en dan lijkt het of de dagen voorbij kruipen he?! ja die foto ja haha. vl was goed zat hahaha. ik had ook wel gedronken, maar voelde er helemaal niks van. gelukkig maar aangezien ik niet veel had kunnen slapen haha
Het erge vind ik op en af ziek zijn. Oren zitten dicht. Heb telkens keel pijn. En die voor weeën zijn een ramp.
Hallo Dames ik ben tijd hier weer even niet geweest maar ben even druk met van alles en nog wat en Roan die veel aandacht van mijn vraagd. En ben iets aan het opzetten voor een eigen bedrijfje kan hier nog niet zeggen wat maar dat gaat zekers gebeuren. Jesje Lauren was ook 4 mnd en vanaf 4 maanden kunnen babys al tanden krijgen roan was 3,5 toen we ontdekte dat ie al met tanden bezig was. hij kan zich al goed met ze nek omhoog houden nog even en is nu bezig met dingen proberen te grijpen zo schattig om te zien zie elke keer muziekmobiel heftig op en neer aan het gaan in de box. Vorige jaar rond deze tijd deed ik mijn eerste zwangerschapstest. Masami Ik had wel een vermoeiden dat er wat aan de hand was bij jullie maar niet dat het zo erg was als je wil praten ben je altijd welkom heb zo iets ook met mijn exman meegemaakt en ik kan je deze tip meegeven iemand die slaat maak niet uit of je man of vrouw bent dan moet je bij elkaar weg dit is niet goed voor jezelf maar vooral niet voor je kinderen. sluit je vooral niet af voor de buitenwereld en de mensen die om je geven want je moet verder voor je kindereen hoe moeilijk dit zal zijn in je eentje . Parelmoer dat heeft iedereen op het laatste ik had het ook toen zo heftig nog eventjes vol houden die voorweeen waar mijn al 10 weken lang en hoe meer ik dichterbij kwam hoe erger ze waren soms als ik wat aan doen was moest ik even stil staan en ze weg puffen maar straks kan je niet meer voorstellen dat je ze had en mijn vk vertelde hoe meer zwangerschappen je heb gehad hoe heftiger ze worden
@kel: nog niks in aantocht meid? kleine uk mag nu wel komen he! @girl: hoe is het nu bij jou meid? @bibi: leuk he hoe die kleintjes zich allemaal ontwikkelen, gaat allemaal zo snel! hier gaat alles goed, fay kan nu alleen zitten en dat vind ze geweldig! ze is wel een echte slaapkop. moet haar elke ochtend wakker maken om 11 uur omdat ik het anders wel echt te laat vind worden. maar haar vader kan ook zo lang slapen dus ze heeft het niet van een vreemde haha
Jesje jaaa geweldig vindt ik het Maar onze Roan is oh zo snel heb gegrepen van iedereen zelfs Fyso en Cb zeggen het over R maar ben er wel trots op hihi !!! maar ik ben oh zo druk met van alles merk dat ik hier oh zo lang niet geweest ben hihi erg he?
Zo zal hier weer eens een update geven. Het ging even goed maar de nacht van 1 op 2 januari is het mis gegaan. Kreeg klachten en bloeddruk wilde niet meer naar beneden. Ze zijn de hele nacht met me bezig geweest gelukkig ging de bloeddruk wel weer naar beneden. Het was zeer kritiek ze hebben op het punt gestaan de kleine te halen maar gelukkig ging mijn leverwaarde weer zakken. In de nacht was die 700 grens is normaal 30. De dagen erna ging het steeds weer iets beter tot ze 4 jan dachten we halen het magnesiuminfuus er weer af. Bloeddruk steeg weer die nacht dus weer een beroerde nacht gehad gelukkig was de lever toen wel weer normaal. En nu dagen verder kan ik zeggen dat het de laatste dagen redelijk goed gaat. Magnesiuminfuus laten ze er nu aanzitten omdat ze bang zijn dat het anders weer mis gaat. Morgen de magische grens van 28 weken wie had gedacht dat we dat nog gingen halen. Hier staan de artsen en de verpleegkundiges er van te kijken we gaan het dan ook maar vieren met een taartje. Morgen ook alweer 3 weken in het ziekenhuis hoeveel er nog bij komen geen flauw idee. Het kan zo omslaan hebben we gezien en het is echt puur afwachten tot mijn lichaam aangeeft het is genoeg dan gaan ze der halen. Of als de kleine het niet meer prettig vin dan gaan ze der ook halen. Zal proberen weer iets vaker een update te geven. Masami wat heftig meid.