Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Jeetje Girl, wat heftig allemaal zeg :( 3 weken al! Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.. Hopelijk mag jullie meisje nog even wat langer in je buik blijven!
    Sterkte meis!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: jeetje meid dat is niet niks geweest allemaal dan! hopelijk houden jullie het beide nog even vol, maar knap dat jullie het al zolang volhouden! nu op naar minimaal 30 weken!

@wendy: hoe gaat het met jou meid?

@kel: nog geen babynieuws?

@bibi: ik heb de laatste tijd ook niet zoveel tijd meer om hier te zitten hoor. heb het erg druk met 2 kleine kindjes!

hier gaat alles verder heel goed, fay doet alles super en begint nu eindelijk naar behoren te ontwikkelen hihi. ze is flink aan het tijgeren en gaat dan heel de kamer door echt heel leuk. noa begint ook uit de ergste peuterpuberteit te raken, dus dat is ook heel fijn haha. die wordt over 2 maandjes alweer 3 jaar en fay over 4 maandjes alweer 1, wat gaat dat toch snel zeg!

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Girl sterkte

jes ja dat geloof ik ook wel maar ik ben ook met bedrijfje aan het opzetten neem ook veel tijd in en dan tussen door kids en ook jezelf feesjes hier en daar druk druk haha...

Hier:ik mag dadelijk in week tijd 2x terug naar de ha met onze kleine man en moet zeggen langzaam aan met ha zkh en cb echt zat ben het lijk of ik tegen muur praat en helemaal alleen sta als het over mijn kleine man gaat .Dit was al toen ik zwanger was dat ik bijna niet gehoort werd en tot ie geboren eerst darminfectie toen was het probleem met zijn poepen en nu is het dus exzeem wat ik door vriendin achter kwam dat het koemelkallergie was dus ik moet zo naar de ha en zal eens flink uit mijn pan schieten ben het allemaal beu en voel me zo slecht naar mijn kleine man want dat gevoel had ik al zolang dat ie dat had want het zit enkel op zijn wangen en jeukt wat hij krapt er aan het zijn soort blaasjes met geel erop hoeveel zalfjes moet ik wel niet gaan uitproberen .Toen ik gister de assistent sprak schrok even van dat ik even gegoogle had tja ben er blij om maar ik laat het nu wel uitzoeken en vogel voortaan dingen zelf uit maar ik ben zo kwaad op die instantes dat gevoel in me naar me zoontje voel me zo slecht had gevwoon mijn gevoel moeten volgen ....ben er zo klaar mee cb ha en zkh

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier gaat het goed hoor :)

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: goed zo meid! nog niet beu? bij jou zijn het ook echt de laatste loodjes he!

@bibi: meid je hoeft je echt geen slechte moeder te voelen hoor. jij gaat uit van de deskundigheid van artsen, dat zou elke moeder doen;) wat voor bedrijfje ben je aan het opstarten?

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou, ik zal het zo zeggen.. Als ie vandaag komt zou ik het niet erg vinden ;) :p

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy en kel: nog geen nieuws???? ben heel benieuwd naar jullie kindjes, maar jullie zelf vast nog meer hahaha

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik denk dat jullie het ook al hebben gelezen op fb, maar girl is gisteren bevallen van een dochter:D

girl: nogmaals gefeliciteerd met jullie meisje en ik hoop echt dat jullie heel snel aansterken! dikke knuffel van mij!

9. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Girl hier nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Norah geniet er van en hoop dat jullie snel aan sterken

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Girl, ook via deze weg, van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik had al zo'n voorgevoel!!!

Girl, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie kleine meisje gauw groot genoeg is en jij je ook weer goed voelt :)

Hier nog geen nieuws ;)

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nog steeds geen nieuws wen en kel?

@girl: ik las op fb dat jij al thuis bent, lijkt me wel echt raar hoor...

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nee hoor, baby zit nog te kekker ;)

Wel hele week voorweeën gehad, baby ligt nu heel laag daardoor. Maar heeft nog geen zin ;) helaas..

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik heb al ruim 1,5 maand voorweeën maar de baby denkt is veel te warm in mama's buik ik blijf zitten!!

Overigens was ik al mijn abbo's hier op ZP kwijt en alzheimer light door de zwangerschap dus heeft even geduurd ;)

Maar de baby zal nog wel op zich laten wachten, want blijft alleen bij voorwerk wat ik nu echt beu ben. Slaap geen een nacht meer door. Vannacht zelfs weeën gehad zo tussen de 10 en 20 min ertussen, dus nog niet echt regelmatig :(

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: he is het meid? nog geen gerommel? zijn ze wel iets van plan aangezien je over tijd aan het lopen bent.

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Zo even een update,

27 januari om 01.43uur is onze prachtige zoon Lyam Joshua geboren! Hij woog 3890gram. Op het laatste moment nog naar het ziekenhuis, want hij zat vast met zn hoofd, dus hij kwam niet verder hoe hard ik ook mn best deed. Maar gelukkig in het zirkenhuis na flink duw, trek en knip werk is ie vrij snel geboren!

Hij doet het super goed, zit nu al op 60cc voeding :)

Ik heb flinke last van onderen, maar daar komen we wel weer over heen :)

Kel, bij jou nog niets?

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    En even een foto van onze knapperd!!! ♥♥

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Als de baby er maandag nog niet is gaan ze een inleiding plannen.

Wendy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    wendy knappe meid hoor !!!

parel spannend hoop dat bij jou de inleiding soepelder loopt dan bij ons !!!

hier zijn we weer aan het dokteren met onze binkie helaas
    van darminfectie naar poepproblemen tot koemelkallergie
    ik ben zo zat van vrolijke baby naar een huilende krijsende baby ze geloofde me eerst niet ha en cb en ben nu doorgetsuurd
    maar zkhbelt wanneer ik terecht kan belachelijk dus vandaag hang ik weer aan de tel

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee meiden

Ik heb jullie wel erg verwaarloosd de afgelopen tijden!
    Heb gewoon geen tijd om mee te antwoorden soms!

Erika nogmaals gefeliciteerd met jullie mannetje! Hopelijk komt hij snel op gewicht en alles en mag hij mee naar huis!

Mas wat een verhaal hoop dat alles goed gaat met je?

Wendy gefeliciteerd! Wat een knappie!
    Van onderen zal het voorlopig nog wel even pijn doen 😉 geniet van jullie mannetje!

Jij maakt het wel heel spannend Kelly! Jullie kleine heeft volgens mij nog geen zin om eruit te komen!

Jeetje bibi wat een gedoe met roan! Beter kunnen jullie snel terecht! Zo zielig voor zon klein mannetje! Hij krijgt een dikke kus van Naomi!

Jes wat een geweldige carnaval foto's op fb van je meiden ❤️

Hier gaat alles zijn gangetje, Naomi groeit als kool nu maatje 74, tijgert door heel het huis heen, geen tandjes, loopt aan de hand als een malle, ze wilt alleen maar lopen, en voor de rest ze is zon lief kindje! Bijna al weer een jaar tijd gaat veelste snel!

Xxxx

Deel Deze Pagina