Hallo allemaal, Wendy van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto. Kelly, hoe is het nu? hopelijk komt je kleine nu gauw. Bianca, jeetje Roan heeft het niet makkelijk. Hier gaat het wisselend, ik heb besloten dat hij "tijdelijk" het huis uit moet. Dus vanaf aankomende week ben ik alleen met de 3 kinderen. Devlin doet het trouwens erg goed, hij was met 6 maand ruim 7 kilo en 71 cm en nu ondertussen al 7 en halve maand. In maart gaan we weer naar het cb. Hij zit nog niet zelfstandig, maar hij zegt al wel mama en papa Een babbelkontje hier
hoi meiden ja het is een gedoe met onze binkie zo vervelend overdagsoms maar vooral savonds oh oh oh dan kunnen we onze klok gelijk zetten het gekrijs begint dan we zitten nu op nutrilon pepti maar ja zit ook koemelk in dus schiet nog niet op even afwachten en volhouden maar vind het niet normaal ik zelf ga er ook aan onder door zo om de kleine pijn te zien hebben krijsen tijdens eten en na eten en nog zoveel meer echt zo zielig ergste was de artsen me voor gek zo beetje verklaarde niet geloven nou ik praat toch geen onzin
Mar, knap dat je dat besloten hebt. Bibi, vervelend van Roan Eef, lekker druk leventje Morgen word ik weer gestript en maandag word zkh gebeld en word er besproken wanneer ik ingeleid word.
Oke dit is het nu ...roan heeft exzeem omdat ie open krapt zit er ook een infectie erbij krijgt ie nu een zalf met antibiotica erbij en de zalf die ik al gebruik,nog eventjes op pepti voeding blijen volgende week terug bellen en dan kijken ze verder of het opgelost is zo nee dan word ie opgenomen en kijken ze wat er met hem aan de hand is .hij heeft ook reflux en krijgt hier voor een speciae drankje voor
Ik ben afgelopen zaterdag bevallen van en dochtertje! Heb een moeilijk tijd met weeën gehad, maar de bevalling op zich ging erg goed. Ben alsnog in het zkh bevallen, maar dit was uiteindelijk eigen keuze.
Van harte gefeliciteerd!!! Nu ben jij op mijn uitgerekende datum bevallen, hihi Fijn dat alles goed gaat
Woensdag avond toen ik rond 10uur naar bed wilde gaan hoorde Naomi heel raar doen. Toen ik haar aanraakte deed ze niks. Ik heb d'r opgetild en uit bed gehaald. Ze reageerde nergens op. Ze was in een slappe pop veranderd die nergens op reageerde. Haar ogen stonden wijt open. Erik was beneden en heeft haar op de bank gelegd en geprobeerd wakker te maken maar ze reageerde nog steeds nergens op. Ondertussen was ik 112 aan het bellen en die kwamen er moet spoed aan. We dachten dat ze dood ging ze deed niks meer. Ambulance was er heel snel en Naomi kwam weer bij. Nog helemaal van de wereld. Ze keek angstig en zat onwijs te shaken. Ambu deed controles en alles was goed. Temp gemeten en die was boven de 39graden. Waarschijnlijk had ze een flinke koortsstuip gehad. Voor extra controle moesten we met haar nog even langs de hap. Nu gaat het gelukkig beter met haar. Ze heeft nog wel koorts maar niet meer boven de 39graden We zijn nu allebei ziek
zo even flink wat moeten bij lezen dus hoop dat ik op iedereen antwoord ga geven hihi. ten eerste: wendy en kel gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!! nu heerlijk genieten van jullie gezinnetje! flieentje: jeetje meid dat was wel schrikken dan! vrienden van ons hadden dat ook een x gehad met hun zoontje, lijkt me echt verschrikkelijk! hopelijk is ze snel weer de oude! jij ook beterschap! en al aan de hand lopen, goed hoor! bibi: hoe is het nu met roan? helpt de creme een beetje? ik hoop het wel! marja: gaat jou vast lukken met je kindjes! nou hier gaat alles goed, noa wordt volgende maand alweer 3 jaar, na haar verjaardag gaan we een rondleiding aanvragen bij de bassisschool hier om de hoek. noa is helemaal zindelijk, zelfs in de nacht bijna elke nacht een droge luier, ben zo trots op haar! fay is alweer ruim 8 maanden, ze zit nu in maat 74 en soms 80, ligt aan de kleertjes, ze wordt ook echt zwaar hahaha. het blijft een grote stevge dame haha. ze heeft nu 3 tandjes onder en boven zijn er bijna 3 door, dat zal nog een paar dagen duren denk en de 8ste zit er ook al aan te komen, dat gaat dus erg snel bij haar haha. in ontwikkeling is zij wat trager, maar niet te traag. ze kan goed zelf zitten, tijgert achteruit en is lekker door de kamer aan het racen met haar loopauto. ook trekt ze zich aan je handen op tot staan, maar nog niet zelf in de box ofzo. ze brabbelt er lekker op los, papa en meme zijn favoriet hahaha. al met al gaat het hier dus heel goed zo zijnjullie ook weer op de hoogte hhi
Jeetje Flientje, wat moet dat schrikken zijn geweest zeg!!!! Pffff.. gelukkig dat het nu weer wat beter gaat! Jesje, wat fijn dat je meiden het zo goed doen!!! Super goed van Noa zeg!!
Hallo dames, Ik ben Danielle, en nieuw hier!! Ook wij proberen zwanger te raken.. Zondag 2-02-14 mijn eisprong gehad (denk ik????) hevige steken rechts en heeeel misselijk tot braken toe. De 16e moet ik dan ongi worden volgens mijn berekeningen! (Als ik het mis heb hoor ik dit graag) Nu heb ik op 9-2-14 roze afscheiding gehad en 10-02 en 11-02 bruine afscheiding. (Roestbruin.. Oud bloed lijkt het wel) prima te doen met een inlegkruisje! Zou dit een innesteling kunnen zijn? Want lees eigenlijk overal dat dit over het algemeen 5 dagen na de eisprong is. Ik ben benieuwd of iemand mij hier mee op weg kan helpen? Kom net kijken... Dus mag en kan nog veel leren vandaar de aanmelding op deze site! Liefs, daan
@danielle: het zou kunnen, maar ik weet niet hoe lang je bent gestopt met anticonceptie? want kan daardoor dat het allemaal een beetje anders loopt.
jesje ....... de cremes hielpen even wel maar nu is alles weer terug zijn reflux is ook niet echt minder geworden. we moeten vrijdag terug op controle maa zijn wangen is ook heel erg nog maar ik wil ook dat ie getest word op allergieen omdat wij zelf en ons familie vol allergieen betekend staat
Wat vervelend allemaal Bibi!! HHopelijk weten jullie snel waar het door komt! Iemand nog enig idee hoe het met Girl en haar kleine meid gaat? Ik heb haar nml niet op facebook.. ben wel benieuwd!
Sinds 4 februari heeft ze niks meer op FB gezet. Toen ging het in stapjes wel beter met hun meisje. Sorry als ik weinig hier ben. Heb gewoon de puf niet veel op ZP te zitten. Ons meisje heeft veel krampjes nu, is erg zielig.