parelbloesem heb je niet zo soorrt schommelstoel of wipstoel wat trilt dat hadden wij toen en dat hielp erg veel bij onze knul
Ooh dat is vervelend Kelly, wat voor fles gebruik je? Ik heb nu zo'n dr Brown fles, die werkt tegen krampjes enzo doordat ze weinig lucht binnen krijgen en wat langzamer drinken..
Haha ja idd. En leg haar gewoon goed aan maar niks werkt echt. Heb ik ook nog eens van die lekkende dingen pff. Volgende krijgt denk ik meteen de fles word erg onzeker van bv
Afkolven helpt dat niet ??? Want dat deed ik en zetfen het in de vriezer Met datum natuurlijk je kan het jaar in laten staan. En borstmelk gaf ik soms aan me vriend met fles dat hij Soms ook ff de fles kon geven .
zouden jullie stemmen op ons ?? foto en link met een geit anders ff zoeken op kabrita geitenmelk sta foto van ons dank jullie wel
Bibi ik mag van lactatiekundige niet afkolven omdat het dan nog meer op gang komt Al twijfel ik want wil eigenlijk ook keer af kunnen geven aan manlief.
Hee Kelly Ik heb de eerste weken ook afgekolfd doordat Naomi niet goed dronk en alles. Ik ben toen gewoon blijven kolven zodat ml ook af en toe de fles kon geven ipv alleen luiers verschonen.
wat raar dat jij niet mag afkolven want als je niet afkolft is de kans op stuwing en borstontstekking groter ik mocht het dus wel moest het zelfs ...
vriendin van mijn is 3 weken na mijn bevallen van ook een zoontje en die kreeg dus gewoon borstontstekking omdat daar borsten niet goed leeg waren !!Ik zou het gewoon doen meid want in het ziekenhuis adviseren ze dat juist
hey meiden hoe is het hier allemaal? sorry dat ik al een tijdje niet geweest ben, maar heb het heel druk gehad. hier gaat alles prima ben vorige week op controle geweest met fay en ze is nu 72 cm en 9 kilo en ze heeft nu 7 tandjes haha kel: vervelend meid, heb je infacol in huis? dat hielp bij noa wel. bibi: en is roan ondertussen al getest op allergieën? wen: hoe gaat het bij jou? op fb stond vanmorgen trouwens dat de keine van girl nu uit de couveuse is en in een wiegje ligt, gaat dus de goede kant op daar!
Ik ga het risico op extra kolven niet lopen. Heb geen zin in overproductie nog meer dan ik al heb, ze drinkt ze op zich wel goed leeg, enige wat ik doe is de begin druk er afhalen nu want anders verslikt ze zich. Jes, ze krijgt infacol, maar dat leek ook niet te helpen. Gelukkig heeft ze nu aanzienlijk minder last en ik leg, wat niet mag ik weet het maar ik hou haar in de gaten, op der buik over dag dan doet ze het veel beter, ik slaap zelf ook op mijn buik
jes ik moet over 4 weken terug komen en dan eis ik dat ie getest wordt want ik word er maar niet wijzer van en moest zeggen dat mijn schijt alle kleuren ziet !!! nu ben ik twee weken terug geweest en toen moest ie om de dag hormoonzalf smeren maar niet dat helpt hoor want de roodheid kom net zo hard terug .. en de lanettenzalf moet ik zoveel mogelijk smeren ik doe niks anders. maar ik ben de hormoonzalf gewoon elke dag aan het smeren want ik vindt het er niet uit zien rode wangetjes met blaasjes en jeukt ook bij hem dus ik luister even niet na de kinderarts op dit moment luister ik naar mijn moederhart. maar ik ben mezelf even in gaan verdiepen en heb aan de bieb een paar boeken gevragen op allergieen en ben echter daar veel verder gekomen .dat ik vermoeden heb dat hij huisstofmijt allergieen heeft ( net als ik ) en hooikoorts en koemelkallergieen heeft ze kunnen dit wel bij babys testen maar kan dus zeker negatief geven vanaf een jaar kan het positief zijn en jaar later weer anders ze kunnen er ook allemaal over heen groeien ik zit nog steeds op speciale voeding van roan
@bibi: hoe gaat het nu met roan? @girl: hoe is het met je meisje? ik las op fb dat ze thuis is, echt super! @wen en kel: hoe gaat het met jullie kleintjes? hier gaat alles goed, alleen volgende week even naar de ha met fay. ik heb het vermoeden dat ze allergisch is voor honden en dan vnl voor het kwijl. elke keer als een hond haar likt zit ze op die plaatsen onder de uitslag en aangezien ze elke zondag naar mijn sz gaat en die een hond heeft is dat niet echt handig. afgelopen week was de ha er niet dus komende week maar even gaan. noa is over 11 dagen jarig, alweer 3 jaar, wat gaat de tijd hard zeg! en fay over iets meer dan 2 maanden alweer een jaar
Wow tijd gaat idd hard Jesje!! Grote meiden al! Hier gaat alles goed. Mn manneke had last van krampjes en spugen, maar met wat gegoochel met de voeding hebben we het nu onder controle!! En verder groeit ie als kool, hihi Maandag is ie alweer 7 weken! :O
hallo dames, sorry dat ik weer ff niet geweest ben maar gisteravond schrokken wij ons wezenloos en blij dat het ook beneden was en niet boven in zijn bedtje. gisteravond had ik roan laatste flesje gegeven en had ie op eerst viel ie even heerlijk in slaap maar was de hele week al niet lekker verkouden snotten knorren enzv en toen was ie weer wakker geschrokken van het hoesten en toen viel ie weg was als een lappenpopje hij reageerde helemaal nergens op ik schrok mijn wezenloos en papa zat er naast toen stond al shakend naast me bijna 112 te bellen even daarna kwam ie weer bij . ik heb vermoeden dat het een koortsstuip is dus ik bel toch even voor de zekerheid de ha dadelijk . met zijn exzeem is het ook nog niet echt goed dus daar lopen we ook nog voorbij de ka daar moet ik de 21 ste terug zijn