Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje bibi dat is zeker schrikken! succes met roan!

wendy: krampjes ja echt ellende is dat pfff. noa had dat ook zo erg, maar fay heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad.

fay tijgert sinds een paar dagen eindelijk vooruit. ze gaat nu de hele woonkamer door echt grappig!

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dankje wel meiden .het ligt aan dereflux en de medicatie is verhoogd gaat gelukkig goed nu met hem .maar de schrik zit er nu bij elk hoesje die hij heeft wel in

als volgende keer nog eens gebeurt wat wij dus niet hopen
    dan wordt ie helemaal van binnen bekenen hoe zijn maagklep volgroeid is

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo ben een tijd niet geweest.

Hier gaat alles goed Norah mocht 11 maart mee naar huis. Zo heerlijk om der eindelijk thuis te hebben :)

Wendy nog gefeliciteerd met je zoon prachtig mannetje.

kel nog gefelicitereerd met jullie dochtertje

4. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    voor de gene die mijn niet op facebook hebben
    ik ben een eigen webswinkel begonnen voor cadeaumanden en luiertaarten te maken en thuis te bezorgen voor meer info stuur me een pm voor de site

5. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dames hoe gaat het met jullie ??

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hier alweer een tijdje niet geweest, heb het gewoon veel te druk.

hier gaat alles goed, fay kruipt niet, maar doet aan billenschuiven. noa deed dat ook en de fysio had al gezegd dat de kans groot was dat fay dat ook zou doen. ook is ze sinds een paar dagen echt nieuwe klanken aan het ontdekken echt leuk. ze is op dit moment een beetje ziekjes, maar dat komt ook wel weer goed. ook noa is een beetje ziek, heeft een luchtweginfectie en oorontsteking, maar daar heeft ze nu oordruppels en antibiotica voor en dat gaat al een stuk beter gelukkig. de 23ste moet ik met hum allebei op controle, ben benieuwd wat ze gegroeid zijn!

hoe gaat het met de anderen hier en de kindjes?

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik ben er ook niet veel, druk druk druk. Van geen werk voor manlief naar zoveel dat het amper te plannen is. Maar ja zo blijven we bezig :D

Met mij en L gaat het goed. Ze groeit goed, ligt voor op ontwikkeling, dus komt helemaal goed :D

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat vervelend Jesje, hopelijk knappen ze beide gauw op!

Hier gaat alles goed, kleine man woog vorige week 6170gram en was bijna 60cm 😄 Hij zit boven het gemiddelde, maar groeit perfect in zijn eigen lijn 😆 Verder is hij helaas nog steeds verkouden 😦 Nu al bijna 8 weken 😵 Maar zit niets op zijn longetjes, dus maar door blijven gaan met zoutoplossing. Arme jongen wordt er 's nachts gewoon wakker van 😔 Hopelijk komt hij er gauw een keer vanaf!

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier?

ik zit echt met iets....ik heb nu dus al een tijdje een spiraal en elke maand verlies ik een paar druppels bloed, dat is dan mijn ongesteldheid. nu heb ik buiten mijn zwangerschappen echt nooit maar dan ook nooit last van maagzuur en gisteren had ik het dus de hele dag. ik had toen echt zoiets van hmm raar. ik had nog een test liggen en heb deze net gedaan, niet met ochtendurine en geen idee in welk deel van mijn cyclus. meestal verlies ik die paar druppels bloed tussen de 20ste en de 25ste. nu staat er dus een heeeeeel vaag 2de streepje, krijg hem ook echt niet op de foto. kan ook niet ontdekken of het nu een indrooglijntje is of een echte... nu heb ik hier op zp wel vaker gelezen dat er vrouwen zijn die zwanger worden met spiraal, maar het lijkt me toch onwaarschijnlijk toch? ik blijf maar naar die test kijken of ik het wel echt goed zie, maar hij staat er echt en volgens mij was het ook binnen de 5 min. ik zit hem echt te knijpen hier! wij hebben het besluit genomen dat het bij onze 2 mooie meisjes blijft en dan nu dit...weghalen zou nooit een optie zijn voor mij, maar het zou wel even schrikken zijn.... zouden jullie over een paar dagen nog eens testen?

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @jesje
    Hier gaat het allemaal goed .
    Jemig dat is echt schrikken zeg hmmm dat is erg vreemd idd
    probeer het over paar dagen nog eens .En ik zou goed met elkaar over hebben wat jullie nu echt willen en samen goed besluiten wat de mogelijkheden zijn.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: ik heb gisteren nog eens getest en toen was hij negatief, had ook bij afvegen heel klein beetje bloed maar daarna niks meer. ik zit nu niet op mijn eigen laptop, noa zit filmpjes te kijken op die van mij. als ik er op kan zalik eens een foto plaatsen van die test. streepje werd steeds duidelijker, dus uiteindelijk wel een foto kunnen maken ervan. vond het wel een duidelijk streepje voor een indroger. ik weet het ook niet haha. en vl en ik zijn het er echt wel over eens dat we het hierbij houden, maar als ik nu zwanger was geweest was ik wel geschrokken geweest maar uiteindelijk vast wel blij hihi, maar gelukkig heeft het niet meer zo ver hoeven komen.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    20140420_172325.jpg

bewerkt.jpg

dit was mijn test van zondag. bovenste origineel en onderste kleur wat bewerkt dan zag je het beter. het is een heeel licht streepje, maar in het echt wel wat duidelijker, maar toch slecht dat die testen zo'n duidelijk indrooglijntje heeft. mensen die wel zwanger willen worden zouden toch valse hoop krijgen van zo'n test

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oeh jeetje dat was vast schrikken Jesje!

Ik zie de streep inderdaad, maar wat fijn dat het toch niet zo was. Weer een opluchting.

Hier heeft Lyam dinsdag weer een prikje gehad, maar hij spuugt nu echt super veel. Hij spuugt zowieso wel veel, maar nu nog meer. Kan dat nog een bijwerking zijn van de prik

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou overe paar dagen nog eens testen je weet maar nooit he ? jesje beter voor het zeker dan onzekeren toch !!!

als jullie leuk lijken kijk eens en deel dit voor me

www.sjiekcadeau.nl we gaan als goed is op verschillende beursen staan zo ook in brabant jes

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ziet er leuk uit bibi!

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb vanmorgen nog een test gedaan, maar die was ook negatief. ben er wel blij om hoor, is wel even schrikken als dat zou gebeuren terwijl je zelf besloten hebt dat het zo goed is.

ik weet eigenlijk niet of spugen erbij hoort. hebben die van mij nooit gedaan na prikjes. fay heeft ze gisteren ook gehad. vanmorgen was ze wel een beetje hangerig en gisteren in de avond beetje verhoging, maar verder gelukkig geen last ervan

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou toch maar ff voor zekerheid dit met je ha bespreken jess

hmm vervelend voor je kleine meid welke prikken heeft ze gehad ??

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Het spugen is gelykkig weer terug naar de hoeveelheden die hij altijd spuugt :)
    Daarna geen last meer gehad!

Vandaag is ie precies 3 maanden, joehoe!

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dankje wel meid :D

20. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316