jaaaa infantum wat een mooie uitslag woewww hoop zo op een mooie test voor je zondag! wel een dikke kans dat je zwanger bent nu dan begrijp ik dat goed? ohh spannend meid! ik heb vandaag gelukkig wat afleiding gehad, wezen shoppen voor de bruiloft van mijn zus, nu alleen nog naar de kapper en dan is alles klaar! ik weet het allemaal niet zo meer, dat opgeblazen gevoel is ver weg, heb nu alleen nog lage rugpijn en wat krampen in mijn buik en humeur is niet optimaal, ben bang dat er toch een ongi aankomt hier ik had mijn zus de test van gisteren laten zien en zij vond hem positief, maar ik ben er nog steeds niet zeker van hoor...ik zit ook nog voor nod dus kan alsnog fout gaan als het wel een posi test is. heb trouwens toch maar een kv test gehaald hoor, weet alleen nog niet of ik morgen ga testen, misschien wacht ik wel een paar dagen, is denk verstandiger
Oh meid wat goed zo'n uitslag ik kan me heel goed voorstellen dat die vroege test nu naar je 'roept' test met mij Ik hoop toch zo dat je zondag ook eenzelfde goede (positieve uitslag) hebt. Het is je zo gegund.
Jesje, test tegelijk met mij ? Meiden dank je wel voor jullie lieve reactie... Ben nu wel erg moe, denk door de spanningen
ik ga voor je duimen zeg ik ga vrijdag ook kvk halen ik wil maandag gaan testen ik vind het wel spannend !!!
@ Bibi: Klinkt voor jou wel veelbelovend dan! Ik hoop voor je dat het voor jou wel iets goeds betekent! @ Dolfijntje: Je maakt het wel erg spannend hoor! Ik blijf duimen Ik hoop maar dat mijn 2 pendels gelijk gaan krijgen.. Niets persoonlijks, maar Infantem, ik hoop die van jou niet Haha..
ia begrijpelijk dat je nu moe ben van alle spanning. Nu afwachten en op naar zondag op een hele mooie test. Dat de dagen maar snel voorbij mogen gaan bibi jij maandag testen spannend. Wat me trouwens wel opvalt hier is dat eigenlijk bijna voor (n)od test. Terwijl ik altijd in me omgeving hoor dat iedereen pas op (n)od test of nog iets later best grappig die verschillen testen jullie trouwen met jullie lief erbij of alleen?
oh dat is goed nieuws Infantem Amor hier ook nog steeds geen ongi klachten maar goed wil niks zeggen ik voel me met vlagen wat beroerd en blijf nu een vieze smaak in de mond houden ja hoe moet ik omschrijven zo n metaalachtige smaak heb wel al een testje er tegen aan gegooid maar die was spierwit heb dan wel smiddags getest lukt me niet om met de ochtendurine te doen aangezien ik altijd heel vroeg moet en dan nog te slaperig ben hahahaha maar goed zal ook wel te vroeg zijn aangezien ik late tester ben maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word
ik test meestal even gauw alleen omdat manlief het jammer vind als we weer teleurgesteld worden maar dat doe ik alleen als ik voor nod zou testen ben ik overtijd wat 1 x is geweest 2 dgn dan test ik met manlief erbij
Bibi, spannend... Ik test eigenlijk altijd met manlief.. Hij zou het niet leuk vinden als ik alleen test...
ik vind het ook echt spannend niet erg veel dingen last wel paar dingen zoals duizelig pijnelijk tepels en krampen normaal gesproken doen me borsten al erg pijn als ik ongi word maar goed ik test alleen puur feit dat ii in 5e ronde zit en al vaak terleurstelling heb gehad
hey dames ... net thuis van een drukke avonddienst ...misselijk, maar dat kan ook van opgejaagdheid zijn . infantem : super ...ik duim nu nog harder
Ik hoop het ook! Hier ronde 8 alweer, had ik van te voren ook niet verwacht.. Nichtje in 3 mnd zwanger, vriendin in 1x zwanger.. Wel lief, ze wou t mij nog niet vertellen omdat ze hoopte dat ik ook positief testte.. Maar helaas, na 9 weken heeft ze t toch maar verteld
sdnap ik dat je samen wil testen als ik zelf een gedaan heb dan doe ik er wel samen met hem nog een of 2 haha