Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    IA ja het NOD lijstje had ik idd gezien zo''n 15 pagina's geleden hehe.
    maar ik dacht aan een test lijstje omdat er ook mensen zijn die voor nod testen of juist expres een week wachten. :p
    maar goed NOD lijstje is ook goed :D

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#562 Infantem Amor, 16 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2012
    NOD-lijst & Test lijst

Infantem Amor - 18/19 AUG - ronde 8 (maand 14/15, 1e kindje) ~ Gaat zondag testen...!!
    dolfijntje1985 – 11 AUG of 13 AUG (ligt aan cyclusduur) – ronde 14 ~ Gaat morgen opnieuw testen...!!
    natasha86 – 22 AUG – ronde 6 (ronde 1 intensief)
    Lotje1986 – 23 AUG – ronde 1 ~ Gaat eind augustus testen...!! (datum volgt ;))
    Wendy88 – 10 SEPT – ronde 8
    masami - 17 AUG – 13e ronde (3e kindje)
    bibinijmegen - 21 AUG – ronde 5 (2e kindje)
    jesje1982 - 20 AUG – ronde 2 (2e kindje) ~ Gaat morgen met CB testen...!!
    Ros84 - NOD ? – hoelang bezig
    zoe1 - 19 AUG – ronde 5 (ronde 2 na MK)
    mama15 - 18 AUG – ronde 6 (nog 8 maanden na herstel operatie man)
    Vlinderr - NOD ? – hoelang bezig
    Summer1987 - NOD ? – hoelang bezig
    Chocola - 23 AUG – ronde 4 (ronde 2 na MK)
    Daycey - 22 AUG - ronde 43 (1e kindje)
    Eertje1988 - 29 AUG – ronde 1
    Ikkedus - 23 AUG - ronde 1 (2e kindje)~ Gaat zondag of woensdag testen...!!
    Ytest - 28 AUG - ronde 4 (1e kindje)

Zwangeren (uitgerekend op: )

Flieentje - 22 april 2013

Voor de nieuwe datum roep je NOD maar dan voeg ik hem toe... (*ANDERS KOMEN ER ZOVEEL LIJSTJES TE STAAN ;))

3. Infantem Amor

Ik heb het NOD lijstje aan gepast naar NOD & Test lijstje
    In het roze er achter gezet wie wanneer test...

Dus dames geef maar door wanneer je test dan kunnen we hem helemaal compleet maken :D

4. Infantem Amor

BALEN!!! Misschien na je NOD testen?

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Meiden eerst heb ik een vraagje...
    Zoals eerder heb ik nu weer wat dagen hoofdpijn en pukkels dit duidde altijd op aankomende menstruatie...

Dat misselijke niet vooruit te branden gevoel...zo moe heb geen zin in sex kapot...
    Kan dat allemaal door ontpillen komen? Het heeft vast ook met mijn drukke werkweek en de warmte te maken...

@infantem ik ga pas eind augustus testen (als ik dan niet ongesteld geworden ben ivm mijn eerste cyclus na de pil)

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    als mijn 'klachten' aanhouden zondag. anders woensdag

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkedus: ik heb na noa ook een spiraal gehad, maar niet echt ergens last van gehad, zitten ook veel minder hormonen in dan in de pil he. het enige wat ik had was pijnlijke borsten, verder niet veel gemerkt. weet dus niet of het bestaat.

ik test wel alleen, wil het als verrassing doen voor mijn vriend:) ik denk wel dat als ik nu echt zwanger ben en het hem vertel, hij wel even zal schrikken hihi, zou wel echt snel zijn natuurlijk, maar hij zou het natuurlijk wel helemaal geweldig vinden!
    zie alleen wel op om het tegen vrienden van ons te zeggen, die zijn er al meer dan een jaar mee bezig, maar nog steeds niet gelukt, is de beste vriend van mijn vriend, vind dat dan echt lullig!

8. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Goeiemorgen dames er Al zoveel geklets ik kan het niet zo goed meer bijbouden. Gister gewerkt en daarna bezoek gehad tot savonds dus heb geen tijd gehad om het bij te lezen. Zag dat fantum heel goed nieuws had super zeg. Hopen op een mooie positieve test zondag.
    En jesje wat goed dat de test nu duidelijker is.
    Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en het verhaal uitgelegt. En zei zij dat soms het hormoon wat later te zien in de urine zit vandaag op dag 30. En heb gister middag een digitale gedaan en die hebben zoiezo meer hormoon nodig en die heb ik smiddags gedaan. Ik moet nou morgen ochtend een normale doen en als hij dan negatief is terug bellen en gaat ze overleggen met de huisarts.

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    k ga maandag of dinsdag testen

10. Infantem Amor

Ja ik ga het haar sowieso persoonlijk vertellen... Hun zitten ook in de MMM, maar zij heeft zo hysterisch gedaan toen mijn oudste schoonzus zwanger was dat de gyn heeft gezegd niet verder met haar te willen. Pas als ze goede begeleiding heeft gehad mag ze verder met behandelingen... Dus ze zit net als ik in de MMM... Ik heb haar nooit kunnen vertellen dat wij ook in de MMM zitten, want na mijn huwelijk heb ik haar niet meer gehoord of gezien...

11. Infantem Amor

Spannend meid!! Hoop zo dat je HCG te laag is op dit moment om fatsoenlijk te testen... En je gewoon een knal test hebt morgen..

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje ook raar dat ze dan het contact met jullie ook verbreekt en ook nog om zo'n reden, beetje raar van haar hoor!

ik heb eigenlijk nog een halfzus waar ik geen contact mee heb en ook niet wil. komt van mijn kant af. mijn vader en moeder zijn een aantal jaren uit elkaar geweest en toen heeft mijn vader met zijn vrouw toen een kind gekregen. later zijn mijn vader en moeder toch weer bij elkaar terug gekomen en ben ik geboren hihi. maar mijn vader had nooit echt goed contact met haar, het moest telkens van zijn kant afkomen en telkens liet zij hem weer stikken. op een gegeven moment kreeg mijn vader erg veel hartinfarcten(vader was heel zwaar hartpatient) en zij liet weer niks van haar horen. toen heeft mijn vader gezegd: en nu is het klaar voor mij! deed hem erg veel verdriet...een maand later is mijn vader overleden aan zijn hart en toen ik haar belde om het te vertellen nam ze niet op, daarna belde haar man terug en toen ik het vertelde zei hij: ja we dachten al zoiets:( vraagt ie: willen jullie dat we komen? ja hallooo het is je vader! dan vraag je zoiets toch niet?? ik stond met mn bek vol tanden dus zei kijk maar wat je doet. zijn dus niet geweest, nooit gebeld hoe het zat met de uitvaart en als het aan mij had gelegen had ze niet eens een kaart gekregen, maar uit goed fatsoen toch maar gedaan. en ja hoor daar was ze op de crematie. mijn zussen en ik zouden de kist dragen wil mevrouw dat ook ineens, ik was het daar niet mee eens, maar uit respect voor mijn vader mijn mond maar gehouden, wilde dat hij een mooie uitvaart zou krijgen. naderhand las ik bij haar op hyves dat ze het er zo moeilijk mee had en dat ze zo'n sterke band hadden:$ toen brak er iets bij mij! toen heb ik ff heel erg mn hart gelucht en haar meteen overal verwijderd, wat een achterbakse t.... zeg! ik wordt nu nog kwaad als ik aan haar denk! ik heb haar nooit als familie gezien om eerlijk te zijn, had gewoon niks met haar, dus doet me ook geen pijn om geen contact met haar te hebben. ik was echt een papa's kindje en het deed me gewoon zo'n pijn hoe zij hem behandeld had, dat had hij niet verdiend!

sorry meiden heel verhaal:)

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    is het geen idee om priveclub te openen met de meiden die al mee praten en op de lijst van de NODstaan want iedereen kan meelezen

14. Infantem Amor

Bibi, dat kan maar dan moet je mensen uit nodige om lid te worden en dan zien we elkaars onderschrift en dergelijke niet meer ;) dat vind ik dan wel weer jammer :p

15. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ja dat is wel erg jammer dat klopt !!!

16. Infantem Amor

En mijn dingen mogen ze wel lezen hoor... Ergens hoop ik dat ze het ooit leest en denkt jemig dat lijkt op mijn verhaal (sorry)

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb liever ook geen prive clubje, want hiervoor ook dat gehad en toen liep het ineens wat dood.

Jee wat een verhalen over mensen die geen contact meer met broer/zus hebben.
    Hier hetzelfde geen contact meer met mijn jongste broer.
    Heel verhaal en is net gebeurd laatste jaar de aanloop van de breuk al gehad en nu dan definitief. Maar is nog wat te pijnlijk om over te praten.

18. Infantem Amor

Dat is begrijpelijk :(
    Hier sinds november vorig jaar... Voor mijn schoonmoeder is het nu het meest pijnlijke.. Zo zielig

19. Infantem Amor

Jesje, ja dat is ook heftig.. ik zou het zelfde hebben gereageerd...
    Hoe kan iemand zo doen zeg... Haar eigen vader!! Blergh...

Was al boos op mijn schoonzus, mijn schoonvader heeft mijn man (vanaf zijn 6 jaar, hij is nu 27) en zijn oudste zus (vanaf haar 9, is nu 30) jaren verwaarloost omdat hij ALLES deed voor de middelste (word 29 eind dit jaar)... Uiteindelijk heeft ze dus alle contacten gebroken omdat het haar vader zijn schuld was dat zijn oudste dochter eerder zwanger was en mijn oudste schoonzus heeft het 1,5 week voor ons huwelijk verteld aan ons alle tegelijk, dus ze had verwacht dat wij ons huwelijk voor haar zouden verplaatsen, want ze kon het allemaal niet aan :(
    Uiteindelijk heeft ze de zwangerschap van de oudste echt verpest door het moeilijke gedrag... Mijn schoonzussen zijn ook nog buren, dus daarom is het ook wel belangrijk dat ik het zelf vertel anders gaat ze het toch zien want bij de oudste komen we wel geregeld, naar mijn nichtje kijken...

Elk huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen :(

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat is zo, en het ene kruisje is wat zwaarder dan de andere. Hier is de definitieve breuk op 21 juli gekomen. Zijn beste vriend heeft mij met geweld behandeld en hij stond erbij en deed niks, dus toen was het voor mij klaar.
    Heb alles verwijderd fb hyves telefoonnummers hotmail ed.
    En aangifte gedaan natuurlijk, is helaas geseponeerd, ondanks bewijzen (foto's) want hun zeiden dat er niks was gebeurd. En dan krijg je een welles nietes verhaal en daar kan het om niks mee.

Deel Deze Pagina