Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik herken het helemaal ik zit in de zelfde schuitje maar ik wacht nog even tot de 21ste dan is mijn nod datum

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ook spannend dus :D
    Heb je al symptomen?

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Bij mij de 23e .... Maar dit zou dan de eerste menstruatie worden nadat ik ben gestopt met de pil.. Dus kan ook nog wel wat langer duren...

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    het kan bij jouw idd wat langer duren het is mijn al de 5e ronde

vorige menstruatie was maar 2 dagen dus ik ik wacht gewoon af

5. Infantem Amor

Het kan langer duren, maar het hoeft niet. Ik had 2 pracht cyclussen en op eens was het over... Zie mijn handtekening... Kortom er is niks van te zeggen en ik duim voor je dat het een mooie cyclus word...

6. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    ik kan 14 augustus testen maar vind het zo moeilijk het liefste wil nu al maar dat is echt te vroeg toch? Wanneer kan ik wel eerder testen? Of zal ik gewoon wachten tot dinsdag ochtend :)) dubio...

Verder nig steeds dunne witte slijmerige afscheiding en af en toe nog wel eens een steekje in me buik en enz.. Wat denken jullie?

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @milan2009 je zou met de kruitvat 2 voor 5, 4 dagen van te voren kunnen testen maar dan heb je wel kans dat hij alsnog negatief is zoals ik ook had. Maar sommige testen dan al wel licht positief.

8. Infantem Amor

Het zou inderdaad 4 dagen van te voren kunnen.. Maar als je het kunt zou ik wachten...!!

9. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hoelang ben je aan de pil geweest?
    Ik nog geen jaar...
    Weet niet of dat ook invloed heeft

10. Infantem Amor

Ik 8 jaar ongeveer... Maar bij mij komt het door PCOS dat ik eerst wel goede cyclussen had en daarna niet meer :(

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Aaah wat naar!!!
    Ik ben altijd regelmatig geweest voor en tijdens de pil (voor de pil wel langere cycli 30-35 dagen)

Ik wens je veel succes...

Xxx

12. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Dat en al het andere herken ik ook. Ik durf niet eens meer te testen. Helaas mijn lichaam houdt me ook elke keer weer voor de gek :S

13. Infantem Amor

Ik hoop dat mijn medicatie aan slaat en ik dus nu zwanger ben ;)
    Moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben nu... Ben wel blij dat alles nu loopt door de medicijnen...

14. Infantem Amor

Ook dat is heel herkenbaar... Durf nu op mijn NOD wel weer te testen, maar liever nog later :) Dat het zeker een JA of een NEE is...

15. Infantem Amor

Hoe gaat het met iedereen?

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier nog allemaal hetzelfde! Borsten zijn iets meer zeer gaan doen (maarja ene maand doen ze wel zeer, andere maand niet) en verders dezelfde "klachtjes". Nog even tot dinsdag afwachten! En bij jou?

Liefs!

17. Infantem Amor

Ik heb sinds gister last van mijn ogen (mijn lenzen) en de hoofdpijn word erger.. Verder gaat het nog wel het zelfde als van de week..

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ogen is ook echt vervelend he! Daar heb ik ook al een aantal dagen last van.. :S (Heb geen lenzen) Gisteren ook knallende hoofdpijn gehad, maar vandaag tot nu toe nog niets!

19. Infantem Amor

Ja ogen is heel lastig. Ik heb lenzen omdat ik anders hoofdpijn krijg en misselijk word, dan moeten mijn ogen (ondanks de relatief kleine sterkte) veel corrigeren en daardoor krijg ik die klachten...
    Dus het is heel vervelend...

20. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ohh, dat is wel extra vervelend! Laten we hopen dat dat voor een goed doel is!

Liefs!

Deel Deze Pagina