Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Mogen we het hopen. Maar hoop voor iedereen hier dat de symptomen niet voor niks zijn...

2. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ook ik ga me aan sluiten op het wachtbankje. Heb namelijk gisterochtend positief getest met cb ovulatietest en heb vannacht weer flink geklust. Ik stond vandaag al op met een raar gevoel in mijn buik en beginnen mijn borsten weer gevoelig te worden. Dit is voor mij ronde 4. Ik heb natuurlijk zoals de meeste dames hier de meeste zwangerschapskwaaltjes gehad die er maar zijn de afgelopen rondes en daarom heb ik me dit keer voor genomen niets meer aan te trekken van de kwaaltjes. Maar natuurlijk duimen,duimen!

3. Infantem Amor

Haha dat is alleen heel moeilijk je er niks van aantrekken. Dat probeerde ik ook, maar lukt me niet goed meer :(

4. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hier gaat het goed...
    Minder last van boeren wel buikpijn en jeukende tepels
    Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden...
    Hoop natuurlijk niet maar het zou te mooi zijn he!!
    De tijd zal het leren gaan.

Succes allemaal dames

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    *plof* ik kom ook op de wachtbank erbij.. Ben zo ziek met vlagen. Keelpijn, al geheel blegh gevoel.. en moe. Nu 5dpo en gisteravond 2 heftige scherpe steken gehad in mijn onderbuik die doortrokken naar 'Beneden'.... sindsdien krampen en zelfs wat licht roze verlies vanmorgen. De middag was wel redelijk, alleen nu dus weer kei misselijk en last van maagzuur. Verder blijft mijn temperatuur belachelijk hoog ten aanzien van het gemiddelde van de afgelopen dagen.

Zo maar eens een hapje eten en dan lekker op tijd mijn bed in.

6. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Ik plof aankomende week ook maar op het wachtbankje neer. Gelukkig mag ik nog wel even een weekje weg :D dan gaat de tijd weer iets sneller. Ik ga voor jullie duimen allemaal.

7. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Lieverd je weet dat mijn duimen voor jou extra hard duimen!! X

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Klinkt wel goed op zich. Hoge temp. de steken en beetje bloedverlies kan duiden op een innestelling. Succes.

Hier verder nog niet veel veranderd wachten tot ik mag testen.

9. Infantem Amor

Biancs, welkom op de bank en het klinkt veel belovend.

Miepjemiep, welkom en een fijne week, de tijd vliegt dan vaak voorbij.

HopeFaith, thanks lieverd...

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha meiden ik blijf af en toe meelezen, ben heel benieuwd hoe het met iedereen zal gaan! ik duim voor jullie allemaal :)
    zit zelf ook op het 'wachtbankje', nu 3dpo, dus helaas weer even geduld oefenen, hoe moeilijk dat ook is :S

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hier net zo!!!!
    Alleen moet ik. Pfff 52 uur 7 dgn werken....

Veel plezier!!!!

Groetjes

12. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Er is al een hoop geklets. Heb het ff een beetje bij gelezen.
    Spannend voor de meeste hier. Een hoop symptomen wat ik voorbij zie komen. Mijn duimen draaien hard voor jullie.
    Hier ook nog niks te bekennen. Mijn meeste cycles zijn 26 en zit vandaag op dag 26 maar tot nu toe nog niks. En met dag 16 en 17 bruin verlies heb ik wel goeie hoop. Ga morgen ochtend een test doen als ik het nog niet ben geworden dan. Maar heb al wel elke keer kramp helemaal onderin me buik. Dus durf eigelijk niet meer naar de wc.

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    ik herken zo veel symptomen.. Ook erg korte en weinige ongi maar toch te veel rood en teveel negatieve streepjes om er een touw aan vast te knopen :/ Toch maar wachten denk ik dan.. Vooral pag. 4 gespannen borsten dan weer niet had ik ook van de week.. en daarna veel hoofdpijn en weer waterige afscheiding alsof ik continue in m'n broek plas.. nog voor de verwachte nieuwe ei-sprong.. maar dat was vorige maand ook 1x.. nu al 2dagen tho.. Raar raar raar.. ik hou m'n vingers gekruist en hoop op een bfp voor je!

14. Infantem Amor

Snap ik!!

Deze hier onder geld voor jullie alle

Bijgevoegde bestanden:

15. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik ga me hier ook maar eens aansluiten
    zat eerst op een ander wachtbankje maar daar is iedereen nu onderhand zwanger en valt er niet veel meer te kletsen
    normaal heb ik ook altijd klachten van te voren voordat ongi komt maar dit x nog nergens last van
    as vrijdag is mijn nod dus ben eens benieuwd

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oh, lekker herkenbaar topic dit!!

Ook ik zit op het wachtbankje! Zucht.. Het duurt me allemaal veeeel te lang!
    Ik heb eigenlijk alleen last van een trekkend/zeurend gevoel in mijn onderbuik, anders dan mijn ongipijn. Verder helemaal geen pijnlijke tepels, terwijl ik dat voor een bloeding altijd wel heb!

Ik ga, denk ik, woensdag testen. Heb al testen in huis, dus dat maakt het weer extra moeilijk..
    Hoop alleen zo dat het gelukt is nu en dat we ook gewoon een plakbeeb hebben! De vorige ben ik helaas kwijtgeraakt..

Succes met wachten allemaal!

17. Infantem Amor

Mama15 en aster 14

Welkom bij de wachtende ;)
    Hoop dat jullie droom net als bij al de andere snel werkelijkheid word..

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dolfijntje, jij gaat bijna testen toch?! Spannend! Ben benieuwd!

19. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Nou ik heb vanochtend een test gedaan. En weer negatief:( :(
    Dus ik denk dat ik deze maand weer een cycles van 28 ga hebben. Dan zal ik het vandaag of morgen wel weer worden. BAAL BAAL.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    dat is balen dolfijntje.

Deel Deze Pagina