Ja echt kl*te gister avond al wel ongi krampen maar nog steeds niks. En me borsten doen nog steeds niet zeer. Heel raar allemaal. Had vanacht gedroomt dat ik bloed verloren had. Maar Was gelukkig maar een droom.
dolfijntje, heb je getest met kruidvat? Kan nog altijd he ...wil je geen valse moed geven, maar zolang je niet ongesteld wordt .... Ook ik zit op het wachtbankje. tot de 22 ste! grrr ..zolang nog heb er geen positief gevoel over :s buiten veel slijmverlies voel of heb ik niks
Zegt toch helemaal niks hoeveel vrouwen merken helemaal niks? En slijmverlies krijg je toch ook als je evt zwanger bent?
Dank jullie wel. @infantum amor Dank je wel ja dat is ook zo maar de moed is me aardig in de schoenen gezakt. @natascha ja heb de kruitvat 2 voor 5 gedaan. Heb weinig hoop meer dat hij alsnog positief word. Echt slopend deze dagen. Spannend voor jou de dagen duren dan zoo lang he. Ik vind het ook zo raar, heb op dag 16 en 17 bruin verloren. En als dat een innesteling is geweest dan zit ik nu 10 dagen na de innesteling dan zou hij toch positief moeten zijn. Elke keer is het ook helemaal nat daar beneden en dan denk ik weer neee maar is dan gewoon heel veel dunne Afscheiding. Sorry.
van mijn eerste voelde ik het direct 'aan. geen symptomen, maar wel het gevoel ... we zien wel @dolfijntje ...er zijn nog meiden die pas later positief testen he. maar hopelijk krijg je gauw zekerheid.... blijft spannend. jah, voor mij ook spannend.de eerste keer da tik ovutesten heb gebruikt.
Ohh nee, wat balen Ik hoor wel heel vaak dat een test pas 14 dagen na innesteling positief geeft! Dus zolang je nog niet ongi wordt, houd nog even moed!
Ik hoop het we gaan nog maar ff volhouden. Denk dat ik dinsdag nog een test doe als ik het nog niet ben. Maar elke keer als ik naar wc moet denk ik nee ik zal het toch niet geworden zijn.
Mijn NOD is 18/19de en ik vind het al zo ver weg pff.. Hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat... @ Dolfijntje, hmm hoop dat je traag HCG hebt!!
Nee gemiddeld is dit 14 dagen na innestelling, uitzonderingen daar gelaten. Vul op de calculator je gegevens maar in, dan kun je daarna zien hoe het allemaal werkt.
Hihi ook voor jou En ja wachten duurt lang. Kan niet wachten tot woensdag dan krijg ik progesteron uitslag via telefoon van mijn gyn. Moet morgen bloed laten prikken. Als die goed is, dan word het nog iets aannemelijker dat ik zwanger zou kunnen zijn Is die niet goed dan weet ik zeker dat mijn lijf me voor de gek houd...
Haha dat kom ik zeker melden... Ga zo maar even liggen denk ik, want dat misselijke en dat moe zijn is ook niks
Ik durf er niet van te dromen!! Of ja dat doe ik al. Testen in mijn slaap (wat al een wonder was) positief..
das een goed teken toch ...hih! ik droom ook voortdurend dat ik zwanger ben. lastig toch ik ben nu 4dpo. ik hoop zo om iets te voelen, maar helaas. enkel veel slijm, vandaag wel wat krampjes, maar zullen meer darmkrampen geweest zijn
Ahaha maar darmkrampen kunnen ook bij een zwangerschap Ja stom toch dat dromen... Geloof er niks van, dat het waar kan zijn bij mij... Mijn man had vorige maand gedroomd dat ik 18de een positieve test in handen zou hebben... Stomme is dat ik nu de 18/19de kan testen, zal hij een maand er naast gedroomd hebben?! Heb ook een aantal pendels voor deze maand, geeft me dan wel weer moed Onder andere mijn eigen pendel...
ik volg het topic van de pendels ook op de voet hihi ...alleen nog nooit een uur gehad dat ik op pc zat ... darmkrampen zou wat vroeg zijn zeker? Hopelijk heeft jou man gewoon een maandje gemist