Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja zo te zien word november mijn maand :D pfff hahaa

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    moseg! veel te snel gelezen dus .
    whoops!

bij deze: ikkedus, veel beterschap met je meisje

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Cool altijd leuk zulke weetjes...

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik zie volgens mij ook wel een vaag streepje

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Fijn dat het er gewoon uit is gegaan weer een zorg minder:)

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik heb vrijdag en donderdag en zaterdag zeker wat te doen
    ik ga gewoon even mijn agenda denk met de vriendinnen volplannen

7. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    idd pff en weer wachten :x mijn geduld raak ondertussen wel op zeg grrrr r:$

8. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    behoorlijk zeker omdat je in onzekerheid zit nog steeds

9. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Al die pendels maken mij ook heel nieuwsgierig... Had al een date met Infantem... Maar toch er vanaf gezien...
    Voelde niet goed (ben christelijk opgevoed en heb geleerd dat dat soort dingen niet goed zijn)... Alsof ik toch met iets "slechts" bezig was...
    Ieder zijn ding immers :D ...
    Zei van de week ook nog tegen mijn schatje... Als ik maar gewoon zeker weet dat ik vruchtbaar ben en zo... Dan zou ik me niet zo druk maken... Maar we hebben geen garanties :) ....

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

Hahaha gelukkig mijn duimen ook hoor erg lief dat je met me mee draait met de duimen :D

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ikke beterschap met je meisje dat ze maar weer snel beter is. En van die sokjes wist ik niet ga het maar eens onthouden:)

bibi jeetje nog een week lang wachten inderdaad je agenda maar flink vol plannen.

Lotje arm mannetje hoop gewoon dat het 1malig is al moet ik zeggen heb gelukkig helemaal geen last gehad van me 1e ongi na de pil. Had zelf geen buikpijn.

Die pendels ik vin het gewoon grappig en ben dan ook gewoon benieuwd of er iets gaat uitkomen:)

12. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik wilde het ook voor de fun doen dat pendelen... Maar later toch maar er van af gezien... Want het voelde niet goed... En heb geleerd als het niet goed voelt of bij twijfel NIET DOEN... :)
    Maar hoop gewoon wel dat het bij ons gaat lukken... Dat is dan wel beetje mijn angst.. Ondanks de goede cyclus...
    Maar gaat vast wel goed komen :)

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Herken het wel een beetje van bang zijn over je vruchtbaarheid. Als je gewoon van te voren weet dat dit goed zit denk je er denk al wat makkelijker over

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ladies, deze dame gaat ff koken...
    Want moet straks aan 't werk.. En vader de man :D moet ook eten hebben als hij uit zijn werk komt he :)

Tis wel spinazie trouwen, het word sowieso nog een x opgewarmd... Schijnt niet goed te zijn.. Nou ik neem het risico vandaag...
    Eet het op mijn werk op...

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik was bij noa ook heel bang dat ik misschien niet vruchtbaar zou zijn of verminderd vruchtbaar. Voor noa vergat ik heel vaak de pil, soms wel een week, dan vergat ik gewoon met een nieuwe strip te beginnen en nooit wat gebeurd, toen ik stopte met de pil had ik ook verwacht dat het wel een tijdje zou duren eer ik zwanger zou worden, maar de 3de ronde was het raak! Nu weet ik dat ik dus wel vruchtbaar ben, maar ja het hoeft niet dat het nu weer zo vlot gaat, dus is allemaal weer erg spannend!

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    En lotje als je gevoel zegt niet doen, moet je het gewoon niet doen meid!

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Daarom :)

Liefjes, tot later!!!

18. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

So wat een geklets weer...

Ikkedus, beterschap met je kleintje...

Bibi, grrrrrrrrrrrrrr dat wachten!!

Lotje, hihi je bent altijd welkom en als het niet goed voelt niet doen!!

Nou sommige van jullie hebben ook gereageerd bij een vrouw die via een foto magnetiseert?! Zij vertelde dat je dan heeeeeeel erg ongi word daarna... Nou dat heb ik geweten ben ik bang... Ben gewoon zwaar beroert ervan... Komen (sorry voor de vieze praat) letterlijk hele klonten slijmerig bloed uit (waarschijnlijk ook van de VMK), word gelukkig wel gewaarschuwd door heeeeeeeeele felle pijnlijke steken... Kan geen tampon in dan lijkt het of die er uit gedrukt word... Dus is ieder half uur rennen, want voelt niet lekker als het in je verbandje zit... Nogmaals sorry voor de praat rond lunch tijd :)

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    ia ja ik heb haar ook een foto gestuurd maar als ik dit zo lees weet ik niet of ik der wel blij mee ben;) Vroeg me ook af of het kwaad kan wat ze doet als je zwanger ben. Maar bij jou wor het daarbinnen in ieder geval goed schoongemaakt. Maar niet fijn dat je elk half uur kan rennen.

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hoop voor je dat je vrij bent en niet aan 't werk hoeft?

Deel Deze Pagina