Het is niet "dik" genoeg om draden van te trekken en mijn ovu testen zijn negatief Ik zal het afwachten. We hebben al om de dag seks, dus dat moet wel goed komen Enne ik denk vanavond met een zak chips en een goed boek in mijn bedje en mijn man hangt dan idd voor de buis
Gewoon ff een maandje wat meer rust misschien helpt het wel wie weet. Als jij je er maar prettig bij voel
Oww wat balen zeg en fijn dat je je vandaag al weer beter voelt. Heel veel succes met de volgende ronde
Herken het wel hoor van een arm mannetje hier een week niet had er totaal geen zin in. En hij liep me toch te klage
Meid als jij je prettig voel om volgende maand een pauze te nemen gewoon doen hoor. Maar gewoon hopen dat er geen pauze is maar een stop met de clomid omdat je zwanger ben
Zo ik ben weer bij gelezen heb ff pauze en dan ga ik weer verder met de strijk. Hier nog alles goed zo af en toe nog gevoelige (.)(.) en nog niks van een ongi te bekennen gelukkig. Merk toch wel dat het nu wat spannender wor. Hoop morgen ook geen bruin te hebben met afvegen. Heb dit altijd en dan wor ik paar dagen erna ongi. Als alles goed loopt dus ga ik dinsdag een testje wagen
Ik merk dat ik het nu best spannend vin ja. Al denk ik ook soms weleens van maak je zelf niet gek het is de 1e ronde en de kans is niet heel groot dat het gelijk raak is. Denk als ik morgen de dag door kom zonder bruin het nog wat spannender wor Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat dit de laatste ronde met clomid voor je is
@ytest: gefeliciteerd meid! @ia: ik snap goed dat je lichaam helemaal op is, hopelijk is het deze ronde gewoon raak! en ja dat rustiger aan doen zal wel moeilijk worden ja, maar ik ga het wel proberen. ik heb echt de dagen dat ik vruchtbaar ben van die draden met slijm, dus ik kan het daar wel aan herkennen, maar ik weet nu al dat als het deze ronde niet raak is op deze manier dat ik gewoon weer ovutesten ga gebruiken haha. als het goed is moet deze week ergens mijn eisprong ongeveer komen, dus heb een drukke week voor de boeg haha ik ga nu lekker film kijken met vl, fijne avond allemaal!
Jesje dat is dan wel fijn dat je het herken aan het slijm. En een drukke week voor de boeg dus ach vin je vast niet erg
Ik heb sinds net af en toe mentruatiekrampjes nog niet pijnlijk maar wel zo af en toe aanwezig. Dus heb eigenlijk niet zo heel veel hoop meer.
Eertje dat geloof ik helemaal... *duim, duim, duim* dat de menstruatie niet door zet!! Jesje, haha veel plezier die drukke week... Hier niks meer verloren, dus zal er wel bij horen, heb nog altijd buikkrampen, maar dat kan door de clomid komen. Morgen de laatste 2 tabletjes van deze ronde Wij zitten Discovery Sence te kijken, Curiosity Life Before Birth, zo machtig mooi om te zien... Mijn man is het er alleen niet mee eens dat hij mij zoveel zaadjes geeft en ik er voor er uberhaupt een bevruchting plaats kan vinden al een hoop heb geloost
@ia: haha ja er gaan een hoop zaadjes verloren hihi. gelukkig bijna van de chlomid af dan @eertje: zolang er geen bloed is is er hoop hoor! als je zwanger bent heb je ook wat krampjes die op ongi lijken, komt omdat er van alles gebeurd in je baarmoeder, dus zolang er geen bloed is mag je hoop houden
Hey dames ik heb al een Paar dagen niet mee geklets maar ik mag van de wachtlijst af ik ben nu na 41 dagen zwaar ongesteld geworden.
dolfijntje september wordt jouw ronde. dikke knuf meis eertje ik duim mee!!! ongi krampjes wil niks zeggen meis. ik heb al 2 weken ongi 'krampjes' maar t is meer een onprettig trekkerig gevoel net boven mijn schaamstreek. zolang er geen bloed is moed houden hoor. ik ga nu terug lezen. tot over 2 uur HAHAHA
Ytest gefeliciteerd meid! lijstje ja hij wordt gelukkig steeds ietsje langer. maar wel veel rode duivels hoor . nu is bibi dus nog spannend en eertje. jesje je mag! heerlijk he die dagen dagen dat je echt aan het werk mag. niet afwachten en nog niet al die rare kwaaltjes gewoon lekker samen aan de klus IA wat een vreemde signale geeft jouw lijf. t is alsof jouw lijf een heel ander eigen bepaald ritme aanhoud. de signalen die je nou krijgt is vruchtbaar en eisprong. jeetje wat spannend. hoop zo dat t jouw ronde mag zijn. zeevrouw wat ik begreep van een dinnetje was ook dat haar ha wilde dat zij minimaal 3 rondes aan info kon aanleveren. dus 3 rondes tempen en om de dag klussen zo kon haar ha ook zien dat hoe serieus zij ermee bezig waren geweest en hoe bewust. is natuurlijk per ha verschillend maar zou niet afwachten en meteen navragen. zou zonde zijn als je geduld nog langer getest moet gaan worden. natasha gefeliciteerd met je zoon. 6 jaar wat een kerel. heeft hij het leuk op school? is een vroege leerling of kleutert hij nog een jaar? hier we hebben het de opa's en oma's verteld. een beetje noodgedwongen ook omdat ik een aanvaring had met mijn moeder en ik maar bleef maar huilen. kon er echt niks aan doen. dus toen maar verteld. manlief zei ook dat als het mis zou gaan we het ook tegen ze zouden zeggen. iedereen is er wel heel enthousiast over en we hebben het gevierd met een taartje buiten emo buien. moe raar gevoel onderbuik en pijnlijke borsten. verder niet veel symptomen.
@ikkedus: hij gaat nu 3 september naar het eerste leerjaar. Hij ziet dat volledig zitten en het kan niet snel genoeg gaan. straks op zoek naar een 'grote' boekentas
NOD-lijst & Test lijst Eertje1988 - 29 AUG (ronde 1, 1e kindje) ~ Gaat 29 aug testen...??!! Wendy88 10 SEPT ronde 8 ~ Kreeg duivels op bezoek Zoe1 - 12 sep ronde 6 (ronde 2 na MK) ~ Kreeg duivels op bezoek Jesje1982 - 13 sep ronde 3 (2e kindje) ~ Kreeg duivels op bezoek Lotje1986 17 Sept (bij cycli 28d) ronde 2 ~ Kreeg duivels op bezoek Masami - 20 SEPT 14e ronde (3e kindje) Infantem Amor - 24 Sept - ronde 9 (maand 15, 1e kindje) ~ Kreeg duivels op bezoek Mama15 - 25 SEPT ronde 6 (nog 8 maanden na herstel operatie man) ~ Kreeg duivels op bezoek Chocola - +/- 27 SEPT (ligt aan cyclus) ronde 5 (ronde 3 na MK)~ Kreeg duivels op bezoek Bibinijmegen - ? SEPT ronde 6 (2e kindje)~ Kreeg duivels op bezoek Zeevrouw86 - +/-17 OKT (ligt aan cyclus)- ronde 9 ~ Kreeg duivels op bezoek Dolfijntje1985 ? SEPT/OKT (ligt aan cyclusduur) ronde 15 ~ Kreeg duivels op bezoek Zwangeren (uitgerekend op: ) Flieentje - 22 april 2013 Stephanie86 - 24 april 2013 Natasha86 - 1 mei 2013 Ikkedus - 3 mei 2013 Ytest - 8 mei 2013
ia ik ben vorige week gewoon ongesteld geworden nu ondertussen ook alweer vanaf mag gaan klussen weer
@dolfijntje he wat balen meid hopelijk volgende ronde meer geluk... @ikkedus: wat fijn dat ze zo leuk reageerden! als ik zwanger mag raken zeg ik het ook gelijk tegen mijn zussen en mijn ooms, verder niemand. bij hun weet ik dat het niet rondverteld zal worden en ik kan tegen hun mijn mond toch niet houden hihi en ja wij mogen lekker aan de klus haha, maar buiten de vruchtbare periode oefenen we ook al hoor haha.