ik heb altijd normale cyclus gehad maar vorige cyclus was korter ik had 2 dagen ongi daarna was het over wat ik normaal ik niet heb ik ga het aan haar vragen of ze bloed wil laten prikken ..
goedmorgen dames hier zijn de scholen weer begonnen alle kindjes weer naar school en wat is het meteen stil in huis maar nu wel weer lekker het normale ritme even wat betreft een positieve zwangerschapstest bij mij heeft het 14 wkn geduurd bij de eerste voordat deze positief uitsloeg ( late hcg ) bij de 2de 9 wkn en de andere 2 na een week of 6 dit heeft er mee te maken dat er mensen zijn die laat hcg aanmaken hier ook nog steeds nergens last van terwijl ik normaal toch wel zeker 1tot 1,5 week van te voren last van mijn borsten heb ( pijnlijk aan de zijkant met aanraken ) normaal absoluut geen snoeper maar nu verslaafd aan de haribo drop die driehoekjes hmmmmmm ook voel ik me met vlagen wat misselijk in de buik veel hoofdpijnen heb ik en echt van die vervelende zware hoofdpijn en normaal heb ik 1 a 2 dgn voor nod een dag zware hoofdpijn maar nu de laatste week bijna iedere dag maar goed is afwachten en wat duurt dat wachten toch altijd lang pffffff
Hi ladies, vanaf wanneer begonnen jullie klachtjes? Ik heb vanaf 2 dagen na de eisprong al allerlei klachtjes (gevoelige borsten, weeiig gevoel, gloeierig) maar kan je zo vroeg al iets voelen? Ik weet van de vorige keer dat ik me elke keer zwanger voelde en het niet was, toen ik zwanger was had ik eigenlijk niks gemerkt.. Maar ik ga nu toch twijfelen want vandaag op 5dpo ook felle steken in mijn onderbuik/lies... Zou een 2e zwangerschap evt zo anders kunnen voelen, nu al?
Hallo meiden, ik kom ook even meebabbelen. Gezellige topic heb je gestart Infantem Ik zit nu zelf op 3 DPO en merk nog niets behalve dan dat ik erg moe ben en veel slaap! Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik meer uur ben gaan werken sinds 2 weken. Erg spannend in ieder geval. Duim voor jullie allemaal!!!! Moet zelf nog tot 23 augustus geduld hebben :S
Chocola, welkom op de wachtbank.. Had zoveel reactie niet verwacht om eerlijk te zijn, maar wel heel gezellig en fijn om samen te kunnen delen wat je voelt Ros84, ik ken iemand die heeft de eerste zwangerschap niet gevoelt dat ze zwanger was en de tweede heel erg, dus wie weet Mama15, spannend meid.. Ik heb telkens behoefte aan melk en vettige dingen... En die hoofdpijn zo herkenbaar Bibinijmegen, misschien dat je huisarts bloed kan laten prikken op zwangerschap.. Natasha86, 5 DPO zou kunnen meid... Heb rond die tijd ook felle steken gehad Jesje1982 en dolfijntje1985, zou zo mooi zijn als de uitslagen goed zijn Ik hoop het, vanmorgen geprikt en dan woensdag na 16.30 word ik gebeld... Masami, haha ja die pendels, die pendels... Is ook gewoon leuk, voor de leuk Ga proberen morgen even te pendelen Mijn naam Infantem = Baby & Amor = Liefde(s) Samen gevoegd staat er in het latijns Liefdesbaby Ik zit nu op 8 DPO ongeveer. Ben moe, misselijk en snachts slaap ik amper en moet ik er vaak uit om te plassen. Gister nacht gedroomd over een positieve test (was dat maar echt).. Mijn hoofd barst uit elkaar en ondertussen moet ik van alles regelen... AAAAAAAAAAAAAh dacht dat ik vakantie had haha... Nee komt goed, maar ben nu zo moe dat het even minder fijn is..
He allemaal! Hier nog geen ongi te bekennen, normaal ben ik het stipt als ik wakker word.. Ben benieuwd! Dolfijntje hoe is het bij jou? Wanneer ga je weer testen? Liefs!
Ik ga vanmiddag testen halen (had ze expres nog niet in huis gehaald!) En dan (als ik t intussen niet word) morgenochtend testen.. Liefs!
@infantum: dat worden dus 2 hele lange dagen voor jou pfff @wendy: spannend meid! hoop dat het een mooie posi test zal worden voor je! weet even niet meer wie het vroeg, maar volgens mij kan je pas kwaaltjes krijgen na de innesteling, dan gaat je lichaam pas hcg aanmaken, maar ik kan het ook mis hebben hoor!
@mama15 dat heb ik nou ook altijd 1week 1,5 week voor me nog doen me borsten ook zo,n zeer aan de zijkant idd. En nu totaal niks. En idd die hoofdpijn heb ik al vanaf vrijdag. @wendy88 hier nog steeds geen ongi te bekennen. Wel elke keer die krampen al een paar dagen maar nog steeds niks gelukkig. Ik ga morgen nog afwachten want heb nog nooit een cycles van 29 gehad. En dan doe ik woensdag een test.
1e 'echte' ronde (dat we het bewust rond de eisprong hebben gedaan), ik zou normaal gesproken rond 22 augustus weer ongesteld moeten worden
@Wendy spannend hoor! en knap, zo geduldig met testen.. slim ook want dat spaart een hoop onnodige stress en centjes.. bij mij duurt het dus nog wel even.. vanmorgen flinke steken in mijn buik gehad, ga ik ook gelijk denken; innesteling? heel moe, pijn in mijn onderrug, mijn borsten zijn ook groter geworden lijkt (vond mijn man ook ).. zou het dan toch..? geen idee!! en nog 9 dagen geduld... ik duim voor iedereen hier!
Het blijft toch moeilijk om je niks aan te trekken van al die kwaaltjes en gewoon te wachten he.. ik duim voor jullie!
Ik had zaterdag wel heel erg de drang om ze al te halen, maar heb me kunnen beheersen, haha! Nog even afwachten! Spannend Dolfijntje! Ik hoop het zo!! Ik ben ook nog nooit overtijd geweest, eerder te vroeg dan te laat! Altijd standaard 28 dagen.. Dus heb goede hoop.. Ook nog geen ongi krampen te bekennen..