Sorry Bibi, het is aangepast. Dolfijntje, ook voor jou is hij aangepast, balen zeg meid.. Jesje, ik heb zo gelachen met mijn man. Hij zegt geef je geen seks meer Jij vermoord toch al mijn zaadjes Dus toen had ik oh dan moet je je zelf bevredigen en dan vermoord je ze alle 2,5 miljoen, ik laat er nog 12 leven Hebben samen wel lol gehad Natasha, leuk dat je zoontje het leuk vind om naar school te gaan. Spannend zeg Ikkedus, ja mijn lichaam reageert heel vreemd nu.. Maar we zullen zien wat het word. Leuk dat ze zo leuk reageerde, jammer dat je daarvoor wat woorden met je moeder had. Ik voel me al beter dan gister, alleen nog krampen in mijn buik Als ik zwanger mag raken wacht ik tot de 14 weken om het iedereen te vertellen, ik twijfel of ik mijn ouders en zusje het eerder vertel (mijn moeder heeft zelf tussen mij en mijn zusje 2 miskramen gehad bij 13 en 14 weken ) dan kan ik terug vallen op mijn ouders als er iets gebeurt, staan we er niet alleen voor
IA haha mannenlogica idd vind jouw beredenering beter je kunt ook niets doen en dan sterven ze ook gewoon in zijn zak . kunt ze beter goed gebruiken en hopen op het beste zijn ze nog ergens goed voor geweest. t zou eerder gemeen zijn om ze niet eens de kans te geven idd je wil ook op je ouders terug kunnen vallen. bovendien denk ik dat je zo ongeveer ontploft van geluk en angst als je een posi test in je handen hebt. bibi sorry ik heb helemaal niet opgelet of ben het vergeten sowwy dikke knuf
hier weet alleen mijn oudste zus en mijn mama het. het liefst zou ik het willen van de daken schreeuwen, maar ik wacht nog even, aangezien mijn jongste zus nog teveel bezig is met haar miskraam
@ia: ja jouw beredenering is dan een stuk beter hihi. ik snap van jou wel dat je wat langer wilt wachten hoor. ik vertel het ook alleen aan mijn zussen en ooms zo snel, de rest wil ik het pas vertellen als ik een eerste echo heb gehad, maar bij mijn vk is dat met 8 weken want die hebben zelf een apparaat staan. ik weet gewoon van mezelf dat ik het niet te lang voor me kan houden hihi, dat heb ik wel bij noa gemerkt.
Heey meiden, Nou er is gelukkig nog geen bloed te zien hoor en de krampjes zijn weer weg wel heb ik vanmorgen al een testje gedaan. Maar helaas negatief maar zag later dat die over de datum was sep2011. Dacht dat ik ze allemaal had weg gedaan niet dus. En het was niet met me echte ochtendurine moest om kwart voor 5 nodig plassen en de test deed ik om half 8. We wachten het gewoon nog even af. Meer kan ik op dit moment niet doen hoe moeilijk het ook is dolfijntje meid wat vreselijk balen zeg. IA haha die man van je jammer genoeg komen dat soort dingen pas later op de avond op tv. ikke leuk dat jullie het al verteld hebben maar ja als het fout ga kan je altijd op ze terug vallen. Al hopen we dat het natuurlijk niet fout gaat. jesje vast een fijn vooruitzicht dat als je zwanger ben je al een echo bij de 8 weken krijg
@eertje: gelukkig zijn je krampjes weg meid. En dat je test nega was wil niks zeggen hoor, je zit nog voor nod he. En je test was ook nog eens over de datum. Is idd fijn dat ik weet dat ik mey 8 weken al een echo krijg. Ik heb bij noa heel veel echo's gehad en een extra uitgebreidde met 20 weken omdat ik in en risicogroep zat omdat er hartafwijkingen in de familie zitten en suikerziekte. Niet dat ik het erg vond hoor om al die extra echo's te krijgen haha, ik weet alleen niet of ik ze dit keer ook weer krijg, dat hoor ik dan wel.
jesje aan de ene kant leuk om zoveel echo's te krijgen alleen de rede is wat minder fijn natuurlijk Ik blijf ondanks de nega test nog een kleine hoop houden. Moet ook zeggen de urine waarmee in teste ook erg ligt van kleur was. Morgen een nieuwe doen als er vandaag niks te zien is
Eertje, ik duim voor je dat je als nog positief test... Hij is ook op youtube te zien. Zal vanavond de link zoeken... Duurt wel 45 tot 50 min... Jesje, wel leuk om meer echo's te krijgen, maar de reden is iets minder Ikkedus, haha ja die mannen logica he, maar toch wilde hij seks Hier hard aan het poetsen haha...
IA ben benieuwd naar je linkje jij ook al aan de poets heb het vanmorgen maar gedaan je kan er maar klaar mee zijn Ik heb een vaag gevoel in me onderbuik het is geen kramp maar wat het wel is ik heb even geen idee meer
@eertje en ia: ja de reden was idd minder, maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten hielden. gelukkig was bij noa alles goed! ik heb namelijk eigenlijk nog een broer en een zus, maar mijn broer is na 4 maanden aan zijn hartje overleden en mijn zus aan iets anders, weet niet hoe het heet, weet alleen dat het bloed overal uitkwam, dus zij was al haar bloed in haar lichaam verloren en transfusie hielp niet kwam er ook uit, had iets met haar aders te maken. ik heb ze nooit gekend, dus heb er niet echt verdriet van, maar wat een hel moet mijn moeder hebben door gemaakt! vraag me ook weleens af hoe ze waren en hoe ze eruit hadden gezien, hun zouden al tegen de 50 zijn geweest haha, echt een gek idee! mijn vader is ook aan zijn hart overleden en had op het laatst ook suikerziekte, dus ja er was wel reden voor extra echo's bij mij... @eertje: dan ben ik benieuwd naar je test morgen! heb je nu wel nieuwe gekocht dan? vanavond maar niet teveel drinken ik heb vandaag toch maar ovutesten besteld hihi ik dacht ja maar straks krijg ik geen slijm ofzo en herken ik het niet haha, dus heb ze toch maar besteld. heb alleen nog geen mailtje gehad dat ze verzonden zijn, alleen dat de bestelling geplaatst is, nu maar hopen dat ze snel binnen zijn, want ja ik zit vandaag al op dag 11.
Oh ja dat is dan wel heavy. Ik heb waarschijnlijk recht op een nek plooi meting en combinatie test die vergoed word, omdat mijn moeder 2 miskramen heeft gehad van kindjes die waarschijnlijk gehandicapt zouden zijn, mijn zusje waarschijnlijk het syndroom van down, mijn broertje weet ik zo niet. Nu heb ik een 4 jaar jonger zusje beetje depressief (soms) maar wel gezond verder... Ja dan zijn ovu testen toch wel handig he
Jesje jeetje wat heftig om zo te lezen zeg. Dan begrijp ik wel dat er extra controle was bij noa. Fijn dat het tegenwoordig kan he. En toch maar ovu testjes besteld nu hopen dat ze er optijd zijn Ik had nog nieuwe liggen maar dacht vanmorgen ach die doe ik morgen dan wel Dus ben erg benieuwd al heb ik op dit moment het gevoel dat die morgenochtend ook negatief is en heb geen idee waarom IA misschien wel een fijne gedachte dat je recht heb op nekplooi en een combi test.
@ia: oh dat is wel fijn dan dat jij dat krijgt. ik heb bij noa geen nekplooimeting gedaan, wij hadden zoiets van als het het syndroom van down heeft ofzo dan is dat maar zo. tuurlijk heb ik liever een "normaal"kindje, maar een kindje met het syndroom van down zou hier net zo welkom zijn. als het echt een kasplantje zou zijn zou ik er wel over nadenken, maar wij hadden zoiets het komt zoals het komt. vrienden van ons waren tegelijk met ons zwanger, scheelde 3 maanden en die hadden het wel laten doen. ze zeiden toen: als het een mongooltje is moet ik het niet hoor, nou echt waar mijn oren klapperden gewoon! @eertje: ben benieuwd hoor nou heb net een mailtje gehad dat mijn bestelling verzonden is. ben benieuwd of ik ze dan ook morgen binnen heb. en die echo's werden bij mij vergoed, behalve de 20-weken echo daar moest ik voor bij betalen, maar was niet heel veel geloof ik. maar ja dat geld boeit toch niet, de gezondheid voor je kindje is veel belangrijker vind ik.
Ja dat geld boeit inderdaad niet. Vind het wel fijn een nekplooi meting te laten doen. En over het syndroom van down?! Vriendin van mij was van de week aan het vertellen dat een vriendin van haar bij de nekplooimeting te horen kreeg dat de kans op down heel klein was en uit eindelijk is die meid bevallen van een zoontje met het syndroom van down, dus zekerheid geeft het nooit. Ik denk dat ik het niet weg zou laten halen, zolang het geen kasplantje word, want een kasplantje dat zou ik persoonlijk niet aan kunnen
Het lijkt me gewoon zoo lastig om een keuze te maken wat je moet doen. Ik moet eerlijk zeggen er nog even niet aan te moeten denken. Heb trouwens nog steeds geen bloed/bruine zooi gezien En ook geen menstruatiekrampen. Buik is wel gevoelig maar het voelt anders als normaal krijg echt geen hoogte van me lichaam.
Ik gooi er morgenochtend nog een testje tegenaan. Woensdag moet ik optijd me bed uit en naar me nichtje om op te passen. En donderdagochtend vroeg op om te werken. Dus dan is het handig om het gewoon morgenochtend te doen
Hahaha ja dat zou ook kunnen Hoop zo dat je op positief gaat.. Ik heb vandaag een dip dagje... Zie het allemaal somber in en krijg soort trip door de medicatie. Lijkt als of ik aan het schommelen ben, zit toch echt stil op de bank...
Ik hoop het ook al ben ik een beetje bang voor een negatieve test Wat shit van een dip dagje dat je je maar snel weer lekker voel. Nog even en dan ben je weer klaar met de clomid.
Ik had ook extra echo's en controle want ik heb zelf een lichte hartafwijking en er zitten bij bij in mij familie meerdere hartkwalen. Mijn moeder heeft ook 2 kindjes die het niet hebben overleefd. Ik laat bij deze (als het lukt) wel alle testen uitvoeren, ben nu 38 dus risicogroep en omdat ik al 2 kindjes heb denk ik niet dat ik het zou aankunnen om een (zwaar) gehandicapt kindje op te voeden. Daar zou toch het grootste gedeelte van de aandacht en zorg dan naar uitgaan en dat vind ik niet terecht naar de kinderen die ik al heb. Maar dat is voor iedereen een persoonlijke keuze. Morgen naar het zh moet er om 08.45 zijn en ben zwaar zenuwachtig en heb ook al de hele dag buik en liespijn.