masami heel veel succes morgen in het ziekenhuis. En wat je zegt over een gehandicapt kind begrijp ik wel hoor. En zolang jullie achter die keuze kunnen staan is het toch goed. Dames ga lekker naar me bedje toe slaap lekker en tot morgen.
Eertje, ik heb vandaag de laatste gehad, dus ben benieuwd wanneer mijn eisprong is. Ja hoop me morgen beter te voelen... Weltrusten... Masami, succes morgen...
@masami: heel veel succes morgen in het zh! mijn moeder zat ook in een risicogroep bij mij, was 41 toen ze van mij beviel hihi, maar ik ben toch helemaal gezond hoor haha En ik zou zelf een zwaar gehandicapt kindje ook niet aankunnen hoor, maar met een syndroom van down wel, mijn moeder heeft vroeger altijd op eentje gepast, stiklief kindje! @ia: ik hoop dat je je morgen beter voelt meid! Dikke knuffel voor jou!
Haha wauw weer een boel terug te lezen!!! @ Eertje: Spannenddddd, hoop dat je zo met goed nieuws komt! @ Masami: Succes in het ziekenhuis!
meiden jeetje wat een verhalen. ik snap jullie allemaal ieder met jullie eigen beweegredenen. krijg er wel een klein beetje de zenuwen van hehe eigenlijk wil je met je kindje in je buik gewoon in een holletje wegrkuipen en helemaal niet over dat soort zaken nadenken. ik denk niet dat wij extra testen zullen doen, tenzij op de echos iets wordt gezien wat zorgelijk is. wij hebben geen afwijkingen of problemen of handicaps in de familie en ik ben 28 dus niet echt een risicogroep. eertje en en en en en????
ja eertje hoe was de test??? ik hoop dat ik vandaag de ovutesten binnen krijg, want ja ik zit al op dag 12. heb nog geen vruchtbaar slijm. hoop niet dat ik mijn eisprong heel laat krijg, want dan zou mijn nod ook verschuiven ik hoop ook niet dat die in het weekend komt, want vl moet heel het weekend werken en slaapt misschien niet eens thuis. leuk hoor zo'n man met een eigen bedrijf haha
nou ik heb toch iets geks. ik doe altijd als ik uit bed kom na het temperaturen een zelfonderzoek zeg maar. en vanmorgen was er nog geen rekbaar slijm. ik dacht net, zal het nog eens doen en ineens heb ik hele lange slierten(sorry voor de details haha) kan dat? of zou ik hem vanmorgen niet goed hebben uitgevoerd? kan dat in 3 uur tijd zo ineens veranderen? ik weet wel wat vl en ik gaan doen vanavond haha. ben ook benieuwd als de ovutesten vandaag binnen komen wat die dan zeggen. wat is het trouwens stil hier zeg!
Jesje, ja ik ben ff al mijn topics bij aan het lezen Was op mijn duim topic aan het kijken super gewoon, zo eensgezind Uhm ja dat zou kunnen, het kan ook zijn dat je een ovu test doet om 12 uur en niks vind en om 20.00 nog een test doet en een ei vind... Kan soms snel gaan en een ei is ook niet zo lang bevruchtbaar he... Ik ben heel vochtig van onder nu, niet echt slijm, maar wel dikker vocht zeg maar... Eertje, je maakt het wel spannend zo... Zo ik ga even kijken wat er vergoed word aan acupunctuur... Ken iemand die acupunctuur uitvoert ter bevordering van het zwanger raken. Mijn gyn adviseerde als ik er voor open sta dit bij haar te laten doen, ken haar toevallig persoonlijk en ze heeft me ook goed geholpen met het afvallen
wat een stilte. meiden wat hebben jullie een spannende lichamen. jesje ik durf er geen vergif op in te nemen hoor maar volgens mij had ik dat slijm in de week dat ik zo vruchtbaar was. IA ik duim volop dat dit jullie ronde is. ik ken idd wel mensen die die accupunctuur behandelingen hebben gehad en nu zwanger zijn. maar of het toeval is of geholpen heeft geen idee. heb je trouwens een maansteen? die helpt ook. ik ben die van mij kwijt die ik toen gekocht heb toen ik zwanger wilde worden 2 jaar geleden ik hoor ook wel eens iets over aloe vera drankjes. hoe lang zijn je cyclussen nou kom er niet helemaal wijs uit
Nou meiden helaas vanmorgen ook een negatieve test. Baal wel een beetje maar aan de andere kant hoe groot is de kans dat het de 1e ronde raak is. Na de test kreeg ik menstruatiekrampjes maar die zijn eigenlijk alweer weg. Ik hoop dan maar gewoon snel ongi te worden. Kunnen we verder naar ronde 2
Eertje, balen meid... Ikkedus, haha mijn cyclussen zijn ook geen wijs uit te komen... De eerste 2 cyclussen waren netjes 28 dagen en daarna 119 en 88 dagen. Met medicatie opgewekt 53 dagen, de cyclus erna 42 dagen en de cyclus daarna netjes weer 28 dagen (dit dus allemaal door medicatie) en deze cyclus was na een eisprong (die ik dus al maanden niet meer had) uit zich zelf 34 dagen, dus op zich netjes... Ik heb een carneool, die doet het zelfde, maar dan is hij op mijn sterrenbeeld , maar die draag ik al weer een jaartje
Hoi meiden, Het is geen doen om alles bij te lezen van. 2 weken dus val maar gewoon in! Vanmiddag gaan we vertaal mijn schoonouders vertellen dat ze opa en oma worden! Ben zooooooooo zenuwachtig! Onwijs spannnend! Hoe gaat alles hier? Al nieuwtjes of andere dingen! Moet weer helemaal bij gepraat worden! X❤X
Ia ja het is inderdaad wel even balen tuurlijk heb je een kleine hoop dat he gelijk raak is. Maar helaas niet het geval. Hoop nu gewoon dat me ongi snel komt kunnen we verder Flieentje welkom terug fijne vakantie gehad? En wat leuk dat jullie het nieuws aan je schoonouders gaan vertellen. Nog op een speciale manier?
@ia: wat leuk dat er zo geduimd wordt voor je in dat andere topic! wij duimen ook voor jou hoor! en ben je door accupunctuur afgevallen? ben je daar veel mee afgevallen? hopelijk werkt het voor je om zwanger te raken! je kan het altijd proberen. @eertje: he meid wat balen. maar er zijn ook vrouwen die pas na hun nod posi testen he meid, dus geef de moed nog niet op! @flieentje: leuke vakantie gehad meid? wat leuk dat je het gaat vertellen vandaag ik vond dat toen ook zo spannend! en ja bijpraten, hmmm er zijn er nu een paar zwanger en de rest is allemaal ongi geworden op eertje na dan.
sow heb ook weer bijgelezen eertje blijft spannendddd hoop voor je dat het raak is, bij mij was het wel raak meteen de maand erop als ik met pil stopte en nu ruim 8 jaar niet meer aan pil en nu wil het niet lukken maar komt ook door zaad van ml toch blijf ik heel erg sterk het gevoel hebben dat het wel raak is vraag me niet waarom maar blijft dat gevoel houden ben 2 dgn ongi geweest vervolgens meteen weg geen oud bloedverlies of wat dan ook gehad en dat heb ik normaal wel ben extreem moe m n borsten zijn wat voller ook m n aders wat over de borsten lopen beginnen veel donkerder te worden tussendoor tussen de laatste ongi en nu wat licht bloedverlies gehad heel minnetjes maar en nadat ik gister sex met ml heb gehad verloor ik weer wat rotzooi alleen was het nu bruinig heb tussen door nog getest maar blijft negatief oh ja en m n urine is echt donker geel en ruikt heel sterk ook dat heb ik normaal niet maar goed ik wacht m n nieuwe ongi wel weer af en dan zien we wel
Mama15, ik heb ongeveer het zelfde gevoel als jij en het rare is, je zit net als ik op dag 8 van de cyclus Ben bang als ik test dat ik weer negatief test. Maar heb buikkrampen, ben misselijk, ook mijn urine is donder etc.. Ook het wat licht bloedverlies na de seks en er moe zijn Eertje, zolang er geen bloed is kan inderdaad nog alles... Flieentje, welkom terug
eertje balen meid maar wil echt niks zeggen hoor! hier ook 2 dagen voor nod omo wit 1 dag voor nod dacht ik een heeeeel licht streepje te zien maar was maar hoe je hem tegen het licht hield. dag van nod heel licht ook weer maar na cb digi toch harstikke duidelijk. was bij mij ook de eerste ronde dus de ciclus van 28 was totaal nergens op gebasseerd. ik heb gewoon een gemiddelde gepakt. dus wat jouw betreft...heb toch t idee dat je over 2 dagen een testje moet wagen mama15 jeetje meid klinkt toch echt als harstikke harstikke zwanger. borsten zijn voor mij ook echt een van de eerste dingen die gaan veranderen (zichtbaar). IA uhm dus we gaan even uit van ergens tussen de 30 en 40 dagen? lang zat ben zo benieuwd . ben dan gelukkig ook weer terug van vakantie en kan dan weer lekker met je mee duimen hihi. hier dikke (. )( .) en opgezette buik. best lastig nu het weer op zich lekker is en wat lastiger om te verbloemen. heb ook het idee dat collega's constant tegen mijn borsten en buik zitten te kletsen. ben blij dat ik volgende week op vakantie ga want ik denk niet dat het nog veel langer geheim zal blijven. t gaat wel hard naar mijn idee. mama's met meer dan 1 kindje of zwangeren van een 2e/3e kindje is jullie ervaring ook zo (geweest)? gaat t zo veel sneller de 2e keer?
Dames ik weet ook wel zolang er geen bloed is dat er nog hoop is. Moet zeggen ik hou nu maar voor mezelf rekening ermee dat we door gaan naar de volgende ronde denk zelfbescherming. Maar tuurlijk hoop ik dat het misschien iets langer nodig heeft en ik over paar dagen posi test. Moet zeggen na vanmorgen dus geen krampjes meer gehad. Gelukkig morgen op me nichtje passen en donderdag werken. Beetje gedachte verzetten.
Ik moet even kijken hoe mijn cyclussen gaan lopen, dat kan dus nu idd rond de 34 dagen worden... Heb hem nu aangegeven al 34 dagen in mijn banner...
Ia dat zou wel mooi zijn inderdaad als je nu weer een cyclus van 34 dagen heb. En dan als afsluiter een mooie test. Ikkedus lijkt me inderdaad erg lastig om het op je werk nog even geheim te houden. Gelukkig bijna vakantie. Gaan jullie nog weg of blijf je lekker thuis?