Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Sommige mensen kunnen aan je zien dat je zwanger bent!
    Op het werk heb ik ook zon collega! Hoop dat ik het voor me kan houden want wil het nu nog niet zeggen veelste vroeg.

Als ik zou bellen naar de vk over een echo zou ik hem dan eerder kunnen krijgen? Ben zo benieuwd zenuwachtig onzeker word er gek van.

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    flieentje ik heb geen idee meid. heb je vk al gebeld voor de eerste afspraak?
    sommige vk hebben zelf een echoapparaat in de praktijk en dan krijg je vaak eerder al een echo. die van mij heeft dat niet dus ik moet eerst het gesprek afwachten en dan krijg ik een afspraak kaart mee om een echo afspraak te maken.
    ben het ff kwijt, is dit jullier eerste kindje?
    nog wel ff ter info aan jou. de eerste echo is altijd om te de groei te bekijken en het hartje te zien als je een echo te vroeg doet heb je kans dat ze dat hartje niet kunnen vinden op de echo en dan heb je een verschrikkelijke ervaring omdat je doodsangsten uitstaat, wat helemaal niks wil zeggen want het is dan vaak gewoon te vroeg. maar vandaar dat ze eigenlijk zowiezo pas met een week of 8 op zn vroegst voor t eerst gaan kijken. (bij mij dus tussen de 10 en 13 weken)

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wat een mooie banner trouwens, jouw 'blubje' heeft al oogjes!

4. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ja heb al een afspraak bij vk volgende week. Ze zei dat ik dan in week 8 zat volgens haar berekening.
    Ja dit is ons eerste kindje. Misschien dat ik daarom ook meer onzerker over alles ben. Ik weet niet wat ik kan verwachten ect,

Nou daar heb je ook een goed punt! Dat lijkt me idd vreselijk! Misschien moet ik maar geduld hebben.......
    Ik weet niet of mijn vk ook echo's maakt, heb het niet gevraagd eigenlijk... Zou ik sowieso wel is kunnen vragen....

Haha ja zie het nou pas dat ie al oogjes heeft!

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    flieentje 2e kindje is ook heel spannend maar snap helemaal wat je bedoeld dat je niet weet wat je allemaal te wachten staat. wat gaat er allemaal gebeuren en wanneer. wat moet je regelen waar moet je rekening mee houden.
    maar er is niets zo mooi als de eerste keer dat kleine wondertje op dat scherm te zien. het enige dat nog mooier is als je hem/haar eindelijk mag vasthouden.

hier idd 2e kindje maar misschien daarom extra bang. t is allemaal zo goed gegaan de eerste keer hoe groot is de kans dat nu weer alles goed is.

is je man/vriend er bij volgende week?

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    goodmorninggggggg lady's sow hier heeft toch even de laptop kuren heeft me toch ff geduurd voordat ik zp kwam
    flientje is idd bij een eerste kindje dat het allemaal nieuw is en je niet weet wat er allemaal te wachten staat ik herken dat gevoel nog heel goed bij mijn eerste kindje trouwens ook bij mijn 2de 3de en 4de kindje had ik dit nog hahahahah
    en ik denk dat ik nu als het zou lukken bij ons laatste kindje ik me denk ik wat meer zorgen er om ga maken dan bij de andere
    omdat het nu toch wel een soort van een wonder voor ons gaat zijn als ik zwanger raak
    volgende maand moeten we ml zijn spul inleveren en nog eens laten testen benieuwd of het stoppen met roken zijn biertje op zijn tijd laten staan en alle vitaminen hebben geholpen om het zaad aan te sterken en er meer van heeft gemaakt
    en eertje is er al wat bekend bij je je houdt het wel spannend zeg

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @flieentje: heel herkenbaar hoor meid! mijn vk had zelf zo'n apparaat, dus ik kreeg bij mijn intake gelijk een echo en daar was een mooi hartje te zien!
    als jouw vk het nou niet doet en je wilt echt heel graag een echo zou je altijd nog naar een echobureau kunnen gaan

@ikkedus: ow nu al nesteldrang haha, dat belooft dan nog wat voor de komende maanden!

@mama15: gaan jullie nu voor je 5de kindje dan? heb dat helemaal niet mee gekregen;) balen dat je laptop zo stom doet

@eertje: en meid al getest? wij zijn nieuwsgierig!

en ja het is echt balen dat vl nu zo druk is met zijn werk, hoop dat het genoeg is geweest, maar ja dat zullen we over 2 weken zien;) ik heb nog wel een beetje hoop omdat ik bij noa dacht dat het ook niet raak zou zijn, voelde niets, kon toen ook niet op het juiste moment klussen, maar toch raak hihi. alleen duren die 2 weken wachten zoooo lang!

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb vanmorgen niet meer getest. Bij afvegen had ik iets bruin op het wc papiertje dus dacht heeft geen zin om dan te testen. Heb nu nog steeds elke keer bruin bij afvegen. Dus ga er gewoon vanuit ongi te worden en hoop dat het dan maar snel doorzet;) Ff kijken dan hoelang me cyclus nu wor

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Typ ik een berichtje verdwijnt gewoon heel mijn pagina :$

Jesje, weer op het wachtbankje!!! Waarom moet dat toch 2weken duren he, bah...

Eertje, ik sliep om 1 uur pas :( Balen, maar ja wel een mooie cyclus dan. Je mag pas zeggen dat je echt ongi bent als het rood bloed word. EN als je na 18.00 pas helder rood bloed krijgt mag je morgen pas als dag 1 tellen, is dat voor 18.00 dan moet je vandaag als dag 1 van de nieuwe cyclus tellen... Ik neem aan dat je 28 ingevuld had dus zou je 30 dagen cyclus hebben als je voor 18.00 helder bloed krijgt en 31dagen daarna ;)

Flieentje, met mij gaat het wel goed... Vanmiddag weer testen (of zo denk ik) voor ovu ;)

Mama15, ik hoop dat het profijt heeft gehad voor de zaadjes :D

Ikkedus, ik vertelde jou verhaal aan mijn man en die heeft super gelachen :p Hij zegt oh oh, ik vlucht als jij zwanger raakt... Ook wij hebben een oud huis, waar nog wel wat aangedaan moet worden ;)

Natasha, hoe gaat het?!?!

VK: Ik zit te twijfelen wat ik doe als ik zwanger mag raken. Wij hebben hier in het dorp een VK, maar deze heeft geen echo apparatuur, dan moet ik voor de echo's naar Eindhoven. Wij hebben 2 dorpen die aan elkaar gekoppeld zijn (een gemeente geworden, is 5 min rijden, de VK hier in het dorp is relatief even ver ook 5 min) en in dat andere dorp zit een VK die wel echo apparatuur heeft... Als ik naar Eindhoven moet dan rijdt ik er 25 minuten op. Voor evnetueel nekplooimeting en combi test + 20 weken echo moet ik dan wel naar Eindhoven, maar dat is maar 1 keer! Ipv alle echo keren ;)
    Stom he dat ik daar nu al over na denk...

Willen jullie ook de petitie teken in de link, zou ik super lief vinden :D
    Begrip en steun bij overlijden voor 24e week...ws opnieuw kamervragen door Esmee Wiegman... | petities.nl

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ia ik zit nu op dag 31 me vorige was 28 maarja dit is pas de 2e cyclus na de pil we gaan het even aankijken hoe het verder loopt. En succes met bedenken hoe je het wil gaan doen met de vk als je er 1 nodig heb. Ik hoef die niet te zoeken woon in een dorp waar de huisarts het nog doet.

Heb trouwens mee gedaan aan de petitie:)

11. Infantem Amor

Oke ja dat is ook wel handig...
    Ja klopt dat je nu op CD 31 zit, maar als jij vandaag voor 18.00 echt ongi word moet je vandaag als CD1 rekenen, dus dan is je cyclus maar 30 dagen :p Zo bedoelde ik het...

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ow op die manier dan hebben we het over het zelfde;) We gaan het zien meestal heb ik eerst paar dagen bruin en dan breekt het door:p

13. Infantem Amor

Oke, ben benieuwd :D
    Ja ik denk dat ik dan de keuze maak voor de VK in het andere dorp. Mijn schoonzus is daar ook heen geweest. En hier de VK is dezelfde VK die mijn zusje bijna 21 jaar geleden op de wereld heeft geholpen (toen was ze leerling ;)), dus dat is dan wel weer leuk, maar iedere keer 25min in de auto voor echo's vind ik niks :)

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee dat lijkt me inderdaad niks nee. En wel een leuk dat je dan naar de zelfde vk kan die je zusje op de wereld heeft gezet:)

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    heb ook getekend IA
    hier een kennis die zwanger was van een tweeling maar 1 kindje verloor. de shit die zij op haar bordje kreeg. geen uitvaart etc etc omdat haar kindje nog niet verzekerd was toen deze overleed. hoe belachelijk.

16. Infantem Amor

Ja dat is inderdaad belachelijk... Mijn vriendin heeft ook een mk bij 11 weken gehad en de andere is wel geboren ;) Maar die heeft een verzekering afgesloten voor de baby in haar buik, maar dat moest dan ook weer via procedures die eigenlijk belachelijk zijn...

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het is gewoon belachelijk je hebt wel wat anders aan je hoofd op dat moment. Je wil je helemaal niet druk maken over de verzekering en dat soort dingen. Daar moet inderdaad echt wat aan veranderd worden.

Zit nu ff expeditie robinson terug aan het kijken

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ia: ik heb ook getekend hoor! en helemaal niet raar dat je nu al nadenkt over welke vk je straks wilt! ik ga weer terug naar de vk die ik bij noa ook had, waren echt geweldig! ik woon gelukkig in een stad, dus geen probleem daarmee, het echocentrum zit zelfs op loopafstand voor mij:D

pfff ik ben echt al de hele dag strontmisselijk bah. ik had vanmiddag de laatste ovutest gedaan en die was ineens weer best donker, ga nu allemaal twijfelen of ik mn piek al wel gehad heb, maar ja die pijn gisteren voelde echt zoals mijn eisprong iedere maand voelt. pfff wat kan je toch onzeker worden als je zwanger wilt raken he

ben benieuwd wanneer jij een positieve hebt ia! met welk merk test jij? ik deed altijd met sensitest, de normale dipstick, niet die gevoelige, had deze maand matcare gedaan, ik dacht misschien zijn die beter haha, maar ik krijg daar altijd wel een streepje, de ene wel lichter dan de andere, maar bij sensitest was het of heeeeeel licht of wit of knalpositief, geen twijfelaars ertussen bij mij. vond die toch wel fijner hoor, dus als het deze maand niet raak is, waar ik wel bang voor ben, dan bestel ik ze weer daar hoor!

19. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hey meid!
    wat lief van je ....
    Vandaag een hele dag misselijk geweest, voor de rest alles oke.
    woensdag eerste echo normaal. kijk er naar uit.

ik heb ook getekend. weet wel niet ofdat dit telt aangezien ik van België ben.

Ikkedus; haha, ik heb ook nestdrang ...bezeten van poetsen nu :p

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    natasha hopen dat de misselijkheid tijdelijk was want lijkt me best lastig zeker als je al een kindje heb rond lopen.

Hier nog niks doorgebroken. Zo af en toe bruin op het papiertje baal er wel een beetje van hoop gewoon dat het snel komt kunnen we verder

Deel Deze Pagina