Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden het is stil hier zeg, had wel verwacht dat ik veel moest terug lezen aangezien ik al een paar uur niet meer hier ben geweest hihi

@natasha: hoop voor je dat de misselijkheid snel weg is!

ow meiden ik ben zoooo zenuwachtig! ik ben helemaal gek van derek ogilvie, heb hem ook op twitter en nou stond er dat ie morgen een gratis show in oosterhout geeft, dat is voor mij 10 minuten rijden, dus mijn zus en ik gaan daar morgen heen! is voor de televisieopnames en vol is vol. kijk ik weet dat de kans dat je wordt uitgekozen klein is, maar het zou toch maar gebeuren zeg! ik ben allebei mijn ouders verloren, vandaar dat ik het zo spannend vind! IA pendel je misschien ook of ik wordt uitgekozen haha:p

meiden ik duik mn bedje in! tot morgen!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha ik kan het proberen ;)
    Leuk dat je daar morgen heen gaat. En wat erg dat je beide ouders al kwijt bent :(

Eertje, nou hopen dat hij dan maar snel doorzet.

Natasha, balen dat je zo misselijk bent... :(

3. zeevrouw86

28 dec 2011
    94
    0
    0
    Hoi Allemaal , heb zoveel mogelijk terug gelezen, maar onthoud het niet allemaal ! Hier een poging.

Eertje, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid of je ongi word of toch posi test!.

Jesje, wat erg dat je al beide ouders kwijt bent!Mijn moeder is 9 jaar geleden overleden, mis haar nog steeds! Lijkt me ook erg pijnlijk als je kinderen hebt/krijgt, je mist ze dan toch zo erg dan lijkt me!
    Laat even weten hoe het was bij Derek !

@IA, hopelijk slaap je vandaag wat beter!

Hier vandaag bij de HA geweest. Onderzoek gehad, was niets raars te voelen. Ook wat vragen gesteld aan mij. Ze wil de 12 maanden aanhouden (dus tot november) Wel moet ik 7 dagen voor ongi (zover ik dat kan aanhouden, moet 53 dagen aanhouden) bloed laten prikken op progestoron. Ook moet vl zijn spulletje alvast inleveren, dan hebben we die onderzoeken gehad voordat ze ons door stuurt naar gyn. Hopelijk word de cyclus weer wat korter.
    ook moet ik deze 2 maanden door gaan met ovu testen.
    Maar 4 weken lang gaan doen dan, want heb dus geen idee hoe mijn cyclus deze maand gaat worden.

Nou meiden, slaap lekker voor straks!

4. Infantem Amor

Zeevrouwtje, wel fijn dat ze in ieder geval al dingen gaan onderzoeken, balen dat je verder nog tot november moet wachten..

Ik hoop ook dat ik eerder slaap, want ga een bagger dag tegemoet... Moet mee naar de floriade en daarna uit eten met het werk van mijn man... Alleen die collega's hebben allemaal of veel oudere vriendinnen/vrouwen of veeeeeeeeeeel jonger en die kijken me echt aan van jij bent dik en wij zijn dun dus ga weg... Kan ik het helpen dat ik door prednison aan ben gekomen, vind het al erg zat... Pff kortom geeen zin in :(

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @zeevrouw: nou wel fijn dat ze al wat onderzoeken willen doen dan! hoop voor je dat deze cyclus wat korter wordt!

@ia: ja dan snap ik dat je geen zin hebt!

en ja het is soms echt wel ff zwaar om geen ouders meer te hebben, mijn moeder is deze maand 11 jaar overleden aan kanker, mijn vader 3,5 jaar aan zijn hart. had het met de zwangerschap van noa wel heel moeilijk, vooral toen ik bevallen was, je wilt toch graag je ouders als eerste bellen!

meiden volgens mij ga ik vandaag mijn eisprong pas krijgen...had gisterenavond slijm en vanochtend een aardige dip in temp. heb gisterenavond geen ovutesten meer kunnen doen want die waren op, maar ik ben wel blij, want vl was toch wat eerder thuis dus nog wel even geklust. ik laat mijn nod wel even zo staan, aangezien ik vorige maand een kortere lf had. vorige maand had ik trouwens ook op dag 15 mijn piek, dag 16 mijn eisprong en dag 27 ongi. ik snap trouwens niet wat ik dan donderdag heb gevoeld voor buikpijn, misschien iets met mijn darmen ofzo

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Goedemorgen dames
    Ia ik herken wat je schrijft kwa vrouwen van collega s
    Jesje ook ik begrijp wat je voelt ik ben 1, 5 jaar geleden plots mijn moeder verloren wisten net precies 1 week dat ze kanker had precies n week na de diagnose was ze er niet meer
    Ben sinds eergisteren ook bezig met ovu testen maar geeft nog niks aan terwijl ik wel gigantisch slijmverlies heb
    En pijn aan m n borsten
    Normaal aan de zijkant pijn maar nu heel hoog boven m n borsten pijn dacht eerst spierpijn maar ja hoe moet ik daar aan spierpijn komen haha

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou helaas waren we niet uitgekozen:( we zaten wel helemaal vooraan, dus de camera ook vol in ons gezicht gehad een paar keer haha, dus zal wel op tv komen, alleen was het buiten en ik keek vol in de zon, dus ben bang dat ik met dicht geknepen ogen erop sta haha. maar jee wat is hij goed zeg! van tevoren hadden we nog met een paar mensen staan praten en 1 daarvan werd uitgekozen, dus hij is echt wel echt! hij wist dingen die mensen zelf vergeten waren, echt heel indrukwekkend! dus ondanks dat we geen reading hebben gehad toch een mooie dag gehad! ik geloof daar allemaal wel in hoor!

verder geen nieuws hier, heb alleen een heel erg vervelend kind, krijgt tanden en wil alleen maar bij mama hangen, als dat even niet kan is het gelijk huilen, afgelopen nacht ook vaak wakker geweest ervan pfff, ben blij als die kengen door zijn! ik wil mijn vrolijke meisje weer terug!

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey dames,

Wat is het rustig zeg;)

Nou hier nog steeds geen duidelijkheid dus. Moet zeggen dat het bruin tijdens het afvegen weer over is. Snap er dus werkelijk waar niks meer van.

jesje jammer dat jullie niet uitgekozen zijn maar lijkt me wel heel speciaal om er bij te zijn. En wat heftig zeg je ouders moeten missen. Lijkt me inderdaad erg heftig als je kindje dan geboren is en je ze helaas niet kan bellen.

IA en hoe was je dag heb je het vol kunnen houden met die ''gezellige'' vrouwen/vriendinnen van de collega's van je man?

mama15 ben benieuwd wanneer je een posi ovu test heb:)

zeevrouw fijn dat de huisarts al een wat wil gaan onderzoeken. En hopen dat daar niks geen gekke dingen uit gaan komen. En dat jullie niet in november terug hoeven omdat je dan zwanger ben:)

9. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ eertje het kan je laatste restje menstruatie zijn en dan ben je misschien toch zwanger
    Veel vrouwen hebben dat
    Nu hopen dat je vlug een knal test hebt
    Vandaag weer ovulatie test gedaan en streepje was bijna net zo donker alleen zei de test nog steeds nee
    Heb namelijk de ovulatie testen van cb met de smileys dus maar weer afwachten pfff
    Normaal als die zo donker was had ik wel al een smiley
    Oh Jesje wat leuk derik oglive wil er ooit ook een keer heen
    Ben ook iemand die hier in gelooft heb wel vaker van zo n soort sessies mee gemaakt en deze personen wisten echt niks over mij maar wist dus wel alles over mij te vertellen die wist nog eerder te vertellen dat ik zzwanger was dan dat ik zelf wist

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik zit er aan te denken morgenochtend nog een testje te doen. Heb er nog 1 liggen. Want het kan niet zijn dat het bruin me ongi is geweest. Het schoot me even snel te binnen of het niet een innestellingsbloeding is geweest ofzo. Ga maar eens verder denken of ik echt morgenochtend ga testen

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @eertje: ja klinkt meer als een innestelingsbloeding, anders voor de zekerheid toch morgen een test doen?

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik denk dat ik inderdaad morgenochtend maar een testje ga doen. Is de laatste in huis dus ben erg benieuwd of we nog nieuwe moeten gaan kopen:p

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ben benieuwd dan!

14. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Nou heb dus positief getest met ovulatie
    Wel veel vroeger dan zou moeten maar als ik uitga van m n normale cyclus dan klopt het wel want normaal een cyclus van 31 dan en nu was het 35 dgn

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: nou dat zou toch fijn zijn? hoef je niet zo lang meer te wachten tot je nod haha. enne ik zou zeggen hup naar boven haha:p

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    jesje en toch ben ik wel een beetje bang voor de uitslag:p

mama15 nou werk aan de winkel dus;) Maar fijn dat je duidelijkheid heb en mooi dat het vroeg is hoef je niet meer zolang te wachten;)

17. Infantem Amor

Jesje, jammer zeg, maar wel mooi om mee te maken...

Mama, goed dat je de eisprong eerder hebt

Eertje, ben benieuwd naar je test...

All, uit eindelijk had een van mijn man zijn collega's een nieuwe vriendin van 32 waar ik wel goed mee op kon schieten en hij heeft een nieuwe collega, jongen van 22 jaar en die heeft een vriendin van 22 jaar, dus hebben met z'n zessen heerlijk vertoeft door het park. Hadden de zelfde interesses en hebben alles op kosten van zijn baas gekregen. Entree, 20 euro zakgeld, lunch, drinken en diner... Hebben al met al een hele mooie dag gehad. De floriade zelf viel ons erg tegen... Die meiden die normaal zo stom naar me kijken, durfde niet te kijken. Een van de 2 was alleen met alle mannen aan het flirten met der cupje A bijna uit der topje (toen we in de zon zaten) behalve met der eigen vriend... Alleen alle mannen negeerde haar en wij moesten er om lachen ;)

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hoi dames, sorry dat ik al even niks laat horen.
    Ik zit er even doorheen, kijk wel elke dag even, maar ik kan me er niet toe zetten om te reageren.

Kreeg wel mee dat eertje nog steeds overtijd is. Ik duim voor je meid.
    Ik kom wel weer bij en dan klep ik weer net zoveel mee :D
    Liefs

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb de laatste tijd on en off internet problemen gehad, maar we hebben een spik en splinter nieuwe superhub! Ben weer helemaal online, sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd!

Ik heb oma weer op bezoek gehad! Netjes na 27 dagen op de gemiddelde dag die ik had uitgerekend dan wel. Ongi is zo licht dag 3 en we zitten alweer met alleen wat inlegkruisjes.. Lichaampje zal zich wel rustig klaar maken.. Patience is key... *Yoga tantrum*

Hoe is iedereen hier? x

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ia: gelukkig maar meid dat de dag toch nog leuk is geworden!;)

@masami: neem maar lekker je tijd hoor!

@void: gelukkig maar dan dat je weer lekker hier mee kunt kletsen!:D

hier nog steeds slapeloze nachten pffff

Deel Deze Pagina