hoe bedoel je in 2 dagen? 2 dagen na je ei of verspreid over 2 dagen? ik zit nu 3 dagen na mijn ei, heb wel weer allemaal steekjes bij mijn lies, een soort spierpijngevoel. ik weet ook echt niet meer of ik dat bij noa ook heb gehad haha. weet wel dat ik het vorige maand ook had en toen was het waarschijnlijk een vmk, dus tja, nog iets meer dan een week pfff enne jullie dus lekker klussen deze week! wel fijn dat je ei sneller komt! helpt de chlomid dus wel goed bij je!
IA mijn man is ook bang voor bloed. als hij een sneetje in zijn vinger heeft trekt hij wit weg. maar met de bevalling stond hij gewoon naast me. voorzichtig mijn lippen vochtig makend. en hij heeft idd de navelstreng zelf doorgeknipt. hij was echt mijn rots in de branding. heel eerlijk gezegd vind ik dat de man erbij moet zijn ter ondersteuning en als boksbal . hij hoeft toch niet perse tussen de benen te kijken?
nee precies dat vind ik ook. ik vind ook dat de man er gewoon bij moet zijn. hij heeft er bij mij ook niet voor gestaan, maar wel vanaf de zijkant mee gekeken. ik denk ook dat ze er op dat moment geen erg meer in hebben dat er bloed bij zit. ik ben benieuwd hoe een vriend van ons dat ooit gaat doen als hij vader wordt. hij valt echt letterlijk flauw van bloed haha, is al een paar keer gebeurd haha
Jesje, ik bedoel dat je temp in 2 dagen tijd 0.2 daalt en dan vaak in een piek omhoog gaat naderhand. Balen dat ook jij waarschijnlijk vmk hebt gehad laatste ronde.. Ik ken ook iemand die echt flauw valt, maar de liefde voor zijn vrouw en kindje waren sterker... Ikkedus, gelukkig wil mijn man er zelf bij zijn. Hij weet niet of hij de navelstreng door knipt, maar ja hij is er dan wel bij. Lief dat je man zo betrokken was...
ow ok, dan ben ik benieuwd hoe mijn temp morgen is. pfff wat is het allemaal spannend he! en ja ik denk dat omdat ik een week na mijn laatste test toen een omowitte test had, anders waren er op die andere nooit streepjes verschenen denk en ze kwamen toen te vlug om indrogers te zijn. oh ik zei vorige ronde nog zo stellig dat ik zou wachten tot nod met testen, maar die drang begint weer erg te komen, helpen jullie mij om het vol te houden hihi
Haha ia ja Jesje niet testen Hier vrijdag en zaterdag ei gespot flink aan de klus geweest Heb sinds vandaag beetje misselijk gevoel in de buik maar kan in ieder geval nog nergens van zijn is nog wat vroeg ervoor Zal wel van de schrik van gister zijn Mijn man was ook huiverig bij eerste bevalling dus de mams stand bye geroepen maar goed ook want aan manlief had ik niks was er wel bij maar werd m ook slecht en wat zei hij daarop komt omdat ik niet gegeten heb haha M n moeder heeft me gesteund en geholpen hij was er wel bij op afstand Toen dochter lief er was durfde hij wel de navelstreng door te knippen
@mama15: haha die man van jou! Mannen kunnen ook nergens tegen he haha En meiden ik zou nu ook nog niet gaan tesen hoor, de drang is er meer voor net voor nod, maar ik ga mn best doen mezelf te beheersen! Zo ik heb noa lekker in een badje in de tuin gezet en zelf zit ik lekker in de zon met de i-pad heerlijk! Wat een rotleven heb ik toch haha, heerlijk weer vandaag!
Daar heb ik het nog niet met hem over gehad maar 1 ding weet ik zeker dat hij er mooi bij is. Hij was er ook bij om het te maken
Volgens mij ben ik verplicht om in het ziekenhuis te bevallen. Heb overgewicht dus heb om me heen weleens gehoord dat je dan niet thuis mag bevallen
Wat lief van je meid heb op de 1 of andere manier een soort rust gekregen kan er helaas niks aan veranderen dus ga maar door met het normale leven. En de dingen zoals een wijntje laat ik maar staan. En blijf dan zo af en toe maar een testje doen
@eertje: wat knap dat je zo rustig blijft, ik was allang gek geworden denk haha. Ben benieuwd dan naar je test vrijdag!
Ha meiden Hoe is het hier! Heb geen puff om alles terug te lezen! Eerste dag werken zit er weer op! Ben kapot! Ga zo heeeeeel eventjes me oogjes sluiten even een powernapje doen... X