Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hmm ik heb vanavond een test gedaan en die is bijna wit...

Hier onder een plaatje van die van vanmorgen ;)
    Op de foto zijn ze alleen VEEL lichter :$

Die van vanavond is echt nog lichter... En gister heb ik er ook 2 gedaan. Nou zegt net iemand tegen mij dat ik morgen alsnog een knal test kan hebben ondanks dat deze nu weer bijna wit was :(

Bijgevoegde bestanden:

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    IA ik heb er geen verstand van maar anders voor de zekerheid morgen ook nog ff testen om te kijken of er een streepje komt.

flieentje en nog even een lekker dutje gedaan?

Het voordeel van nu is dat ik morgen en donderdag niet kan testen. Morgen op nichtje passen en donderdag werken. Dus vrijdag is pas de dag weer wanneer het kan dus ga er dan maar weer een testje tegen aan gooien:)

Zijn ook net terug van de fotograaf om ons trouwalbum op te halen en hij was echt super mooi:)

3. Infantem Amor

Wanneer ben je getrouwd?!

Ja ik ga gewoon door met testen tot zeker 9 september :p

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik durf het niet te zeggen ia, of hij morgen nog kan knallen, bij mij knallen ze wel opeens zeg maar, toch maar even afwachten, gewoon hopen dat ie snel knalt!

@eertje: wel even lekker afleiding dan! en idd wanneer ben je getrouwd?

5. Infantem Amor

Oh even voor jullie, ken jullie nu wel lang genoeg...
    NOEM ME MAAR GEWOON KELLY :p

Ik moet eigenlijk wel lachen met de afkorting IA (Ezel)

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    We zijn 6 juni getrouwd dus nog geen eens zo heel lang geleden:) Het was de bedoeling dat we het album juli/augustus konden ophalen. Dat werd dus iets later:p

Zal je voortaan kelly noemen;)

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    truste meiden en tot morgen gaan nog even de foto's bekijken:)

8. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Haha is goed Kelly!
    Noem mij dan maar Eef of Evelien ;)

Eertje das nog zo heel lang! Als nog gefeliciteerd wel wat laat maja!
    Leuk zon trouw album! Heb hem van vrienden is gezien zo gaaf om in te kijken! Misschien dat wij ook ooit nog wel is echt gaan trouwen ipv geregistreerd partnerschap wat we nu hebben!
    Ik heb geen powernapje gedaan lukte niet met een vogel die in me oor aan het kletsen was....

9. Infantem Amor

Eertje, beter laat dan nooit... Nog gefeliciteerd!!!

Hoi Eef/Evelien :D
    Je mag ook Kell zeggen hoor ;) Alles goed :p

Ik ben 11-11-11 om 11uur getrouwd

10. Infantem Amor

Ik denk dat de LH gewoon slaapt 's avonds... Mijn ovu test was vanmorgen toch weer donkerder als gister ochtend. Ach ja we blijven gewoon om de dag klussen... En als ik toch dit weekend mijn ei krijgt denk ik dat we beide ochtenden het spelletje, gekookt, gebakken of bevrucht doen??!
    Mijn man wil dat geintje nog wel eens maken. Hoe wil jij je eitje hebben ;) vraagt hij dan :)

Pff na 3 weken moet ik voor het eerst weer gaan werken!! Geen zin in...

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @eertje: alsnog gefeliciteerd dan!:D

@kelly: oh dat is mooi dat ie weer wat donkerder is geworden! weer werken bah!

jullie mogen mij wel jessica noemen hoor, maar de meeste mensen noemen mij jes of jesje hihi, is ook minder typen haha.

oh meiden ik voel me toch beroerd! hoop dat dit van een evt zwangerschao is haha. ben echt strontmisselijk wakker geworden en mn darmen gaan weer tekeer joh! ook mijn borsten doen erg veel pijn. temp was weer gestegen, 37,0 hoogste tot nu toe deze maand. ik had bij noa helemaal geen kwaaltjes, was alleen heel moe, dus kan dara ook niet mee vergelijken.

ik weet niet waarom, maar heb er een goed gevoel over deze maand hihi, nog even geduld!

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    goedemorgen dames pffff wat voel ik me vandaag ellendig
    voel me behoorlijk slecht in m n buik
    stond op met gigantische koppijn dus heb paracetemolletje gepakt de kids verzorgd en ben ff terug naar bed gegaan
    hoofdpijn weg maar blijf me slecht in m n buik voelen
    volgens mij een griepje of zo op de loer
    gister was ik ook ineens heel erg moe en heb zeker 1,5 uur geslapen bij m n vader op de bank
    wel heerlijk moet ik zeggen als ik al eens moe ben dan zegt hij ook tegen me dan ga lekker op de bank liggen en doe je ogen even dicht
    dan zet hij de tv zachtjes en is dan met de kids bezig dat ze stil moeten zijn echt een schat van een man
    nu we toch allemaal met onze namen tevoorschijn komen geef ik de mijne ook maar prijs hahaha
    mij mogen jullie mandy noemen
    hoe is het verder met de dames
    kelly misschien moet je ei nog komen en heb je heel vlug een knaller kan wel wat gezelschap gebruiken op het wachtbankje is er erg stil of ik moet mensen gemist hebben
    jes ik hoop idd op een mooie knal positieve test mijn duimen zijn voor je aan het draaien
    ben ook benieuwd naar mezelf
    ik merk wel dat doordat m n ei vroeger is geweest dan ik zelf had gedacht ik er veel minder mee bezig ben en er veel minder aan denk
    ik vind het ook zo raar ben spontaan zwanger geworden van m n 4 kids zonder er mee bezig te zijn geweest en nu ben ik er echt mee bezig maar ja nu moeten we het ook wel omdat de de kwaliteit van ml drastisch achteruit is gegaan na de sterrelisatie
    maar de ha maakt zich er geen zorgen om die zegt dat het wel gaat lukken alleen weet ze niet waneer want ze zei ook zo mooi ml hoeft maar naar je te kijken en je was vroeger al zwanger
    we zullen wel zien
    ik moet zeggen het doet me ook altijd heel wat als ik lees dat sommige zo lang bezig zijn voor hun eerste kindje
    sow heb weer een heel verhaal geschreven hahahaha
    vanmiddag weer voor tattoo op m n rug, verder kleuren en schaduwen en dan hoop ik dat rug klaar is

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey heey,

Even tijd om hier een berichtje achter te laten nichtje is lekker aan het slapen dus mooi even rust;) Hier nog steeds niet ongesteld al had ik vanmorgen wel iets rood op het wc papiertje maar daarna niks meer te zien. Me lichaam is echt een beetje gek bezig;)

Bedankt voor de felicitaties:) Het was echt een dag om nooit te vergeten:)

Kelly weer een donkere test dus gewoon lekker door blijven gaan met testen en genieten met je mannetje dan moet het vast goed komen:) En weer werken dat zal wel tegenvallen ja na 3 weken vakantie gehad te hebben.

Eef wie weet komt het bij jullie ook nog wel om te gaan trouwen. Lijkt me ook heel mooi hoor als je kindje/kindjes het bewust mee kunnen maken dat papa/mama gaan trouwen.

jesje meid ik hoop voor je dat je echt een positieve test heb over 8 dagen dat zou echt mooi zijn en zijn de kwaaltjes voor het goede doel:)

mandy ik hoop voor je dat je niet ziek wor. En kan me wel voorstellen dat het even spannend is na een herstel operatie van je mannetje. Ik hoop dat het bij jullie gewoon nog een keer mag lukken:) Succes vanmiddag met je tattoo

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo dames, ik kom ook weer even kijken.
    Ben de laatste 2 weken best erg verdrietig, weet niet zo goed wat ik met mezelf moet en mijn lichaam.
    Kan me nergens toe zetten en kan steeds wel huilen.

Oja en zeg maar Marja of Mar, :D

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mar: oh das niet zo mooi meid:( lekker gewoon huilen, kan er maar uit zijn! snap het ook wel hoor, je wens is zo groot! hele dikke knuffel voor jou!

jeetje ik hoop dat ik al die namen ga onthouden haha.
    ik zat vanmorgen een beetje op google en toen kwam ik op een site die heeft ook digitale testen, alleen zijn deze wat goedkoper, heb er besteld, als het goed is morgen binnen, maar ik bewaar ze nog wel een weekje hoor haha:p
    wel moeilijk hoor om te wachten tot nod, ik ben zo'n testjunk die meestal 5 dagen voor nod al begint met testen hihi, ben dus benieuwd of ik mezelf kan inhouden over een paar dagen haha. gek toch eigenlijk, vorige maand zo'n nare ervaring mee gemaakt en dan neem ik mezelf voor om niet meer te vroeg te testen en dan is het bijna zover en dan gaat het weer zo kriebelen:)

16. Infantem Amor

Jes, ik zit te twijfelen of ik van cb de smile testen koop ivm mijn ovu... Zal zo een foto plaatsen van vanmorgen rond 7.00 en van net om 15.00 is een behoorlijk verschil...

Mar, minder dat je, je niet zo goed voelt... lekker janken, dat heb je gewoon af en toe nodig...

Eertje, ja dat is zo'n mooie dag... In mijn album staat een foto van mij en mijn man op 11-11 ;)

Mandy, haha ja inderdaad weer een lang verhaal :p Fijn dat ze je even lekker rustig hebben laten liggen! En klinkt heel stom en dan praat ik ook echt voor mij zelf, maar ben al 15 maanden voor de eerste bezig en op een gegeven moment kun je het wat los laten, maar deze maand lukt het mij niet, zo raar... Kan me niet van de ovu testen af houden, heb gelukkig nog 30 testen nu, want had gister 3 testen, vandaag ook al 2 keer getest, gewoon bang om mijn ei te missen :p

Ik liep door de winkel en heb even een menu samengesteld.

Menu 1 Zalm, aardappelkroketjes, mexicaanse groente mix (paprika, erwten en mais)
    Menu 2 Zalm, aardappelgratine (of hoe je dat schrijft), spinazie

En als dessert, een puntje zelf gemaakt cake/taart, een bolletje zelf gemaakte chocomousse, een bolletje aardbeien ijs (met slagroom) en een klein bakje creme brulee.... Wat ben ik erg...
    Even mijn pokke humeur ver eten... Mijn eerste werkdag was na 5 min al een hell, dacht ik ga door met mijn opleiding maar na 5 min dacht ik weg leuke gevoel van de vakantie!!!

Ik zal ff mijn ovu test van vandaag (de bovenste en van 15.00 de onderste) uploaden ;) Misschien kunnen jullie mij helpen...

Bijgevoegde bestanden:

17. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ ia ja wat raar met je ovulatie testen en ik kan heel goed snappen dat je je ei niet wil missen
    Heb je geprobeerd 4 uur tussen te laten met plassen
    Ikzelf gebruik ook de CB met smiley en ben er tevreden over en klopt ook precies met waneer ei verwacht word
    Voorheen had ik ook van die soorten ovulatie testen en die deden ook wat ze bij jou doen vandaar dat ik overgestapt ben naar de cb

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    @kelly je menu klinkt heerlijk! Ik zou geen keus kunnen maken!
    En wat je ovu betreft is Togh positief zon streepje of niet? Heb ze nooit gebruikt.... Dus eigenlijk heb ik er geen verstand van.....

@jes nou de namen onthouden word ook wa, misschien moeten we voor het begin maar een lijstje maken haha
    Ik was ben ook zon test junk! Test nu trouwens nog slaat nergens op maja is een tikken me!

@mar wat raar misschien zijn het gewoon je hormonen en spanningen... Chocola helpt bij mij altijd als ik verdrietig ben! Nu word ik er misselijk van jammer genoeg..... Maar je weet niet hoe het komt dat je je zo voelt? En als er wat is typ het hier van je af dat helpt! In iedergeval een dikke knuffel ❤❤❤

@mandy ja dat zou wel mooi zijn! Wil niet met een dikke toet trouwen! Maar we zijn officieel voor De wet al getrouwd met geregistreerd partnerschap.... Maar ooit wil ik ook een mooie jurk aan!

@mama15 jeetje wat een verhaal! Nou idd als je soms leest hoelang mensen bezig zijn! Vind het dan echt rot dat het dan niet lukt bij de mensen die zo graag willen! Bij ons is het gewoon spontaan gebeurd terwijl we er eigenlijk niet echt mee bezig waren met fanatiek klussen...
    Hoe is je tattoo geworden?
    Zou ook wel een tattoo willen maar durf het niet ben bang voor naalden haha en dat terwijl ik wel zuster ben en heeeeeeel graag prik!

Hier gaat getverderrie goed, word sinds 2 dagen ochtende onwijs misselijk als ik deo of een luchtje gespoten heb ga dan spontAan over me nek en dan is het weer over....
    Morgen de intake en een echo! Ben zoooo onwijs zenuwachtig! Durf morgen bijna niet te kijken op de echo! Lees de laatste tijd alleen maar klote dingen! Hoop dat ik vanacht door de zenuwen kan slapen...
    Volgens de Chinese kalender krijgen we een baby boy! Haha hoever ik dat moet geloven weet ik ook niet...
    Me moeder wilt aan dingen gaan maken voor de kleine uk! Die kan niet wachten op de uitslag van de echo!

Hoe was jullie dag verder?

Dikke kust allemaal ❤❤❤❤

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @kelly ze zijn nog niet positief, maar de onderste is wel donkerder dus misschien zit je ei eraan te komen.

@jes, ik ben ook zo'n testmiep hoor. 5 dagen voor nod dan zit ik al :p
    Alleen de laatste 2 maanden is mijn cyclus ipv 30 dagen al 34 dagen dus nu weet ik het niet meer.

Al die namen ja dat word nog even lastig :D:D

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kelly: ze zijn idd nog niet posi, maar volgens mij duurt dat niet zo lang meer, voor de zekerheid gewoon lekker klussen!

@flieentje: jeetje alweer 8 weken dat gaat snel! veel plezier morgen! en die echo zal vast wel goed zitten hoor meid!

en trouwen wil ik niet, nu niet in ieder geval. vind zo'n jurk en een dik feest geweldig, maar ik had graag getrouwd met mijn ouders erbij....misschien denk ik er over een paar jaar anders over, maar nu wil ik nog niet. mijn oudste zus is 1,5 week geleden getrouwd en mijn andere zus trouwt 12-12-12 om 12 uur, hetzelfde idee als jou dus kelly:D

oh ik wordt echt gek hoor! elke keer ben ik hartstikke misselijk tot ik wat eet, dan is het goed. ik ben bij noa nooit misselijk geweest, dus weet ook niet of dat een kwaal is. ja misselijk weet ik wel, maar of het dan ook overgaat als je eet weet ik niet.

Deel Deze Pagina