Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @masami: heb je wel vruchtbaar slijm gehad? en bijna niemand voelt een eisprong, ik toevallig wel, maar veel vrouwen voelen hem niet hoor

@kel: geen rose voor jou dan hihihi, maar als je zwanger bent mag je het 9 maanden niet hihihi

vandaag was mijn temp weer hetzelfde als gister, mooi hoog dus. verder heb ik weinig nieuws, morgen ben ik er de hele dag niet, dan sta ik op de rommelmarkt met mijn schoonzusje, het is buiten dus dat wordt zonnebrand meenemen want ze voorspellen 28 graden haha

2. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @masami ik voelde het ook nooit totdat iemand me zei waar ik op moest letten
    ik merk het het eerst aan m n slijm en ik voel alleen als het eitje springt want dan heb ik een gigantische pijn en als ik daarna ovulatie test is ei weg
    hier sinds gister aan de antibiotica en wat voel ik me klote
    heb ook bijna niet geslapen omdat ik me slecht voel
    heb ook meestal de pech als ik antibiotica heb ij door die medicatie ook nog schimmelinfectie krijg
    m n pijn aan de borsten word ook met de dag erger
    wat ik vorige maand niet zo erg had lijk ik nu wel 2 X zo erg te hebben

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Jessica, ik hoop dat ik het 9 maanden niet mag hebben. Overigens drink ik bijna nooit. Als ik drink is het rose, witte wijn of licor 43 en hooguit maar 2 glaasjes alcohol op een avond... Heb toevallig in de vakantie toen ik wist niet zwanger te zijn 2 flesjes grimbergen gehad :p Kortom niet zo moeilijk voor mij :D Andere dingen zijn moeilijker..

Masami, ik voel mijn eisprong ook altijd, dacht toen straks had ik mijn verjaardag maar niet vandaag gepland te vieren :p Ze zeggen dat je inderdaad na een operatie de eerste 2 maanden de eisprong minder tot niet voelt als je die normaal wel voelt... En neem je tijd en je rust meid... Thanks voor de felicitatie :D

Mandy, wat balen dat je, je zo ellendig voelt, dikke knuff!!

Ik heb het gister even heel moeilijk gehad, in het eerste topic waar ik mee ging kletsen ben ik nog maar de enige die niet zwanger is, gister liet iemand heel uitbundig weten dat ze zwanger was en er knapte even iets, niet dat ik het haar niet gun, maar vond het heel moeilijk. En de manier van type deed me heel erg pijn, raar is dat dan he... Ligt er dus ook aan hoe iemand het meld!!

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Kelly, ik snap wat je bedoeld ik zat ook in een clubje het derde wondertje wens en ik ben de enige die nog niet zwanger is en de rest is zelfs al bevallen :$. Alleen die meiden leefden echt wel mee en vertelden het ook op een lieve manier gelukkig.
    En weer een ander onderwerp waar ik bij zat ook die meiden zijn op 1 na allemaal zwanger.
    Lijkt wel elk forumonderwerp waar ik me bij aansluit iedereen zwanger raakt behalve ik :( Als dat zo is, is dat voor jullie goed nieuws :D.

Over vruchtbaar slijm, nou daar kon ik nu ook geen wijs uit worden is allemaal wat anders momenteel, nu maar hopen dat de zaadjes wel door zijn gekomen. Zwemmen met die handel :p

Hier wat duf, wij drinken normaal niet maar gisteren een filmavond bij mijn broer gehad en iets teveel gehad.
    De kinderen zijn dit weekend bij hun papa, dus hadden 'vrij' spel haha

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kelly: ik begrijp wel dat dat moeilijk is hoor! en denk ook dat de manier waarop het moeilijkste is. hier ben je in ieder geval niet de enigste! op het topic waar ik kletste bij noa was ik zo'n beetje een van de eersten, ik klets daar nu nog steeds, maar niet zoveel over het weer zwanger worden, meer over noa, iedereen is daar al bevallen dus ja.
    en alcohol drink ik ook echt zelden, toevallig op de bruiloft van mijn zus, maar toen was ik net ongi geweest en ei was ook nog niet in zicht haha.
    en alavst gefeliciteerd met je verjaardag! ben er morgen niet, misschien pas in de avond dus ja

@masami: he meid wat vervelend dat je je zo beroerd voelt:( hopelijk is het voor een goed doel!

ik probeer alle dingen die ik voel op het moment weg te stoppen, ben zoooo bang dat ik teleur gesteld ga worden deze maand! het voelt wel goed, maar ja daar kan ik toch niet vanuit gaan. en als ik op elk dingetje ga letten kan ik het nooit volhouden om te wachten tot nod met testen.
    ik ben al zenuwachtig als ik elke ochtend mijn temp moet opnemen, of tie nog mooi hoog is, of toch is gezakt haha

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik weet wat je bedoeld Kelly ik had dat ook in een ander topic
    en eenmaal zwanger hoor je ze niet meer daarom ben ik een ander gezellig clubjeg gaan zoeken en vond jullie 10 X gezelliger
    ook was het daar als je wat schreef nooit belangrijk alleen wat hun vertelde en zeiden was nieuws en daar baalde ik behoorlijk van was gewoon niet leuk meer

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama15: ohh daar heb ik zo'n hekel aan he, dan reageren ze niet eens op jouw dingen. ik heb wel dat ik vaak vergeet waarop ik allemaal moet antwoorden, maar dat is gewoon een karaktertrek van mij:) ik kan gewoon heel suf zijn haha, maar het is schijnbaar een familietrek aan mijn moeders kant haha, maar er wordt hier soms ook zoveel gekletst en moet dan zoveel lezen dat ik alleen de laatste dingen onthou:) maar wel gezellig hoor!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @mama15 ja daar heb ik ook een hekel aan, zat ook bij zo'n clubje en idd alleen reageren op hun zelf en de rest niet. Kom daar dus ook niet meer.

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    #1709 flieentje, 8 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2012
    Ik mis de lekkere wijntjes vooral met dit weer!

@jes maar dat heb ik ook hor meis! Hier gaat het soms zo snel met berichtjes dat je het niet meer bij houd! Haha moet soms ook heel veel terug lezen als ik een bericht tik net als nu!
    Dan sla ik het op en wijzig ik het weer haha

@ eertje ja was zeker een opluchting! Maar Togh wilde ik stiekem meer zien! Maar het was nog te klein!

@mama kloet de je je er zo rot door voelt! Is wel een bijwerking van antibiotica! Het is tuig die rommel!

@kelly Ja was super om het te zien! Haha nou zou togh een leuk verjaardags kadotje zijn als het raak zou zij?
    Wat je zei over die topics heb ik nog niet mee gemaakt wel in het echte leven....
    Maar Waarom laten die meiden opeens dan nooit meer wT horen? Dat is togh zielig? Aan de ene kant moet je blij wezen dat dat niet in het echt is en dat het maar een forum is.... Maar het is zeker niet leuk!

Geniet iedereen een beetje van het mooie weer?

Xxx

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @ flientje, leuke vriendinnen dan zeg ppfff is toch geen stijl om zo met mensen om te aan.

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Nee zeker niet het doet me ook super veel pijn want ik stond voor hun beide altijd klaar en nu pats alles over lijkt het. Het kost Togh geen moeite om even een klein sms'je te sturen van hoe gaat het ofzo?

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee kleine moeite, en even langskomen kan ook toch wel. Het is niet dat de afstand nou zo ver is in een hofje.

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Tsja..
    Gelukkig zijn er ook mensen waar je wel wat aan hebt.
    En misschien vergis ik me wel hor en is het super druk met een baby maar volgens mij kan je het zelf zo druk maken als je denkt....

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou je heb t heus nog wel tijd voor vrienden hoor als je een baby hebt. ik nam noa overal mee naartoe hihi

pfff ik heb een licht ongesteldheidsgevoel, ik zou echt balen als ik nu ongesteld ga worden:(

@kelly: had je eigenlijk nog je ovutesten binnen gekregen? zou wel speciaal zijn als je straks zwanger bent en dan kunt zeggen hij/zij is op mijn verjaardag gemaakt:D

zo ik ga noa naar mijn zus brengen, die blijft daar slapen aangezien ik morgen al om half 7 weg moet en vl vannacht om 3 uur nog moet werken, dus die wil graag wat uitslapen. ik ben er vanavond verder ook niet meer denk, moet nog wat spulletjes bij elkaar zoeken hihi.
    iedereen een hele fijne dag morgen en geniet van het mooie weer!:D

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou het is wel drukker natuurlijk met een baby, maar echt niet zo druk dat je niks meer kunt.
    Baby in de kinderwagen en dan kun je echt wel ergens op visite oid.

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou zit ik vandaag te vertellen dat ik voor het eerst in 14 maand mijn ei niet voel en toe straks ineens steken en verschrikkelijke pijn en eiwitslijm, dus heb mijn eisprong :) Gisteren seks gehad en morgenochtend maar weer en dan op naar het wachtbankje.

17. Infantem Amor

Flientje, hmmm balen he zulke mensen... De gene die zich mijn beste vriendin noemde heeft me in de steek gelaten voor mijn huwelijk, ze zou mijn getuige zijn, maar liet niks meer van zich horen, toen heb ik de gene die ik echt wilde vragen alsnog gevraagd, mijn ware beste vriendin, die andere was ik 21 jaar mee bevriend (en had beloofd dat ze getuige mocht zijn en voor mij maakt belofte schuld)

Masami, yeah je eisprong is gedetecteerd :D

Jes, ja mij lijkt het heel fijn als ik nu zwanger ben geraakt!! Verjaardagsbeeb :p Voel me wel goed... Kindje van vriendin zegt vandaag, hoe is het met de baby in de buik... En met haar oor tegen mijn buik... Kleine is de hele avond mee geweest, komt 6 okt ook hier slapen, zo lief...

18. dame20

dame20 Nieuw lid

8 sep 2012
    2
    0
    0
    hoii,
    ja ik ervaar het zelfde,
    wij zijn ook bezig met baby te krijgen.
    en elke keer wachten of het dit x is gelukt,
    ik probeer er ook niet elke keer aan te denken of veel aandacht aan te geven, maar onbewust gebeurd dat toch, je wil zo graag en houd je lichaam je inderdaad voor de gek, xxx

19. Infantem Amor

Dame20, welkom...

Ja dat niet er aan denken is een ramp... Ga der alleen maar meer aan denken als ik mij zelf dat voor houd...

Succes met zwanger raken. Zit je ook op het wachtbankje?!

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Welkom dame20.

Kelly wat mooi en apart dat dat kindje dat zegt, maar kindjes zijn veel gevoeliger dan volwassenen (meesten) dus misschien heeft ze wel gelijk :)

Hier ligt vl nog op bed en ik dus lekker hier weer loeren haha

Deel Deze Pagina