ok dan ga ik gewoon overal in hihi, je hebt me gerust gesteld! hoef ik tenminste ook geen smoesjes te verzinnen waarom ik ergens niet in wil. degene met wie ik ga zijn nogal van het roddelen namelijk hihi ik heb een foto, maar hij is nog steeds niet duidelijk op de foto in het echt wel hier komt ie: Bekijk bijlage 273832
hier eentje met de bovenste van gister(waar ik nu weer niks op zie op de foto) en de onderste van net. die van net is alleen nog niet opgedroogd Bekijk bijlage 273834
jesje : ik denk dat ik je mag feliciteren hoor ... dat kan geen indroger ofzo zijn. zo'n mooie roze streep. proficiat! geniet van je zwangerschap
IK vind hem wel duidelijk!! Vooral als je ze onder elkaar ziet!! Haha ja dat doe ik goed he Dat is ook niet leuk als ze roddelen. Poeh Dragon zit weer in zijn terrarium, alleen was hij niet blij met mijn vang kunsten Marja, fijn dat er verder niks met jullie is. En ja de leeftijd zou wel kunnen inderdaad. Fijn dat ze jullie kunnen helpen... Misschien krijg ik inderdaad gelijk Ik hoop alleen wel iets eerder, maar op zich is het zo he
ik ga morgen met ochtendurine maar eens een digitale proberen denk hihi, ohhh spannend!! sorry voor mijn ego-berichten, maar ik zit echt te stuiteren hier! dat het bij noa snel was gelukt, was geen garantie dat het nu weer zo zou gaan, pfff heel onwerkelijk allemaal, maar tegelijkertijd ook heel lullig dat het bij mij wel lukt en bij sommige van jullie nog niet... als ik daaraan denk dan voel ik me wel lullig...
@ jes nou ik zie ook een duidelijke streep hoor ik zeg ook voorzichtig al proficiat masami mag ik je naar je leeftijd vragen @ hier pfff heb even een inzinking ben me toch een potje moe ineens gelukkig dat ik bij pa lief eet en even lui kan zijn denk dat ik me maar even een uurtje leg hebben afgelopen nacht ook erg weinig slaap gehad pup die ziekjes was en jongste zoon die ons wakker riep
Mandy, dat is minder, hoop dat je snel wat beter en fitter voelt... Jes, dat is toch niet erg. Ieder lichaam is anders...
Jes ik zeg gefeliciteerd, duidelijk hoor en donkereder geworden. En waarom zou je je lullig voelen, wees blij en gelukkig dat het makkelijk gaat bij jullie. Mandy, ik ben 38 jaar. Kelly, ja ik hoop natuurlijk ook meteen de eerste keer nu maar november zou de 2de keer zijn en is ook wel snel dan.
Nou meis, daar hoef je je toch niet lullig over te voelen!! Kan jij ook niets aan doen toch Ik ben beneuwd naar je digitale morgen! Die zegt vast: Zwanger! @ Kelly, misschien dat je toch nog gelijk krijgt met mijn pendel. En Jesje jij had dezelfde pendel voor mij.. Al hoop ik natuurlijk dat het oktober mag worden, maar ben met november ook al blij Liefs
Ik zou 3 dagen extra rekenen dus dan heb je eigenlijk voor je nod al een streepje Hoop zo voor je dat het over paar dagen een hele duidelijke streep is
Misschien is het een beetje zelfbescherming dat je zo denk? Maar me duimen draaien hier het zou toch mooi zijn als je een positieve test heb
Wat spannend zeg het klinkt allemaal erg goed. Nog heel even en dan kan je gaan testen. Ga je dit ook gelijk doen of niet?
Maf beest je zou toch denken waar die opkomt komt die ook wel weer af niet dus is het gelukt zonder al te veel schade aan je handen en armen?
Geniet morgen maar lekker in de efteling. En denk dat ik je mag feliciteren hoor zie toch een streepje
Hoop het ook voor je meid. En geniet er van en je niet lullig voelen hoor je kan er toch niks aan doen
Hier weer een werkdag achter de rug was een beetje een chaotische dag. De moeder werd vandaag ingeleid dus de 2 jongens waren een beetje van slag. Er was natuurlijk geen duidelijkheid wanneer ze weer thuis kwam. Kreeg vanavond dan ook een smsje dat ze er weer een zoontje bij hebben gekregen Gelijk maar een kaartje verstuurd nu even bedenken wat voor kraamkado ik ga geven. Jullie tips? Ze vond het zelf moeilijk om iets voor een jongen te bedenken ze heeft er natuurlijk al 2 waar ze veel spullen van heeft. Verder hier alles zijn gangetje zijn maar alvast begonnen met klussen je kan er maar vroeg genoeg mee beginnen