Hoi! Ik zit nu op 4 dpo in de 4e ronde voor een broertje of zusje voor onze kleine meid. Ik heb sinds vanmorgen af en toe een nogal ongemakkelijk gevoel onder in mijn buik. Een soort van lichte steekjes/krampjes in mijn baarmoeder. Nu vraag ik mij af of er meerdere vrouwen zijn die dit herkennen en zwanger bleken te zijn na deze symptomen. Bij onze prinses was het in de 4e ronde raak, hopelijk nu ook weer
Wij gaan voor ons eerste kindje dus ik durf het niet te zeggen, maar ik had op 4 dpo ook krampjes en steekjes. Zomaar eventjes, maar het was er wel. Wat duurd dat wachten toch lang he?
die krampjes kunnen denk ik nog geen innesteling zijn? Dat is toch pas 6-9 dagen na de eisprong?.. wellicht de bevruchting? Weet niet of je dat uberhaupt kan voelen?
Ik heb niks gemerkt, behalve dat ik een temperatuurdip had de dag van de innesteling. Maar dat was bij mij pas op 10 dpo
Ik had krampen maar niet zoals ik ze normaal had. Volgens mij heel licht maar de steekjes waarvan ik soms echt even au zei. *denk ik hoor* kan het me niet meer goed herrineren
Gisteravond ben ik vroeg naar bed gegaan omdat ik me echt niet lekker voelde. Vanmorgen nog steeds hetzelfde gevoel. Geen ongi krampen maar een heel apart gevoel. Nog een weekje wachten
Ik bloedde een flinke tijd, dacht dat ik ongesteld was . Toen ik daarna weer een paar dagen bloedde, kreeg ik een vermoeden en testte ik positief.