Hoi meiden, moet je temparatuur aan het einde van je cyclus (dus tegen je nod aan) hoog blijven wil je zwanger zijn? Of zijn er ook vrouwen van wie de temp daalt en toch ook zwanger zijn? Snap helemaal niks meer van dat temparaturen. Ik doe niet aan temparaturen maar heb het voor de gein de afgelopen dagen een paar keer gedaan omdat ik benieuwd was hoe het met mijn temp zit en ik weet dat ik het niet goed gedaan heb of op de juiste/dezelfde tijden. De afgelopen 2 dagen was het 37.30 en nu ineens 36.27 best een groot verschil. Mijn nod is 10 november. Naar symtomen kijk ik al niet eens meer want mijn lichaam houd me altijd voor de gek.
Even afwachten wat je temp morgen doet... Als hij weer stijgt dan zou het nog kunnen, zo niet dan ben ik bang dat je ongi er aankomt.
Thanks voor je reactie!! Ik las net op internet dat het idd ook zo kan zijn dat je tijdens de innesteling een tempdaling krijgt en dat zou dan 7 a 10 dagen na de eisprong moeten zijn...dat is nu ongeveer..ik wacht het dan maar even af en kijk morgen nog een keer. Anders is het voor mij deze ronde weer einde verhaal.