Ik heb vorige week woensdag mijn eerste iui gehad. Waar ik gelukkig niets van voelde! Nu ben ik 7dpo en moet ik nog 7 dagen wachten van de gyn om te testen.. Begin nu wel zenuwachtig te worden hoor hihi en jullie?
Hoi Weet je al wat meer? Symptomen etc? Misschien stiekem al getest? Ik zit zelf op het wachtbankje van IUI6. Ik mag woensdag a.s. testen, ik ben benieuwd. Behalve een beetje zere borsten nergens last van. Dus ik vrees dat het weer niet gelukt is bij ons. Daarna gaan we toch een wat intensiever traject in. Succes en sterkte met wachten tot het verlossende antwoord! Groetjes Sassiehj
Ook ik zit op de wachtbank van me 12e en laatste iui. Ben vandaag 8 dpo en vind het wachten weer erg lang duren. Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Door de pregnyl en utrogestanbolletjes kan je allerlei zwangerschapskwaaltjes hebben dus weet nooit of het dus van een zwangerschap is of dus gewoon van de medicijnen. Als ik deze ronde niet zwanger ben gaan we direct door voor ivf. Leuk om elkaar op de hoogte te houden en hopelijk hebben we allemaal goed nieuws. Wanneer gaan jullie testen?