Hallo meiden, Even voorstellen, ik ben Valeria ben 26 en wij proberen al 4.5 zwanger te worden. Helaas net als bij vele is dit iets wat niet zomaar wil lukken ondanks dat wij beide kern gezond zijn. Na wat moeilijke tijden zijn we nu dan eindelijk met de iui begonnen. Op dag drie van de menstruatie naar het ziekenhuis voor de echo en vervolgens 4 dagen aan de puregon, daarna weer een echo en er was 1 folikel 19mm. 09-09 heb ik pregnyl gespoten om 23:00 11-09 om 11:30 vond de iui plaats Ik zit nu dus pas op me 4de wachtdag. Het is allemaal zo spannend. Ik hoop dat we via deze weg elkaar kunnen steunen. Liefs Valeria
Zo daar ben ik weer Vandaag IUI poging 2 gedaan, alles is goed verlopen. Dus ik zit weer duimend op het wachtbankje.... Gelukkig een drukke periode maar leuke voor de deur, dus dat leid wellicht een beetje af. Hoe is het hier met en bij iedereen?
Hallo Dames, Ik hier ook weer een iui gehad vanmorgen. Spannend, dus. We hadden wel een supervriendelijke gynaecoloog dit keer, de andere keren deed de fertiliteitsarts het, nu dus op de zaterdag de gyn. Erg aardige vrouw. 2e iui deed vet zeer, nu weer geen centje pijn. 40 miljoen zaadcellen, dus prima! Vorige keren 9.5 en 15 miljoen. Wordt dus beter. We hopen en bidden dat we nu echt zwanger mogen worden. Ikkin08 jij ook succes he?! Valeria, succes, nog een paar dagen wachten dus, 4,5 jaar wachten, wij doen ook al 3 jaar ons best... Hoop gauw wat van je te horen, positief nieuws dan!
Vanochtend mijn 6e Iui gehad met chlomid en pregnyl. Als deze niet lukt hebben we nog 3x Iui met puregon en pregnyl daarna IVF als we daar dan aan toe zijn vind dat wel een grote stap.. Maar goed, iedereen succes op t wachtbankje!!