Op het wachtbankje na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pindakoek, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Wat is het hier stil dames! Ben vandaag thuis gebleven want voel me echt beroerd...:( hoe gaat het met jullie?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier zere tepels! Bah! Maar dat komt van die stomme Utrogestan! wie mag er als eerste testen? Xx

3. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

@ pindakoek balen dat je je zo beroerd voelt dat je niet kan werken.
    @ de rest vervelend he die onverklaarbare en vervelende niets zeggende klachtjes.

@ hier ook wat meer last van buik dan anders,maar maybe neem ik wat veel hooi op me vork

ik duim voor iedereen dat er iig minimaal 1tje positief mag testen

geniet van het mooie weer dames het wordt een super week

kuzz

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames op het wachtbankje, hoe gaat het?

Pinda alweer een beetje opgeknapt?? Hoe voel je je verder?

Eevie, waar zijn die bollen voor als ik vragen mag??? En hoe lang hou je bijwerkingen van die bollen?

Ongeduldje, hoest met jou? Hoop nog steeds minder? Bij mij wel, maar naarmate we dichterbij NOD komen begin ik wel zenuwachtig te worden :D.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey zonnestraal,

Ja gaat goed hoor bij jou? Voel me nu vannochtend een beetje misselijk...beetje zeurderig in mn buik :(

6. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ohw??? Dat zijn toch goede verschijnselen??? :D

Ik hoop al 6 maanden kotsmisselijk te zijn, maar helaas....

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja dat wel ;) maar ben bang dat ik me dingen ga verbeelden omdat ik het zooo graag wil...achja..we wachten rustig af tot 9 oktober (duurt nog zo lang :()
    Wanneer zal die pregnyl eruit zijn? Heb het 21 september gezet...

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Heb je 5000 IE gespoten? Dan is dat na 8 dagen uit je lichaam...

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja 5000 IE

10. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    @zonnestraaltje.. we wachten maar rustig af, voordeel bij minder hoop is dat je er wel wat rustiger onder bent
    iedereen succes met wachten

11. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hier onder een quote:
    Ik weet niet meer precies wie zei dat zaadjes 7dagen in de baarmoeder kunnen overleven. Normaliter wel maar bij het bewerkte Iui zaad helaas niet!
    Einde quote

Maar mijn gynaecoloog zei dat het wel hetzelfde was hoor, ook gewoon 7 dagen. Zo zie je maar weer, ook gynaecologen weten niet alles...
    Ik hoop maar dat het bij mij allemaal goed getimed is. Ik heb 2 fertilityfriend apps op mijn telefoon en de ene zegt dat ik vrijdag mijn ei heb gehad en de andere zaterdag. Ik heb zaterdag mijn iui gehad. Ik denk zelf ook zaterdag vanwege de testen maar kan ook vrijdag zijn geweest. Misschien dan niet op tijd, maar goed, ik neem aan dat het eitje nog wel een paar uur leeft.

Ik voel me wel ok. paar dagen geleden wat steekjes in mijn baarmoeder nu niet zo veel meer. Ik ga ervan uit dat het niet lukt. We mogen na deze keer nog 3 keer en dan stopt het voor ons. Wij gaan niet door naar IVF. Ik wil misschien volgende keer met hormonen beginnen. Ik spuit ook geen pregnyl, helemaal niets. Vergt lichamelijk niet zoveel van me, maar geestelijk wel hoor. Je bent er zo mee bezig... Maar nu wel iets minder dan de vorige keren. Misschien vanwege drukte en niet teveel willen hopen. Het is altijd weer zon domper.
    Ik ga niet eerder testen dan zondag over een week. 9 oktober. mijn man gaat di 11 oktober weg voor een dag of 11. Ik hoop dat we dus voor die tijd duidelijkheid hebben ;)
    Nou, groeten dames, en sterkte allemaal!

12. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    1e IUI helaas mislukt, vandaag ongi :x

13. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    He zazu! Wat balen zeg! Sterkte! Probeer het van je af te zetten en een beetje te genieten van het mooie weer! Dikke knuf

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Zazu: balen meid :(!
    @Sunmaid: hopelijk is het deze keer raak voor jullie! Jammer dat jullie geen IVF willen doen maar hopelijk is het niet nodig ;)

@All: heb beetje spierpijn in mijn onderbuik en soms steekjes...maar heb ik vorige rondes ook wel eens gevoeld dus ga maar niet ergens vanuit..al heb je toch onbewust goede hoop ;)
    Fijn weekend dames en geniet van de laatste dagjes met zon :D

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    He balen Zazu! Ik haat dat...

Hier geen kwaaltjes, behalve dan de zere tepels door de bollen. Iemand vroeg waar die bollen voor zijn? Dat is Utrogestan om mijn lf te verlengen. Die was 9 dagen en nu word ik pas ongi als ik stop met de bollen. Moet er 's ochtends 1 en 's avonds 2 inbrengen.
    Moet trouwens wel zeggen dat ik al de hele week last vsn m'n maag en darmen heb. Veel kramp :( spanning denk ik! Ik zou maandag kunnen testen; dat is 2 weken na de pregnyl, maar ik denk dat ik t toch pas woensdag doen...
    Hoe is t met de rest?
    X

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Daar ging m'n goede voornemen... Ik heb getest. En er staat een licht tweede streepje!! Kan vanaf m'n telefoon geen foto posten, maar hij staat er echt. Eevieman ziet het ook. Zou ik weer zwanger zijn?! :(

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    WAUW Eevie, nou dat denk ik dan wel :D. En licht streepje kan heel goed want je zit voor NOD. Dus een voorzichtige gefeliciteerd!!! :D

Pindakoek, hoest met je meis????

Zazu, Klote zeg!!! :x Nu bezig met de 2e IUI??? Ik ga duimen voor je!!

Sunmaid, dat is hetgeen wat bij mij zoveel spanning brengt bij IUI. Ik las laast in een onderzoek dat een IUI valt of staat met goede timing. Dat wanneer je 2 dagen achter elkaar een IUI doet, dat dan de slagingskans toeneemt!! Ik ovuleer vaak 's nachts en heb dan overdag de IUI, had ik geen goed gevoel bij. Nu spuit ik Pregnyl om de eisprong beter te timen....

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
  19. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Evie, dat is niet een dun streepje! dat is een vette streep! Zo'n eentje die we allemaal wensen! :-0 Gefeliciteerd zeg! Mooi hoor dat het gelukt is! Hoop voor je op een fijne 40 weken zwangerschap!

Lees nu pas ook dat je pregnyl hebt gespoten, maar dat is er toch wel uit na een aantal dagen? Ben je zelf onzeker? Snap ik dan wel, hoop voor je dat je echt zwanger mag zijn!

20. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden

@Eevie
    ziet er goed uit je test,hopelijk is het goed en blijft het goed voor je.. succes en alvast gefeliciteerd..

hoe is het met de andere dames??

@hier gaat het wel goed heb lekker vakantie nu en vertrekken morgen voor weekje weg,ik heb er echt super zin in..
    duim voor jullie en lees vlg week maandag weer bij
    duimen voor roze

kuzz

Deel Deze Pagina