Op het wachtbankje na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pindakoek, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Eevie: JAAAA!! Gefeliciteerd meid :D!! dat is geen dun streepje maar een knaller ;)
    @Fenyalara: fijne vakantie!
    @Sunmaid: voel je je al anders?
    @Zonnestraal: ja gaat goed hoor met mij, op 1 of andere manier voel ik me anders kan het niet uitleggen...maarja of het verbeelding is..I don't know..:( wachten tot zondag..arrrgghh als ik dat maar volhou!

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames heb. Stiekem getest vanmiddag en zag toen een 2e streepje..!!! Zal het van de pregnyl komen van 21 sept. Of zal het?

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh je bent wel héél erg vroeg! De pregnyl is nu 12 dagen geleden; als je 5000 gespoten hebt, zou het nu uit je lijf moeten zijn. Het is wel héél erg licht. Moeilijk! Ik hoop het heel hard voor je!

4. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hoi Pindaatje! Toch getest? Ik zie niet heel veel misschien iets heel lichts. Spannend joh! Hoop echt voor je dat het raak is.
    Hier tja, meestal voel ik heel veel dingen als ik ongi moet worden, in de week voor de ongi. Misselijk, moe, slecht slapen vannacht, heb echt elk uur gezien. veel plassen en gisteren erge buikpijn. Mijn temp is nog hoog. Dus ongi zit er nog niet aan te komen. Ik zit nu op dag 8 na ei, of misschien op dag 9 maar dan is het niet gelukt denk ik omdat ik de dag erna pas iui had.
    Ik weet het allemaal niet meer, ik zie wel, ga niet testen voordat het zondag of maandag is.

Succes allemaal!

5. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    hey pindakoek,af en toe volg ik je natuurlijk heb je foto in nega gezet en ik zie de streep wel degelijk,dus hopelijk heb je van de week een KNALtest!!!!succes

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Thanks sweet Jess :) hoop het ook maar verwacht niks...

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pindakoekje....??? Al een test gedaan??? Want die test van gisteren....moeilijk daar iets van te zeggen.....
    Dus nieuwe test....??? :D

Hoest met de rest van de meiden???

Ik denk dat ik ongesteld ga worden.....:x.

8. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    Nou meis ik zie hem in ieder geval wel en op al die andere testen van jouw zag ik nooit wat dus geen bloed is goede hoop he ;)

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @zonnestraal: nee nog geen nieuwe gedaan..ik bewaar het voor as zondag ;) heb mijn belofte eigenlijk al gebroken he ...;) Balen..hoop dat je niet ongi wordt!

10. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hier nog niets, maar voel me niet lekker, slaap al twee dagen slecht en in de middag nu iets verhoging, 37.6 ik ben ook warm en erg moe. Soms vlagen van misselijkheid maar goed dat heb ik vaker als ik ongi moet worden. Ik vind het zo spannend allemaal... vannacht gedroomd dat mijn schoonzusje een kindje kreeg en we mochten er even op passen. Ze had het kindje in een action tas gedaan , (gisteren nog in gekeken voor ik ging slapen om iets te zoeken ...) en ik vond het heerlijk om een warm lijfje van een baby tegen me aan te hebben. Dat verlangen doet dan wel pijn ofzo. Wat je in je dromen al niet kan bedenken!
    @zonnestraal, waarom denk je dat je ongi wordt? Getsie, nummer 6 voor jou. Man, ik gun het je van harte om een baby te mogen krijgen! Sterkte joh!
    pindakoek: samen wachten tot zondag? Denken we aan elkaar!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie? Hier pijnlijke boobs, moe en met vlagen wat misselijk :)

12. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    hoi terug! :)

Spannend zere boobs en wat misselijk! Hoop het voor je!

Hier ok, nou nee, eigenlijk heb ik er geen hoop meer op deze ronde iui. Ik heb gisteravond een ovulatietest gedaan, bijna wit gewoon! Ik weet dat het niets hoeft te zeggen maar ik had in het begin van de week nog wel wat klachten zoals misselijk enzo maar nu helemaal niet meer. Na die test van gisteren even een flinke dip met huilbui gehad. Nu hoofdpijn en keelpijn enzo. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden... Ik zit op dag 30. Temp nog wel hoog maar dat zegt niets. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een hoge temp had en dat ik toch al ongesteld werd.
    Het blijft wachten en daar kan ik niet zo goed tegen...

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, ik vroeg me af hoe het hier op het wachtbankje is. Hoop op positieve tests bij jullie!
    Xx

14. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieve meiden

hoe is het met jullie??
    is er nog hoop?? geen moed geeft bloed he dus volhouden en dromen mag hihi..
    ik duim voor de dames die nog steeds wachten..

Hier heerlijk relaxed vakantie gehad.. helaas ongesteld maar ja hoe groot was de kans he.. woensdag hsg en dan vol goede moed weer verder poging 9 here we come..

kuzz

15. Hoi dames,

Ik zou bij graag bij jullie willen aansluiten.
    Vandaag heb ik mijn 1e IUI gehad. Deze cyclus is mijn 5e ronde Puregon/Pregnyl en nu gestart met IUI.

Dus zit ik nu op het wachtbankje! Heel erg spannend.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi dames,

Helaas afgelopen vrijdag ongesteld geworden..dus op naar IUI 2 :(

17. Hier maandag ongesteld geworden :(
    Wederom een teleurstelling, pffff....

Dus ook hier op naar de 2e IUI...