Uitgerekend in juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een posi test gehad, en ik zou nu rond de vier weken zwanger zijn en dus in juni moeten bevallen mits het niet goed gaat.
    Nu lijkt het mij erg leuk om met meerder zwangere dames contact te hebben zodat je elkaar op de hoogte kan houden van dingen die we allemaal mee maken.

Liefs enjoyllive :D

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Gefeliciteerd! Kom gezellig meekletsen bij de Juni 2011 meiden bij de Zwangerschapsclubs.

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Emmy: Heeey meis, wat leuk! Jij bent al 7 weken zie ik :D ik ben 4 en paar dagen!
    Voel jij jezelf wel beetje zwanger?

x

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Heb het mijn ouders verteld, en mijn naaste vriendinnen. Dit die ik bewust want stel het gaat fout wil ik dat ook me ze kunnen delen. Ze waren allemaal helemaal door het dolle heen :D! Ik kan het nog steeds niet bevatten.
    Nu zijn we even bij mijn moeder heb net kaartje gegeven met daar twee poppetjes op en daarboven staat opa en oma en in het midden hangt een baby met zijn handjes aan hun handen hihi! Gisteren heb ik dezelfde kaart aan mijn vader gegeven.
    Hebben jullie het al aan iemand verteld?

XxX Fijn weekend meiden!

5. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
  6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Foutje haha was me banner aan het veranderen maar die deed het niet goed!

X

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik heb in mijn banner 7 weken staan. Maar ik weet dat ik pas heel laat mijn ei heb gehad (bijna 3 weken later dan normaal). Tot de termijnecho (3 nov) moet ik gewoon 7 weken aanhouden van de verloskundige, maar als ik ga tellen vanaf 14 dagen voor mijn ei, dan ben ik nu precies 5 weken. Dus als ik ga volgen hoe de ontwikkeling in mijn baarmoeder is, dan kijk ik ook bij 5 weken.

Ik voel me af en toe zwanger. Ben erg moe en soms een soort misselijk gevoel (dus niet echt dat ik moet overgeven). En mijn buik rommelt lekker.

Wij hebben het vrijdag aan mijn ouders en zus verteld via een fotolijstje met daarin de tekst: Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien. Maar als ik in juni wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien.
    Vonden ze erg leuk. Nu alleen mijn broer (vanmiddag), schoonouders en schoonzus nog.
    Wij vertellen het nu ook al om dezelfde reden. Maar ook omdat wij (vooral ik) graag ook onze blijdschap willen delen. Ik kan zulke dingen moeilijk voor me houden en op zo'n manier heb je het toch even kunnen uiten.

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Emmie: Ik heb dat dus ook. Stel ik krijg een mk dan kan mijn moeder daar niet eens met haar zussen over praten dan moet ze het voor zichzefl houden vind ik ook sneu. En dan nog ik ben ook niet iemand die zoiets voor zichzelf kan houden.
    Ben vandaag bij de dokter geweest en heb verwijsbrief voor de verloskundige. Ook ik ben beetje hangerig en soortje van misselijk. Ook ben ik erg humeurig haha. Komt een rommelende buik van de zwangerschap ja? En heb jij ook wel eens pijn in je onderbuik?
    Jeetje er zullen toch wel meer meiden zijn die in juni zijn uitgerekend lijkt mij? En anders blijven wij gewoon gezellie hier toch. Een vriendin van mij die der dochtertje is nu bijna een jaar en die spreekt nog steeds alle meiden die vorige jaar november waren uitgerekend. Ze doen ook af en toe een meeting en hebben nu een eigen hyves site leuk he! Daarom wilde ik dit ook zo graag dan kun het delen met iemand die hetzelfde doorstaat.

X

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Vanavond word mijn haar lekker geknipt en gekleurd. Heerlijk vind ik dat dan ligt het altijd weer zo lekker.
    Daarna lekker met bakje thee naar bed en lekker knuffelen met mijn lieverd.

Greetz

10. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zo gisteren ook mijn broer op de hoogte gebracht. Hij is zelf ook net anderhalf jaar vader, dus hij kwam gelijk met een hoop tips.

Ja met een rommelende buik bedoel ik een beetje krampjes en die pijn in je onderbuik waar jij het over hebt. Met vlagen een misselijk gevoel, maar nog niet zo dat ik echt moet overgeven.

Zometeen komt een vrouw van Moeders voor Moerders langs. Daar ga ik aan mee doen. Je verzamelt dan je urine. Daar halen zij het zwangerschapshormoon uit en daar kunnen ze dan weer medicijnen van maken voor dames die minder makkelijk zwanger worden.
    Nu spoel ik de urine door de wc weg, dus als ik andere ermee kan helpen... waarom niet?

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Emmie: Ik wil daar denk ik ook aan mee doen, maar hoe werkt dat dan precies?
    Je broer was vast erg blij :D! Hoe oud je is broer als ik vragen mag? Ik heb een broer van 26 maar die heeft nog geen kinderen.
    En waar woon je ergens? Misschien wel leuk om wat meer over elkaar te weten te komen!

X

Deel Deze Pagina