op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    morgen is mijn nod en temp is vandaag 36,7. afgelopen maand had ik het ook 1 dag voor nod 36,7 en volgende dag gelijk ongesteld. dus ik denk niet dat het nog zin heeft om te testen.

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee ladies,

Nou vandaag heerlijk vrij samen met manlief. Hij was zo nieuwsgierig vanmiddag dat hij zei ga eens testen.
    Dus ik zei al hij gaat negatief geven. Nou uiteindelijk toch maar even plassen. (mijn urine leek bijna water) sorry voor details.
    Enn.. Wat denk je, negatief!
    Had ik wel verwacht. Maar nu? Nog 4 dagen..
    Zou hij weer positief kunnen worden?

( je zou toch denken ben je zwanger dan geeft hij toch positief ook al moet je nog even wachten toch? Daar denk ik wel eens over na..
    Of is dat gek?)

Liefs !

3. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik denk dat het best nog kan veranderen.
    ieder vrouw heeft het anders met die hcg hormoon.
    ene heeft voor nod al positief en de ene 1 week na nod dus wie weet

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik kan over 3 dagen gaan testen ,ik ben wel een laat tester altijd heb nog ergens last van afentoe soort van ongipijn in buik normaal gesproken behoorlijk pijn in borsten dit keer nergens last van ...ik durf niet te hopen dus ga er van uit dat ik gewoon ongi ga worden

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Aah Engeltj..wie weet nog. ;)

6. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    hee dames! hier ook een wachtende! moet ook volgende week maandag ongeveer een x ongesteld worden! zit nu op 8dpo.

Ik weet niet echt of het klachtten te noemen zijn maar heb sinds mijn eisprong al rugpijn en heb sinds een paar dagen buikkramp en soort plopjes en krampjes bij mijn baarmoeder en het gevoel alsof mijn broek heel strak zit ook al draag ik nu een rokje haha. en ik vloei heel veel doorzichtig slijm.

dus spannend afwachtten maar weer!!

7. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Foei Engeltj, ja veel te vroeg. Als je zo vroeg test, dan moet je het zeker met ochtendurine doen. Dus hoop nog niet opgeven hoor :)

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier nog 3 dagen wachten! Wel spannend deze keer! Het gevoel onder in mn buik is anders dan de andere keren en heb deze keer ontzettend last van mn borsten! Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad, (niet toen ik aan de pil was en daarna en daarvoor ook nooit!) dus vind het nu wel erg spannend!

9. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Zit ook op het wachtbankje nog 8 dagen en dan kan ik testen.
    nog geen klachten dus nog even afwachten!

fijne avond allemaal!

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Hallo allemaal, heb een druk weekend gehad dus geen tijd gevonden om wat te plaatsen!

Heb vanmorgen een testje gedaan, maar negatief. Het lastige is dat ik dus met een onregelmatige cyclus zit en geen idee heb wanneer er weer een menstruatie aan zou moeten komen. Ik ben in april niet ongesteld geweest, ik verwachtte in mei dus weer een eisprong te krijgen, wanneer? Geen idee!

In ieder geval, het is nu ruim 2 weken geleden dat wij voor het eerst zonder voorbehoedsmiddelen te werk zijn gegaan, dus het is even spannend. Zoals de meesten weten die mee hebben gelezen, heb ik al ruim een week last van allerlei kwaaltjes die ik nooit eerder heb gehad en naar mijn idee duiden op een eventuele zwangerschap.

Gisteren bijv onwijs last van mn (linker) lies en eierstok (denk ik), vandaag alleen wat zeurderig gevoel in mn onderbuik. Ik herken die wisselende dagen dus Bueno! ;)

Ik ga vanaf nu gewoon om de week testen, anders blijf ik aan de gang...:)

11. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nogsteeds in afwachting, moet de 26ste ongesteld worden.
    heb nog steeds last van mijn borsten, ook wat blauwe aderen ondekt hihi.
    valt ineens op.
    wachten met testen wordt nu steeds moeilijker:D, maar ga wel proberen het vol te houden.
    zijn er verder nog dames die goed nieuws hebben of die ook in afwachting zijn van de menstruatie en al wel wat kwaaltjes hebben?

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @marriedgirl Spannend alleen wel lastig dat je niet weet wanneer je menstruatie moet beginnen.
    Dat word een doos met testen inslaan.;)
    @1985K Nog geen goed nieuws maar morgen of overmorgen testen als ik morgen niet ongi word.
    En kwaaltjes ....tja niet echt eigenlijk, af en toe buikpijn en soms een beetje misselijk maar daar houd t dan wel mee op.
    Bij jou schiet t ook al op.

13. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    1985 wij lopen gelijk alleen ik moet 27ste ongi worden

14. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja schiet wel redelijk op, t is maar goed dat ik weer druk aan t werk ben.
    even wat anders.
    vorige week was ik veel vrij, dan denk ik er veel meer aan.
    spannend mirpat87, ik ben benieuwd.
    je laat het wel weten he?
    bibinijmegen, wat grappig.
    jij al kwaaltjes?

15. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ja komt goed, ik laat t weten. ;)

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier een beetje dezelfde kwaaltjes! Zere borsten, last van mn buik en ook erg zichtbare aders op en romd mn borsten.. Nog even afwachten of er donderdag wat gebeurt!

17. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Spannend hè dames.
    Ik heb ook gevoelige borsten hoor, misselijkheid met vlage vooral s'avonds en moe. Soms wat krampjes. Toch getest vandaag en geen resultaat hè?! Hoop het echt wel..

Duim voor jullie!

18. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taktisch!!:D

19. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohnee, vreselijk is dat he??!!! Ik heb vanmorgen ook weer getest, ook negatief!! Mij zakt de moed ook in de schoenen, terwijl t echt nog wel te vroeg is.. En toch tegen beter weten in he.. pfff... Er is nog altijd een hele reeele kans dat we wel zwanger zijn hoor, dus probeer nog positief te blijven, dan probeer ik dat ook ;)

20. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!!! Test maar morgen, hihi ;)

Deel Deze Pagina