op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Jaa vreselijk!! Maar toch als ik kijk naar de dingen waar ik last van heb, dan zou ik haast denken dat ik toch zwanger zou zijn. Ik wil het graag maar ga vanuit dat het niks is. Hoop echt dat wij aan het eind van de Week een knal test hebben!!! De rest van de meiden natuurlijk ook.
    Lastig is dat hoor positief te blijven. Maar ga er gewoon ontspannen in wacht tot donderdag. En dan s'morgens maar een testje denk ik. Jij??

Liefs!

2. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL

hahah ook ik vandaag al getest maar natuurlijk ook negatief.... ik heb echt slecht geduld wat dit betreft merk ik wel... we blijven duimen..

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb een vraagje zit nu 1 dag voor nod en had sinds vanmiddag last van dunne witte waterig afscheiding heb ik nooit eerder gehad is dit een teken van een naderende menstruatie of misschien zwangerschap herkent iemand dit.:(:(

4. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Haha angel ja dat ken ik! Hier zit er nog zo'n een. Ongeduldig!

Kelly, ik heb geen idee misschien hoort dat er wel bij. Geen idee!! Hoop dat het een goed is voor een zwangerschap voor je.
    Heb je al getest?

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zaterdag 5 dagen voor nod maar was negtief.

als ik morgen niet ong wordt test ik woensdag.

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat fijn eindelijk een forum waar we eindeloos kunnen kletsen over alle symptomen.
    Ik heb bijna mijn NOD, kon zondag niet meer wachten en heb dus getest...best dom want was natuurlijk negatief.
    Laatste week vooral last van pijnlijke en stevigere borsten. Vorige 2 wkn veel buikpijn (onder in) en misselijk + pijn onderrug.
    Ben benieuwd of het de 1e ronde raak is!
    Zit me natuurlijk helemaal gek te maken....en stiekem te hopen dat het zo is. Ook al weet ik dat een gemiddeld stel er gerust 1 jaar voor uit mag trekken. Best moeilijk als je iets graag wilt.

7. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ja hier hetzelfde vandaag! Nou ik hoop voor je dat het zo mag zijn meid!
    Succes en laat je het me weten??

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @1987
    ik heb normaal gesproken week voor me NOD namelijk behoorlijk last van me borsten ,heb nu nergens last van beetje humeurig maar dfat heb ik ook als ik ongi moet worden zeg allemaal niks
    ik sta er nog al nuchter ik ga er gewoon van uit dat ik ongi word
    als ie nega is dan valt de terleurstelling niet zo zwaar.

In m'n vorige ronde voelde ik van alles maar ik werd toch ongi !!
    maar ik heb sinds zaterdag namelijk last van blaasonstekking
    zou dit voorteken zijn ?normaal gesproken als ik crawberrysap drink gaat het over maar dit keer moest ik echt ha bellen voor kuurtje dus ik ga nu mijn vingers kruisen en hopen en bidden duimen enzv

en jij ?

9. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @engeltj ik zou gewoon op de dag van je NOD testen
    geef ie dan nog nega aan dan over 3 dagen nog eens als ie dan nog nega aan geeft dan nog keer 3 dagen later ,anders HA bellen en bloed laten prikken dan ben je misschien een laat tester

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Helaas ben ik vanmorgen wakker geworden en ongi!
    Snap er niks van, hoe kan ik nu allemaal symptomen hebben en niet zwanger zijn! Gek hoor hoe dat lichaam reageert op het feit dat je graag zwanger wilt worden. Of zou van het het van het ontpillen kunnen komen? Ben nu 2 maanden met de pil gestopt.

11. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia ooh balen zeg :s volgende keer beter.... en ja je lichaam kan je goed voor de gek houden

12. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Julia, jammer is dat! Ja ik heb het ook een keer ervaren maar (bij mij) wilde te graag was er te veel mee bezig en houd je lichaam je voor de gek! Het ene lichaam is de ander niet. Kan nog komen van het ontpillen.
    Durf ik zo Niet te Zeggen.

Volgende ronde beter!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie! Ben er denk ik toch te veel mee bezig geweest, moet het maar loslaten ook al is dat best lastig!
    Ik duim voor julllie....over een paar dagen hopelijk goed nieuws! Ik ga door naar de 2e ronde.

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    even een vraagje aan jullie dames
    kan een blaasontsteking een zwangerschapstest beinvloeden ?

15. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bibinijmegen ik durf het niet te zeggen... de test reageert op hcg en neem aan dat dat er met een blaasontsteking ook nog wel is... en als je test positief zal zijn ben je gewoon zwanger... ik heb ook al wat last van een blaasontsteking tenminste zo voelt het ik hoop dat dat positief is hahah ;)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bibi; volgens mij heeft dit geen invloed op de test, aangezien je blaas geen hormonen maakt. Dit doet alleen een zwangerschap.
    Heb je al getest??

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Julia ik wil namelijk nog niet testen pas naar me NOD
    maar ik heb sinds zaterdag blaasontstekking en daar voor heel veel vaginale afscheiding maar normaal als ik cranberrysap drink is het over maar moest dit keer voor een kuur bellen naar de HA
    maar nog niet het idee dat het helpt word er behoorlijk saggie van !!

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bibi; Dat kan ik me voorstellen, een blaasontsteking is behoorlijk vervelend en pijnlijk. Hopelijk slaat je kuur snel aan.
    En die afscheiding...geen idee...misschien komt dat inderdaad wel van je blaasontsteking. Het lichaam reageert soms wel op een infectie. Ik duim voor je test op je NOD!

19. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @julia1984: wat jammer dat je toch ong bent geworden ja ik ken het ons ichaam kan ons flink voor de gek houden hopen dat het volgende ronde wel raak zal zijn.

Vandaag is mijn nod maar heb nog nergens last van geen menstruatiepijn niks alleen tintelend gevoel in linker lies en steken in mijn borsten. heb een cyclus van 27 dagen als ik vrijdag nog niet ong ben ga ik testen.

20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hallo dames, ik kom hier ook maar eens kletsen! Zit namelijk ook op het wachtbankje.. Of misschien moet ik het zo niet noemen.. 19 April laatste pil geslikt en 23 april laatste onttrekkingsbloeding.. Rondom de vruchtbare dagen (uitgaande van een regelmatige cyclus) lekker geklust.. Nu had ik zondag/maandag ongi moeten worden, althans bij een regelmatige cyclus maar er is nog geen menstruatie in zicht..

Overigens verwacht ik wel dat deze gewoon komt, heb geen eisprong gevoeld en verwacht dat mijn lichaam na ruim 10 jaar pilgebruik gewoon langer nodig heeft om mijn cyclus weer op gang te brengen.. Duurt gemiddeld ook 6 tot 10 weken.. Hoop dat de menstruatie wel snel op gang komt dan weet ik dat mijn lichaam functioneert en kan ik beter mijn vruchtbare periode berekenen.. Natuurlijk hoop ik nog meer dat het gewoon al raak is, maar die kans is zo ontzettend klein dat ik dat niet verwacht.. Kortom: afwachten dus op het wachtbankje, wel gezellig met jullie!

Deel Deze Pagina