Nou, hier heb ik nergens last van!! Ja heel af en toe een beetje pijnlijke borsten, maar vandaag weer totaal niet!! Maar pijnlijke borsten heb ik elke maand vanaf mn eisprong tot mn NOD.. Afgelopen 2 maanden was ik er echt heilig van overtuigd dak zwanger was, ik had alle symptomen en voelde ook echt bekende dingen uit mn vorige zwangerschappen en toch niet zwanger dus, heel raar.. Nu voel ik bijna niks!!! Dus wie weet, is dat voor mij een goed teken, whihi En heb jij vanmorgen nog getest Engeltj?? Ik niet hoor, ik durf niet meer na al die negatieve testen, haha! Ik ga denk ik toch maar pas donderdag testen, want ik heb alleen nog maar van die dure CB digital liggen en anders vind ik t toch een beetje zonde.. Ik had nog wel ovutesten liggen en het schijnt dat die ook positief uitslaan als je zwanger bent lees ik overal!! Dus ik dacht voor de grap, laat ik die maar eens onderpiesen.. Nou, die teststreep was zo ligt dak 3 keer moest kijken, dus ik vrees stiekum toch echt wel dat t weer een verloren maand is hier..
hallo dames , hier ook op het wachtbankje ..ga ervan uit dat ik ong 13 mei me eisprong heb gehad .kan ff eerder of later zijn geweest . dus ong 9dpo nu ..vanmiddag test gedaan van zwanger en kids ..maar leek tuurstreep ..maar toch ook weer niet ..zou ook erg vroeg zijn ..maar aangezien ik niet precies weet wanneer .. Testen waren 3 voor 1,99 dus denk gewoon ff kijken haha ..al was het maar urine van 1,5 uur en niks gedronken in die tijd .. Voel me soms niet echt misselijk ..maar wel beetje er tegen aan ..geen idee hoe ik het uit moet leggen..net of het in je keel hangt zeg maar .. Alleen voel ik dus aan me baarmoedermond normaal ..maar hij ligt nog steeds hoog en hard ..alleen dat ik net voelde ..en er tegen aan wiebelde ..doet nu me hele buik pijn ..en blijft aanhouden ..nog nooit gehad dit . Zijn er meiden die dat ook hebben gehad ?? Sommige moeten bijna testen denk ik ? nog testers morgen ? De testen van zwanger en kids zijn die een beetje gevoelig of niemand ervaring mee ?
Laten we het hopen dat, dat een goed voor teken is voor donderdag! Ik ook nu weinig last van m'n borsten. Vanochtend een beetje misselijk maar nu ook niet meer. Lig lekker in het zonnetje genieten van Het weer..😄 Probeer me ervan af te zetten en Het lukt goed. En bij jou?! Nee ga Niet meer testen voorlopig of als ik twijfel (donderdag) maar anders niet. Je word er Alleen maar gek van. We moeten gewoon hoop houden!! Wel blijven praten maar niet testen hahahah! Ik hoop het echt voor ons' Wist trouwens niet dat, dat kon met Ovulatietest. Nog nooit geprobeerd. Komt goed!! Niet hoop op geven.
Ik heb me er vandaag ook redelijk vanaf kunnen zetten! Keb ook de hele middag in t zonnetje gelegen en net lekker een uur naar t bos geweest met mn hond! Dat doet de mens goed Ja idd, we blijven erover praten, maar we gaan niet meer testen, iig niet voor donderdag!! Zo!! Ik ben elke ochtend een beetje misselijk, maar ik heb iets van een buikgriepje te pakken, echt heel vervelend! Tis niet het soort misselijk wat ik had toen ik zwanger was, dat voelde anders misselijk, maar kan niet uitleggen hoe... Ik vind jouw symptomen iig wel hoopgevend!! Ik hoop t ook heeeel erg voor ons hoor (voor iedereen hier natuurlijk), maar ik denk wel echt dak deze ronde afval.. Lekker pessimistisch he, whaha! Ja schijnt dat het LH en HCG hormoon moleculair erg op elkaar lijken, waardoor een ovulatietest reageert op een zwangerschap, maar een zwangerschapstest niet zo snel op een ovulatie (hoewel dit ook wel eens voorkomt).. Grappig he!! Maar schijnt dat sommige meiden ook standaard een positieve ovulatietest hebben voor hun NOD, zonder zwanger te zijn, dus je kunt er niet echt van opaan zeg maar.. Oh vreselijk, ik weet echt inmiddels alles over testen!! Ik moet niet meer zoveel googlen, slaat ook echt nergens op, obsessief gedoe!!
Welkom op t wachtbankje Grieby!! Je moet dat wel even uitleggen van je baarmoedermond hoor!! Kun je daaraan voelen of je eventueel zwanger bent dan?? En hoe?? Want dan gaan we dat natuurlijk meteen even checken he!! hihi Hoe is de baarmoedermond normaal dan en hoe is ie 'niet normaal' dan?? Hier geen ervaring met de testen van zwanger en kids.. Mijn beste ervaringen zijn met de testen van KV2v5 en Clearblue Digital met indicator.. Mijn slechtste ervaringen zijn met de Mat Care testen, vooral de mini's!!
Bueno,, het klopt dat je aan je bm kunt voelen in welk deel je van je cyclus zit zeg maar. Rond de eisprong is,hij zacht en hangt hij erg laag en een beetje open ,na eisprong weer hoog en voelt als het puntje van je neus. Het schijnt dat regen de ongie hij weer zakt en vij zwanger hoog en puntig word ..maar goed dat zijn nl verhalen van anderen en klopt miss niet bij iedereen . Ik let er nu twee maanden op en het klopt wel bij mij..alleen nu als ik er aan kom doet mijn hele buik zeer en blijft een tijdje aan houden...nog nooit gehad ..ook erg zeurende buikpijn .hmm maar miss pas op 9 dagen dpo ,dus kan dan alle kanten op ik heb ook geen idee wat mijn lf is want ik gebruik geen ovu testen. Ik typ trouwens via foon dus sorry als er soms een spelfout tussen staat
hallo meiden, ik heb vandaag getest en had een lichte 2de streep te pakken met de sensitest extra gevoelige test! ik ga over vrijdagavond samen testen met mijn vriend,en dan kijken we of ik een 'echte' positieve test te pakken heb. ik kon echt niet meer wachten met testen. vindt het zo spannend.
ik weet eigenlijk niet eens of me cyclus 28 dagen is zo heb ik het wel uitgerekend maar na de mirena is dit mijn eerste cyclus het kan ook wezen dat die 30 dagen is 26 april was de eerste dag ven me ongi.als die 30 dagen is dan kan ik pas zaterdag testen dus wie weet. we hebben in ieder geval om de dag geklus dat doen we normaal ook dus even afwachten.
@1985k: een streep is een streep dus alvast gefeliciteerd en vrijdag zal je vast wel een knallende test hebben. wat voor symp heb je?
lief van je, ik wacht nog even af tot vrijdag todat ik een knallertest heb want je weet maar nooit. kan nog van alles gebeuren. ik heb enorm last van me borsten, brandend gevoel, ook wat blauwe aderen te zien. verder ben ik wat misselijk geweest maar niet heel erg ofzoo. ik ben nog voorzichtig. laat het wel weten als ik weer heb getest. en jij??
vandaag mijn nod maar heb alleen een zeurende pijn in linker lies en soms beetje pijn in borsten verder helemaal nergens last van trouwens ben wel heel erg emotioneel of dat een symp is weet ik niet. maar ik ga ook vrijdag testen als ik het vol hou
WOOOOWWW, wat goed!!!! Ja een streep is een streep, dus ik zeg: die is hartstikke positief!! Alvast voorzicht gefeliciteerd, maar we wachten vrijdag nog even af he.. Zou echt super voor je zijn!! JEEEEJ!!!!
Ooh, hier ook al zo spannend!! Nou, klinkt wel veelbelovend die symptomen! Waarom wil je tot vrijdag wachten eigenlijk?? Ik vind t knap hoor zoveel geduld, daar niet van..
dankjewel, maar idd we wachten vrijdag nog even af. streep = streep, maar was ons nog niet duidelijk genoeg hihi. erg lief van je! hoe is het jou dan?
spannend hoor meiden,wat goed dat jullie nog niet testen! Maar 1985k een streep is een streep he,ben benieuwd vrijdag! Hier nog steeds niks zit op dag 43 ga aan het einde van de week maar weer eens testen maar denk het niet hoor.
@1985K Alvast een voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat t vrijdag zekre is. Morgen ochtend ga ik testen en dan horen jiullie het....