ik heb me 2 de test gedaan vandaag, 2 dagen na de eerste. ik kon het niet laten. ik kan het nog niet geloven, ben zo blij.
hoi allemaal, 11 dagen geleden hebben mijn man en ik geklust nu ben ik sinds dinsdagavond echt super misselijk en moet ik savonds ook erg overgeven. Over dag heb ik nergens last van. Ook heb ik allemaal witte puntjes op me tepelhof. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik heb echt geen idee aangezien ik nog steeds zit te wachten voor ik weer is ongesteld word. Sinds me laatste prikpil (14 juli 2011) nog steeds niet ongesteld geweest.
Alle zwangere gefeliciteerd ..1985k mooie duidelijke test hoor !! Hier weet ik het soms niet meer hoor ..me cyclus schommelt tussen 28 en 32 dagen ..maar gebruik geen ovu testen ..dus geen idee wanneer nou precies me eisprong was .. Ik begon op 10 mei beetje slijm ..en was over op 15 mei ..ga er evenuit dat me eisprong ergens daar zou moeten liggen ..is er iemand die weet of dat slijm voor of tijdens je ei is ?of komt je ei na het slijm ..pff soms ..vanmorgen wel getest maar nega ..maar als ik via de calculator doe 31 dagen zou me eisprong 15 mei zijn geweest en zit ik dus nu maar op 9dpo..anders al weer langer als het tijdens het slijm was ..hmm ik stem voor een kijkluik in je buik al de hele week rommelbuik ..en lijk misselijk af en toe ..tenminste beetje vreemd gevoel kan het niet uitleggen .. Maar ja je kan jezelf ook gek maken natuurlijk haha .. snap er ook geen snars van hoe sommige weten wat hun lf is ..maar miss moet je dan idd weten door ovu testen
ik heb vandaag getest maar negatief.. nu wachten op me ongi maar geen 1 teken van. is me eerste ronde dus op naar de volgende ronde
Dat weet ik dus helaas niet aangezien ik nog steeds helaas voor de eerste keer na de prikpil ongesteld moet worden. Ben ondertussen al 12 maanden niet ongesteld geweest
@mizgin balen, misschien over een paar dagen nog een keer als er dan nog geen ongi is. @1985 K Jaaaa mooi hoor. Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Ik kon t ook n nog stedds niet geloven eigenlijk. Geniet ervan.
het kan ook het ontpillen zijn natuurlijk bij prikpil heb je soms ook geen bloedverlies heb het zelf ook gehad de prikpil na me zwangerschap meegestopt
1985; gefeliciteerd meid, duidelijke streep! Niva; als je het niet weet kan je natuurlijk altijd een test doen, of heb je dit al gedaan?
Engelt; we lopen zeker gelijk op en tegelijk zwanger worden zou natuurlijk super leuk zijn. Duimen voor de nieuwe maand!!! Mizgin...balen zeg, ga je nu weer opnieuw testen of wacht je je menstruatie af?
dankjewel. onwerkelijk he, maar de kwaaltjes maken t wel weer werkelijk hihi. ji ook lekker genieten, en ik hoop op een goeie gezonde zwangerschap voor je. hoe reageerde je vriend? en ga je het al aan familie/ vrienden en werk vertellen??
ik heb 23 april mirena verwijderd en werd 26 april ongesteld heb altijd een cyclus van 28 das dus vandaag. maar het kan ook zijn dat het 30 is dit keer dan moet ik zaterdg ongi worden ook al is dat zo moest ik nu toch wel licht postief testen. wacht nu echt op me ongi als ik zondag nog niet ben misschiendan weer eens testen.het is ons eerste ronde allebei de kinderen waren 3e ronde raak dus daar hadden we deze keer ook rekening mee gehouden je kunt het nooit weten natuurlijk maar toch voelt het raar zo wil ik me eigenlijk niet eens voelen.
mizgin; Je wacht dus nog je menstruatie af...begrijpelijk je gaat jezelf anders alleen maar gek maken. Snap dat het raar voelt, je hebt tenslotte toch de wens om snel zwanger te worden. Succes en ik duim voor je dat je niet ongi word en anders op naar de volgende ronde. Als je bij je vorige kinderen er 3 mnd over deed....moet zeggen dat ik dat ook snel vind hoor Engeltj; Zag dat je nog vroeg welke cyclus ik aanhoud, heb nu maar 28 gedaan, omdat de vorige 29-27 waren. Maar nu ik er zo over nadenk vind ik 27 eigenlijk beter, dan kan je tenminste je ei niet missen. Hmmm moet weer even mn banner aanpassen dan!
Hallo dames heb net getest en ik zie een heel licht streepje ka het haast niet geloven zal het echt zo zijn. ik denk niet dat ik hem op de foto krijg is echt een tuur streepje. wat denken jullie wanneer moet ik weer op nieuw testen.