op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik weet het niet, 10 maanden na de laatste prik mag t van mij wel is uit me lichaam zijn.

zo´n 4 weken geleden verloor ik ineens 2 weken lang iedere dag een paar druppels oud bloed maar vervolgens kwam er geen echte ongesteldheid.

11 dagen geleden dan geklust afgelopen zondag ineens een vlek roze bloed en verder niks en dan nu sinds dinsdag erg misselijk en savonds overgeven.

Heb vorige week vrijdag orgametril gehad van de ha om me ongesteldheid op te wekken dinsdag me laatste pil daarvan gehad dus zou uiterlijk morgen dan een ontrekkingsbloeding moeten krijgen als ik die niet krijg doe ik van t weekend maar een test.

Misschien komen alle klachten gewoon door t ontpillen of de orgametril of misschien door iets anders. Ik wacht het maar gewoon af.e

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou over 3 dagen nog keer testen dat word ook vaak aangeraden door de verloskunde en huisdokter

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    testen kan nooit kwaad je kunt het beste die van kruidvat pakken 2 v 5 euro schilt je hoop in de kosten ook steeds

4. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    dames een heel raar vraagje ik heb tot nu toe wel 4 5 testen gedaan maar bij geen 1 is na een uur een licht streepkje tevoorchijn gekomen.
    wat moet ik hier nu van denken

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hoe bedoel je dat er geen streepje is gekomen,ik denk dat je dan niet zwanger helaas

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Mooie test 1985K heerlijk gevoel moet dat zijn!

Spannend kelly,streepje is een streepje zou over een paar daagjes weer testen en hopelijk is die dan beter zichtbaar.

Niva dan waag je je toch eens aan een testje,maar het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog aan het protesteren is en een beetje in de war is.

7. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    En hier nog steeds niks,buik is opgezwollen maar heb ook het prikkelbare darm syndroom dus misschien met deze warmte heb ik er meer last van?Dag 45 alweer..

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0

sorry voor het onduidelijk berichtje de test van vandaag is na een uur licht positief streepje maar eergister en daarvoor 5 testen gedaan en nooit na tijdje geen licht postief waarom nu wel?

9. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Na een uur is het nooit een geldig streepje,was er na 5 minuten niks?Het zal dan waarschijnlijk een indroogstreepje zijn.

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hoeft niet altijd zo te zijn! Bij mijn collega kwam het streepje ook pas na een uur en die bleek toch zwanger te zijn! Dus het kan maar zo.. Bij mij kwam laats een heeeeel licht streepje na 20 minuten, maar dat was helaas niets,, Dus kan beide kanten op! Ik zou over 2 dagen ofzo nog eens testen!!

11. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    eigenlijk heb ik na 3 minuten niet echt meer naar gekeken ik dacht als het der was was het er al
    en toen ergens anders bezig mee
    na eenuur wou ik hem weg gooien en zat er een streep bij wel heel licht maar kan het wel gewoon zien afwachten maar

12. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ik denk dat de volgende maand onze maand word! Haha ben wel benieuwd hoor, je moet me wel op de hoogte houden. Kunnen we kijken of we dezelfde dingen hebben! Haha

Mizgin jammer, wacht je je menstruatie af?

13. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Kelly, ik hoop voor je dat over een paar dagen knaltest hebt!
    Gewoon over twee dagen weer even testje doen, alleen snap best dat je nu niet wil wachten! Haha

Mizgin ik zou nog even een paar dagen wachten en dan nog een keer testen.. Dan weet je meer! Ik snap dat je nu denkt van hè wat is wijsheid maar zal voor de zekerheid even twee dagen wachten. Wie weet ben je wel zwanger dan ben je het over 2 dagen nog!

Elvira, wachten duurt lang he! Ik hoop het voor je hoor!
    Duimen maar.. Laat je het weten???

Niva, ik zal gewoon even een testje wagen kan nooit kwaad. Vind het wel lastig voor je. Ik heb zelf geen ervaring met prikpil.

Bibi al nieuws?? Hoe voel je je??

Julia, mijn cyclus heb ik nu ook staan op 27 dagen want het was nu weer eerder. Hoe lang duurt het nu nog bij jou dan??
    Spannend blijft het hè.:D

Iedereen veder gehad?? Andere nog nieuws..

14. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen hoor!!!! Daar kun je idd heeeel blij mee zijn :D Geniet er maar van meid!!

15. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat goed zeg kelly!!! alvast heel voorzichtiig gefeliciteerd!!
    Je kunt t beste over 2 of 3 dagen opnieuw testen, dan zal ie we een tikje donkerder zijn...

Toch al best wat zwangere dames hier!!! Echt super!!

Hier nog 2 dagen tot mn NOD, maar aangezien ik gister een ontzettend negatieve test had en af en toe wat ongie krampen heb, ga ik er eigenlijk vanuit dat het om zeep is voor deze maand..

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Zolang je ongesteldheid er niet is bueno is de kans er nog he;)

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @kelly super joh, jij ook gefeliciteerd.
    @mizgin ga je over een paar dagen nog een x testen??
    Wle balen he die onzekerheid...:(
    @1985K Ja heb t wel vertelt tegen mn ouders en 2 beste vriendinnen...mijn vriend zit ook helemaal op een roze wolk haha...
    En bij jou??

18. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hallo allemaal, ik wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag :) ik zit nu ook op het wachtbankje.. 3juni is mijn NOD
    gefeliciteerd voor de meiden/dames met de posi testen!

19. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik sluit me ook aan!! Nod is zondag....maar wil eigenlijk al testen :) haha
    Heb wel klachten, maar dat past ook goed bij ontpillen..dus ga ik er maar nirt vanuit! Iedereen succes!

20. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Geniet er lekker van meid! Wat zeiden je ouders?? Heerlijk is dat nu he, ikkan ook niet wachten..
    Je laat wel weten hoe het veder met je gaat he!

Angel26 welkom, hoe lang ben je al gestopt.
    Succes, duim voor je! En al getest??

Marisje welkom, spanned!

Deel Deze Pagina