@ MarriedGirl, jeeeetje, dat is laat zeg!!! Was ze zeker 8 weken zwanger dan? Had ze zich niet een maand verrekend en bleek 4 weken zwanger ofzo..?? Maarja t kan blijkbaar, tis voor iedereen weer anders... Nou testze alvast voor komende zo/ma en laat vooral weten wat de uitkomst is.. Ik hoop voor je dat ie hartstikke positief is!!
Oke, ja misschien dat ik ook wel woensdags een testje waag. Heb van kruidvat. Dat zijn die gevoelige. Ik ga voor je duimen en hoop dat het raak is! Ow wat heftig! Ik vind het wel erg goed van je. Hoe je me dit zo verteld! Ik kende dat helemaal niet. Het is erg dat je het hebt maar daar in tegen wel goed dat ze daar achter zijn gekomen. En dat je toch daar (gedeeltelijk) op in kan spelen. Het is natuurlijk altijd afwachten wat het word, maar hoop echt voor je dat dit hem word! Ik vind je echt een topper! Ik heb wel wat krampen gehad maar niet echt onweerstaanbare steken hoor. Wat krampjes, prikkelende tepels!(nog nooit gehad) moet wel zeggen dat vanaf mijn eisprong steeds krampjes in me Buik voel. Ik denk dat ik er nu te veel op let. Ik heb wel gekeken naar me Temp maar die is niet echt hoog meer. Hoor dat iedereen hier erg gefocust is op je temperatuur. Hoop wel dat er wat uitkomt Succes meid!
Ik zit ook op 'het wachtbankje'. Mijn cyclus is onregelmatig: 'kortste' was 31 dagen, 'langste' cyclus was 44 dagen. Ik zit nu op de 40ste dag... Ga komende zondag (43e dag) een testje doen. Heb wel symptomen: ben vaak moe, lage onderrugpijn en al 2 weken terug heb gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Afgelopen zondag reeds getest, toen negatief. Ik vind het spannend en hoop zo dat ik een klein wondertje in mij heb. (1ste voor ons). Fijne hemelvaartsdag allen!
@Bueno, ja ze had waarschijnlijk een zeer laag HCG gehalte/aanmaak. Maar dat wat jij beschrijft na je NOD (lies, opgeblazen gevoel etc) dat heb ik dus al een paar dagen....Nogmaals, geen idee of de NOD al is geweest, maar ik heb zwaar het vermoeden dat het raak is. Nogmaals, de test zal het leren, laat het uiteraard weten!
@ Marriedgirl, nou wel super spannend dan!!! Ben super benieuwd naar je test!! @ Elly80, jeetje wat een irritante cyclus heb je, pfff, lastig hoor! Ik hoop ook voor je dat t hartstikke raak is, laat t zondag weten he, als je getest hebt!! @ Engeltj, tja ik had ook nog nooit gehoord van Factor V Leiden hoor, zo leer je nog eens wat he Ben blij dat we t nu weten, want al die onzekerheid was vreselijk! Met medicijnen geven ze nu 70% kans op een geslaagde zwangerschap, dus t blijft spannend, maar ja, zonder medicijnen is de kans maar 15% dat t goed gaat (!!!), dus dan is 70% al een hele verbetering natuurlijk.. En tja, ik voel me geen topper hoor! (al vind ik t heel lief dat je dat zegt) Keb wel een moeilijke tijd achter de rug, maar ik heb gelukkig een superman die me overal doorheen helpt, als iemand een topper is dan is hij dat wel Ik heb trouwens nooit getempt.. Ik doe wel altijd ovulatietesten! Ja die krampen kunnen misschien ook wel je innesteling zijn, denk dat iedereen dat ook weer anders beleefd.. Superrr spannend!! Die kruidvat testjes zijn wel goed hoor, daar kun je echt al wel woensdag mee testen!!
ik wacht af tot 30 mei, heb al een paar x getest uiteraard negatief, ben vanaf deze maand begonnen met ovutesten en temp(zie ffkaartje). wil niet teleurgesteld zijn en pas testen wanneer ik echt overtijd ben. spannend allemaal. laat je even weten hoe je test was?
leuk topic Ook ik zit op het wachtbankje.. vandaag 9 dagen na de eisprong Deze week heb ik een felle steek in mijn buik gevoeld.. rond innestellingstijd Spannend voor iedereen
ook ik zit op het wachtbankje... nod is 22 mei en wil zondag testen. heb niet het gevoel dat het raak is deze ronde. de vorige 2 rondes voelde ik vanalles, en nu eigenlijk niks "ernstigs". je mijn (.)(.) staan op springen (gevoelsmatig) en heb af en toe was steekjes in mijn bm gedeelte.
Ook voor mij het wachtbankje! Ik heb over 8 dagen mijn NOD. Symptomen heb ik nog niet echt. Het enige waar ik last van heb is extreem gevoelige tepels.. Zelfs mijn dekbed doet pijn 's nachts! Ook af en toe misselijk, maar niet heel erg. Heb eerder ook erge steken in mijn buik gehad, maar dat is nu weer weg! Ik wil eigenlijk pas de 28e testen.. Mijn vriend doet mee aan de Roparun (een hardlooptocht van Parijs naar Rotterdam om geld op te halen voor kanker) en ik heb al een paar keer gedroomd dat ik tijdens de finish voor hem een positieve test heb. Maar ach, de wens is de vader van de gedachte.. Iedereen heel veel succes hier!
ik zit ook op het wachtbankje. IK heb onregelmatige cyclussen dus heb eigenlijk geen idee waar ik aan toe ben. Zit vandaag op cd 46. heb ovu testen gebruikt, maar kom er niet helemaal uit. had wel een positieve???? maar hij knalde niet. Heb al een week het gevoel dat ik ongi ga worden maar het zet niet door. Maandag een testje gedaan en die was negatief, echt omowit. Dus ik wacht hier maar af. succes iedereen met wachten en ik hoop op positieve testen voor ons allemaal!!!
Hoi Bueno, Ik ben 5 keer zwanger geweest. De eerste keer ging het mis bij 5 weken zwangerschap. De tweede keer is Luke geboren (5 weken te vroeg). De placenta was veel te klein en er zaten infarcten in. De derde zwangerschap is misgegaan na 12 weken. De vierde zwangerschap is Aimee geboren (precies uitgerekende datum). Ook haar placenta was te klein, maar zat niet vol met infarcten. De laatste zwangerschap is eind november vorig jaar misgegaan. Het vruchtje is met 10,3 weken gestopt (curettage gehad). Ik ben toen bij de gynaecoloog terecht gekomen. Omdat mijn broer Factor V Leiden heeft, heeft hij mij daar ook op getest. Dit was gelukkig niet het geval. Wel was het zo dat mijn homocysteine te hoog was. Dit zorgt ook voor bloedstolseltjes in de placenta. Ik moet nu 5 mg foliumzuur slikken i.p.v. 0,4 mg. Dit zorgt ervoor dat mijn homocysteine niet te hoog wordt. Twee maanden geleden is gebleken dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is (4 mm). Vorige maand heeft mijn gyn geprobeerd om mijn hormoonhuishouding te "resetten". Ik heb toen een kunstmatige cyclus gehad met Oestrogenen (Progynova) en Progesteron (Provera). Nu hopen dat mijn bmsv wel dik genoeg is. 29 mei krijg ik weer een echo om te kijken of mijn bmsv goed is. Gr. Caroline
@1985K: knap dat je zo lang kunt wachten Geduldig zijn is een goeie eigenschap als je probeert zwanger te worden! En jah ik laat zeker weten hoe mn 1e test dinsdag is... @Lynn: klinkt goed!! Die steekjes kunnen idd wel duiden op een innesteling.. Wanneer ga je testen?? @ Naomi86: Jammer dat je t gevoel hebt dat t niet raak is deze maand, maar toch klinken je symptomen nog wel redelijk hoopvol toch?? Nog 3 daagjes.... @Aster14: Ik hoop dat je dromen werkelijkheid mogen worden meid! @Tinusjeikke: wat een onzekerheid! Gewoon nog maar een testje proberen anders?? Tja, daar zitten we dan met zn allen op t bankje... te wachten... Succes iedereen!!
Toch vind ik dat je het goed doet, en uiteraard heb je een kanjer naast je! Fijn zo'n man naast je. Met de medicijnen heb je heel veel meer kans, en beter dat het kan. Nou ik wou daar ook nog even mee wachten misschien als het lang duurt, maar we willen graag een kindje maar hebben geen haast zeg maar. Kijk als het toch lang duurt is het niet leuk. Maar gaan er niet heel intensief mee bezig. We klussen wel op die eisprong. Ik ga afwachten hoe het gaat volgende week! Jij succes, ik hoop voor jou positief! En hou me op de hoogte.
Jezus wat heftig Caroline!! Nog nooit eerder gehoord van te hoge homocysteine... Wel bizar dat je broer FVL heeft en jouw symptomen er eigenlijk onwijs op lijken (die infarcten) en dat je dan toch iets compleet anders hebt... Wel fijn dat je iig een aanwijsbare oorzaak hebt voor al die drama, althans ik vind t heel fijn dat ik nu weet WAAROM t allemaal zo gegaan is.. En dat ze nu ook weten dat je bmsv te dun is.. Keb daar opzich redelijk hoop voor, voor je dat ze dat met hormonen wel kunnen verbeteren.. Wat zegt de gyn zelf hierover? De 29ste weet je meer dus... afwachten, spannend hoor.. Wel fijn dat je al 2 kindjes hebt, dan weet je iig dat t wel mogelijk is!! Sterkte en succes!!
@ Engetj: Jah das ook veel beter joh dat je er niet te veel op focust met tempen en ovulatietesten.. Deed ik in t begin ook niet hoor, had ik ook zoiets van, ik zie wel.. Naja en toen was ik na 6 rondes zwanger.. Alleen toen t fout ging, toen wou ik zoooo graag zo snel mogelijk weer zwanger zijn!! Ten eerste om die miskraam een beetje te verdringen en omdat ik zo euforisch was toen ik zwanger was en dat gevoel wou ik natuurlijk snel weer terug hebben! Dus toen met die ovutesten en toen was t meteen raak.. En ook de laatste zwangerschap was t meteen raak dankzij die ovutesten en t feit dat ik er heel erg mee bezig was (want als mensen zeggen dat t niet lukt omdat je er te veel mee bezig bent, vind ik de grootste onzin!! Dat heb ik nu zelf wel ondervonden). Maar ze zeggen ook wel dat je direct na een miskraam vruchtbaarder bent, vanwege je hormonen.. Dus misschien was ik daarom wel zo snel zwanger.. Na de laatste miskraam moesten we pauzeren voor onderzoeken en nu lukt t opeens niet meer.. Naja, we zitten nu in ronde 3, maar had eerlijk gezegd gehoopt dat t gewoon meteen weer raak was natuurlijk, hihi Maar zonder al die drama zou ik er ook nog veel luchtiger in staan hoor, dus ik vind dat je groot gelijk hebt.. Alles op zn tijd!! Veel succes en laat ook weten hoe t verder gaat he!!!
Wachten duurt lang... Ik ga eind volgende week testen! We zijn pas begonnen (ben begin dit jr gestopt met de pil om te ontpillen) hopelijk snel een posi test. Als het niet is gelukt, dan Miss volgende ronde beginnen met ovulatietest. Iemand ervaring met cb digital?
@ Riza: Ik gebruik altijd de ovutesten van CB en vind ze super fijn! Niks geen gedoe met streepjes koekeloeren, gewoon lekker duidelijk.. Ik heb altijd 2 dagen een smiley en soms voel ik mn eisprong (niet altijd), maar daardoor weet ik wel dat die testen dus absoluut altijd 100% kloppen bij mij Succes!!
Dinsdag ga ik testen halen en woensdag test ik pas op 15 dagen na de eisprong Bij de zwangerschap van Milan teste ik al op 8 dpo (omo-wit) en op 9 dpo een heel licht tuurstreepje.. dan lig je heel de dag naar zo'n staafje te staren deze keer wil ik gelijk een knaller, dus wacht ik geduldig af of de ongi moet mij eerder verrassen