@ Elvira, hoe gaat het met jou? Al getest.. Wachten duurt lang hè. En hoe gaat het met de rest van de meiden? Al klachten of testen?? En uiteraard sommige al aan het klussen weer..
Wij hebben het de ouders ook al verteld! omdat we het graag wilden delen met mensen waar we om geven en ook inderdaad met het idee in ons achterhoofd dat als het mis gaat, ze ons ook kunnen steunen Succes allemaal met klussen en wachten! En uiteraard een fijn weekend gewenst!
Ja weet hier helaas ook van de lange cyclussen af....eerste na stoppen 45 dagen 2eronde 53 dagen...pfffff Je weet gewoon ook niet waar je aantoe bent en wanneer je nod is... Succes aan alle wachtende!
Wachten duurt heel lang ja,morgen dag 47 al weer. Vorige keer had ik heel erg last van mijn tepels 2 weken voor de ongesteldheid en toen ik ongesteld werd was het over. En nu helemaal niks,dus vraag me af of de eisprong zoiezo al is geweest...Morgen ga ik een testje doen,maar ga maar nergens van uit.
Prachtig; dat is vervelend zeg zo''n lange cyclus!! Er schijnen wel homeopatische middelen op de markt te zijn, die het verkorten. Weet niet precies meer welke, dacht teunisbloem ofoz! Elvira; Bij jou ook nog steeds zo''n lange cyclus, wat ellendig zeg! Engeltj; Ja de huisarts was wel ok, vond hem wel een beetje jong. Maar ach...hoop er niet te veel naar toe te moeten. Dit weekend lekker relaxen en genieten van de zon.
Heey iedereen! Kom me ook melden! Hier nog 1 die op het wachtbankje zit.. Voor m'n miskraam helaas een onregelmatige (en steeds langer wordende..) cyclus gehad.. Nu dus aan het wachten op m'n 1e ongi na de MK. Hebben we gewoon weer seks gehad, hoop ook stiekem dat het raak is natuurlijk Weer een hoop kwaaltjes , maar weet inmiddels dat dat niks zegt helaas. Zit nu op dag 35. Ga maar weer uit van 45 dagen. Mocht ik dan nog niet ongi zijn ga ik een testje wagen
@engeltj tuurlijk hou ik jullie op de hoogte Mijn ouders vonden het ook helemaal top. Hun eerste kleinkind..dat is natuurlijk wel wat. @1985K Jaa ik herken t zeker wat je zegt @julia ik heb t ook al aan aantal mensen vertelt hoor on dezelfde redenen als die de meeste ook hadden..... @mizgin nog steeds spannend dus....duim nog steeds voor je voor een positieve test.
Spannend hoor....wel laten weten hé als je weer getest hebt Vind ook dat je t lang vol hebt gehouden hoor ...
Hey hallo! Nou ik kan er niet van slapen zeg! Heb al een aantal dagen een zeurend gevoel in onderbuik (pijn kan je het niet noemen) en nu het gevoel dat er een zware steen ofzo in zit!vooral als je op de buik ligt... Ben er misschien teveel mee bezig, maar vind het moeilijk om er niet aan te denken...
hey goedemorgen, ik hoef geen test meer te doen, gister al erg pijn me buik gehad en vanochtend wakker geworden door een super pijnlijke ongesteldheid die door zet. Nou ja ontrekkingsbloeding is het eigenlijk door de orgametril. Weet gelijk weer waarom ik niet ongesteld worden erg fijn vind. Maarja alles voor het goede doel.
Hey dames, hier vanmorgen ook hartstikke ongesteld geworden!!! Kwam niet echt als een verassing na mn negatieve testen van de week en had er al niet echt een goed gevoel over deze maand... Dus tja, op naar de volgende ronde he.. Ik ga t wachtbankje verlaten voor deze ronde.. Iedereen die zwanger is, nogmaals super gefeliciteerd, geniet van elk moment!! Iedereen die niet zwanger is, veel succes, hoop voor ons allemaal binnenkort ook een dikke positieve test!! @ Engeltj, ik zie jou iig over 3 weken weer op t wachtbankje he?!!! Liefs!!
Jammer bueno en niva,maar nu weer snel op naar de volgende ronde. Hier vanochtend een testje gewaagd maar negatief,zit nu op dag 47, en vorige keer werd ik op dag 56 ongesteld.Dus als het er dan nog niet is dan maar weer testen...
Dank je Elvira! Indd wachten duurt ontzettend lang! En mijn cyclus is nog een gokje, ik had altijd een cyclus van 26/27 dagen en heb me ban er en teller op 28 dagen in de hoop op.. Vingers crossed Hoe is je test verlopen?
en toen zaten we op dag 45 test is nog steeds negatief. Misschien word ik wel nooit meer ongesteld!! dat zou wat zijn hey, nou hoop het echt niet hoor. Nog meer mensen die zo lang moeten wachten??? erg he, we zijn net bezig en vond het wachten nu al lang xx hopen dat we allemaal gauw zekerheid hebben
Ben jij net gestopt met de pil?Zo ja dat kan hoor veel mensen hebben de eerste ronde een lange cyclus. Bij mij was die 57.
Oh nog even afwachten dan!De test was negatief. Vorige keer werd ik ongesteld op 57 dagen,dus ik ga dat nu maar aanhouden dus als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben gaat er weer een test tegen aan!Vervelend die lange cyclus bah!
Hallo dames even een vraag . Ik gebruik geen ovu testen ,maar aan hand van slijm mijn ei in de gaten te krijgen. Nu had ik van 13 tot 15 mei veel slijm ..is bij jullie je eisprong tijdens of na de slijmdagen ? . ..als iknl vanaf de 15 e aan ei zou rekenen had ik mijn nod vandaag ong moeten hebben.. Tenminste weet niet of er een langere lf bestaat als 14 dagen.. Zaterdag nog test gedaan maar omo wit ..wie heeft een idee ?