op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    hoi,dames hoe is het hier?
    Hier nog steeds aan het wachten!Dag 51 al weer!

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee Elvira, ja ben je nog steeds aan het wachten. Heb je alweer een keer gestest?? Of ha gebeld?
    Hoe gaat het met je?

Hier alles goed, zijn alweer bezig voor de volgende ronde he!

3. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou elvira ik kan je een hand geven hoor, wacht ook al zolang, misschien horen we wel bij de laat-testers xx

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Steppie en Elviral; wat ellendig zeg dat lange wachten, word je geduld goed op de proef gesteld. Hoop voor jullie snel een zwangerschap of menstruatie, zodat je weer verder kan.
    Van jullie beide de 1e ronde?

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Voor mij nu eigenlijk ronde 2,eerste cyslus was 56 en nu zit ik rond de 51 en nog steeds niks.
    Ben nu al 4 maanden verder na het stoppen met de pil,met welgeteld dan 1 ongesteldheid...
    Vorige keer was ik bij de dokter geweest voor iets anders en liet het toen vallen,ik moest tot 6 maanden afwachten en was het dan nog niet goed moest ik terugkomen.

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo dat is ook lang 6 maanden, word je ook niet echt blij van. Zeker niet als je een zwangerschapswens hebt en denkt samen lekker aan de klus te kunnen gaan.
    Hoop snel dat het beter word voor je!
    Hier is het gelukkig wel gelijk een normale cyclus geworden, was ook bang dat het zo lang zou duren, omdat ik toch al ruim 10jr aan de pil was. Gek he dat ieder mens zo anders reageert.
    Hoe oud ben je eigenlijk?

7. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    had het gister trouwens fout,zit nu op dag 53!en niks in zicht helaas. ik heb ong 6 jaar aan de pil gezeten en de lichtste die er is.dus vraag me af of dit echt ontpillen is of mis toch te maken met 1 eileider? ik ben trouwens 23,nog best jong i know.maar we hebben alles op een rijtje en waarom wachten als de wens groot is.

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Lastig vind ik het voor je! Maar ik heb het niet helemaal gevolgd maar dit was je 2e ronde? Heb je daar vaker last van?
    Ik heb denk ik Ruim 7 jaar aan de pil gezeten, en gelukkig heb ik elke maand een redelijk gelijk menstruatie. Ik heb soms een of twee dagen anders maar meer ook niet. Heb je alweer getest?
    Of gecontact met de ha?

Jong, vind ik een groot woord! Valt best mee, wist je hoeveel 'jonge' vrouwen op dit forum zitten.. Ik val zelf ook onder de jongere dames hier. Niks mis mee, als je denkt dat je er klaar voor bent dan ga je er toch voor. Hoop snel resultaat voor je! Lastig zo..

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Julia, ik heb me kunnen aanmelden vandaag op die site. Alleen snap ik het niet zo heel goed.
    Kan niet duidelijk mijn menstruatie in de kalender plaatsen.
    Hoe gaat het veder met je??
    Hier alles Oke, nog een dagje werken en dan heerlijk weekend!

10. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ja 2e ronde, eerste ronde duurde 56 maar ik weet echt niet meer hoe mijn cyclus was voor de pil en mijn moeder ook niet.
    Vorige week getest,ga dus zondag of maandag testen want dan zit ik op 56 of 57..
    Ik wacht nog wel 2 maandjes af of deze cyclus moet zo lang gaan duren dan bel ik wel eventjes naar de ha!
    Zit ook sinds ik gestopt ben met de pil onder de puisten,bah!
    En vooral de laatste dagen,die hormonen zijn echt van slag.
    Maar ben nu lekker een weekje vrij,misschien doet dat mijn lichaam ook goed!

Julia en engeltje weer volop aan het klussen,spannend hoor!

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Elvira; je denkt dat je onregelmatige cyclus kan komen van 1 eileider, maar kan je vertellen dat ik er ook nog maar 1 hebt. Dus daar zal het toch niet aan moeten liggen.
    En 23 te jong...tja de ene is de andere 23 jarige niet zou ik maar zeggen. Als je er beiden aan toe hebt en je hebt het verder goed voor elkaar wat houd je dan nog tegen. Ik wilde rond die leeftijd ook al kinderen, alleen was mijn situatie er nog niet klaar voor. Vandaar dat wij wat langer gewacht hebben.

Engelt; fijn dat je al gelijk op de site kon. Op de beginpagina kan je ook een handleiding downloaden, daar staat precies in hoe het werkt. In het begin is het wat lastig, maar ik ben er ook uitgekomen, dus jij ook hoor. Had vannacht gewerkt, dus vandaag geslapen. Nu natuurlijk klaarwakker terwijl ik in bed hoor te liggen. Helaas had mn man hard gewerkt vandaag en was echt te moe om nog te klussen.....dan morgen maar :(

12. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    @julia ja ik weet het ook niet,denk dat mijn lichaam gewoon van slag is dan.Maarja kan er toch niet veel aan veranderen nu helaas,
    En nog steeds niks vandaag,denk dat we over die 56 dagenn gaan...
    Van het weekend maar eens een testje wagen.

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Elvira; Kan me voorstellen dat je het weekend een test gaat doen, hou je ons wel op de hoogte? Kan natuurlijk goed komen van het ontpillen, maar wie weet......

Engelt; Hoe is het bij jou? Druk aan de klus? Ik baalde gister enorm omdat manlief te moe was. Dacht lekker zit ik midden in mn vruchtbare dagen wil hij niet....maar vanmorgen net voor hij ging werken toch nog geklust!!!

Zo maar even wat opruimen en boodschappen doen, mijn vriendinnetjes komen vanavond!

14. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Haha julia je moet toch over kunnen halen,anders zonde van je eitje;)

Wij blijven ook nog wel gewoon regelmatig klussen hoor,maar meer omdat we het zelf willen;)
    En het scheelt ik weet nu toch niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.

Hier druk aan de schoonmaak,keuken helemaal gesopt nu bezig grondig de badkamer aan het schoonmaken.Dan zo nog de woonkamer en misschien nog de strijk dan kan ik de rest van de week lekker genieten van mijn weekje vrij.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Haha zo is het, zeker zonde van mn ei!!! De laatste tijd hebben wij ook vaker sex, gewoon omdat we dat allebei willen. Moet zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil en veel hoger libido heb, niet normaal he wat die hormonen allemaal doen.

Altijd lekker om weer je huisje schoon te hebben. Jij bent helemaal druk aan de poets!
    Fijn weekend alvast, nog plannen?

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Niemand meer op de wachtbank,ik nog wel hahaha.

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja het is een beetje rustig vandaag he!!! Iedereen is aan de klus, over 1 week kletst iedereen hier weer want dan is het wachten weer begonnen...haha! Bij jou nog verandering?

Engeltj; Hoe is het dan bij jou???

18. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben er ook nog hoor, d8 dat het vandaag kwam maar nee dus.

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Hee elvira,

Hoe gaat het met je? Inmiddels al iets te bekennen vn een zwangerschap of ongi??? Of test gewaagd?
    Zo niet dan wachten we nog even..
    Geniet lekker van je weekje vrij, dat doet een mens goed!

20. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Iedereen is zeker druk aan het klussen, want we willen we aankomende maand weer een gedeelte zwanger hebben he, (het liefst iedereen)
    Hier alles goed, vannacht druk geklust wel op een leuke manier hoor. Ga geen moetje maken. Wat ik nu wel doe is langer blijven liggen na de sex. Normaal ga ik naar een paar minuten plassen. En nu 10 a 15 min blijven liggen.

Gisteren waren hier vrienden en die lieten een beetje doorschemeren dat ze volgens mij bezig zijn met zwanger worden. Zij drinkt normaal altijd een glaasje wodka, maar nu wilde ze niet. Nou we wachten af!! Haha

En hoe is het met jou julia??
    Gisteren gezellig avondje gehad??

Deel Deze Pagina