Nee nog geen ongesteldheid,het is vandaag dag 56 dus wil nog ongeveer 2 daagjes wachten.Heel stom stel het elke keer voor mijzelf uit en waarom teleurstelling of? Vorige keer werd ik op zondag/maandag ongesteld dus wil het nog even aankijken dan. Manlief zeg doe nou gewoon die test maar ik kan het niet,stom he? @steppie dit was jou eerste keer na het stoppen van de pil toch?OP hoeveel dagen zit je nu? @ Engeltj,ja op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat iedereen om je heen ook aan kinderen wil beginnen,komt bij mij ook meer voor nu.. Ik blijf meestal ook nog eventjes liggen,of het moet niet echt handig zijn Ik heb zoiets het is een kleine moeite dus waarom niet. @Julia lekker aan het genieten van je weekend?
Zit nu op dag 52 na pilbloeding, dus we wachten gewoon nog steeds af, wel moeilijk hoor, heb al tig testen versleten, d8 dt t gister begon maar niet dus, van8 wel misselijk geweest, we zien wel xx
Nou maar afwachten dan steppie!Hopelijk gauw een positieve test of je ongesteldheid want dan kan je iig verder.
Ik heb zeker een gezellig weekend gehad. Vrijdag en zaterdag geklust, vandaag maar even een dag overslaan. Moest trouwens ook tot laat werken vanavond, dus manlief ligt al te slapen. Misschien morgenochtend nog wel even voor hij gaat werken en anders s;avonds klussen. Ik blijf tegenwoordig ook altijd 10-15 min liggen en doe ook aan randjesfietsen, schijnt een goede methode te zijn. Tik maar is in op google als je niet wet wat het is. Ben nu al benieuwd hoeveel er van ons zwanger worden....spannend! En meiden die nog steeds aan het wachten zijn....kan je niet overleggen met je huisarts ofzo? Volgens mij zijn er ook wat homeopatische middelen die goed helpen om je cyclus terug te krijgen....heb eerder gehoord dat teunisbloem goed helpt. Heb het zelf niet gebruikt, maar het is misschien wel de moeite waard voor jullie.
Jij lekker geklust dit weekend julia,vervelend he Ik nog steeds niet getest,durf niet en waarom?Vorige keer werd ik op maandag ongesteld dus 8 weken geleden Maar ik voel nu nog niks.. Mijn man gisteren heel de tijd dan test je toch,ik neenee moet het in de ochtend doen is beter Hij zei oh doe je het morgen dan haha Maar verzin elke keer excuses voor mezelf,dalijk ga ik naar mijn oma.Morgen shoppen met mijn moeder en woensdag naar een vriendin en als die dan nega is(wat ik wel denk)zal ik misschien toch en beetje verdrietig zijn EN dan ben ik liever alleen,dus ja heb last van uitstel gedrag.. Denk dat ik het woensdag of donderdag ga doen,dan zit ik op de 59/60. Ik droom wel heel de tijd over zwangerschappen en positieve testen,dus ben er wel veel mee bezig,.
Zo zeg wat is het hier rustig!! Elvira: hoe is het met je? Heb je al getest? Steppie: al wat zicht op een menstruatie/ zwangerschao? Engeltj: Ben je er nog.....alles goed? Hier gisteravond weer geklust en heb ook gister mn ei gevoeld. Spannend he....ik zit dus weer op het wachtbankje........wie wacht er de aankomende dagen gezellig met mij mee?
Hee Julia, Hier alles goed! Ja rustig hè, maar ik kom nu ook weer! Afgelopen 2 dagen geklust, te vaak maar ag we hebben genoten! Haha Vandaag en gisteren veel pijn in onderbuik rechts denk me eisprong, ook vaak plassen vandaag. Hoort dat erbij?? Elvira;; ondertussen al getest?? Ik zou gewoon een testje wagen. Veder nog dames die nog steeds aan het wachten zijn??? Liefs!
Hier nog niet getest,donderdag dan is het dag 60. Hoewel ik denk dat het niet zo is hoop ik toch,en morgen ga ik naar een vriendin toe en donderdag ben ik lekker heel de dag thuis. Zit echt verschrikkelijk onder de puisten,rot hormonen!Zelf achter mijn oren,ik doe best vaak mijn gezicht schoonmaken maar helpt niet echt. Nou meiden jullie weer aan de klus geweest,haha ik blijf ook door gaan hoor Dus jullie komen mij weer gezelschap houden op het wachtbankje straks... steppie bij jou al wat?
He Elvira, Nog niet getest??? Ik had het al lang gedaan.. Waar wacht je op dan meis? Ik snap dat je het lastig vind van straks is het niet zo.. Maar niet aan denken! Je moet ook zo denken als het niet zo is dan moet je toch even contact opnemen met je ha. Want zo lang niet ongi! Pff dat is lang. En je kunt weer veder aan de klus. Ik duim voor je!
Vorige keer heb ik het ook vaker gedaan,maar kon het gewoon niet nu raar he? Maar heb nu donderdag staan,moet ik vroeg me bed uit voor de cv ketel monteur en daarna ben ik lekker een dagje thuis.Met goed nieuws kan ik me voorbereiden op thuiskomst van manlief en met slecht nieuws kan ik even lekker alleen mopperen
Nee hier nog steeds helemaal niks helaas, pffffff word er gek van, doet me lichaam het nog wel vraag ik me dan af whahahaha
Ik heb al 6 testen versleten afgelopen maand, beetje zonde. En denk toch dat ik gewoon nog moet wachten, alleen is dat heel moeilijk xx
Wat ellendig Steppie...je word echt wel weer een keer ongesteld alleen dat lange wachten Echt niet fijn.
Elvira; je hebt groot gelijk om even te wachten....hoop dat het een positieve test word!!! Ga duimen voor je. Enne....ik houd je gezelschap hoor op het wachtbankje. Engeltj; Ik had gister ook pijn in mn re-onderbuik en de dag ervoor ook, weet zeker dat het mn eisprong is voel ik namelijk iedere maand. Gister nog even geklust...ik hoop zo dat het lukt deze maand. Maar dat vele plassen dat herken ik niet!
@ Julia, ja heb ik ook hoor elke maand. Spannend word het nu! Nu kunnen we er niks meer aan doen.. Hahaha Afwachten maar weer.. Lastig voor de ladies die ondertussen nog steeds op het wachtbankje zit! Wij zijn alweer klaar en komen jullie weer gezelschap houden hè Julia!
nou net heel klein beetje bruinig slijm gehad en beetje bloed erbij (sorrie voor de gore details) misschien dat het nou eindelijk begint!! zal tijd worden!
Spannend dames,hoop dat jullie aan het einde van deze cyclus een mooie test in jullie handen mogen hebben. Hier nog niks,dus ga morgen een test doen dag 60 Zou het dan toch?Durf niet te hopen. Nou steppie zo begon het vorige keer bij mij ook en een dag later zette het echt door,nou hopen dat het gauw door zet en dan op naar de volgende ronde.
@ Elvira;; ben echt zeer benieuwd morgen naar je test!! Je moet het wel even vertellen dan hoor.. Hopen dat je toch zwanger bent!! Hoop voor ons ook een mooie uitslag deze ronde.. @ steppie;; hoop voor je dat het doorzet dan kun je veder.. Of juist restjes en misschien toch zwanger? Elvira, ergens las ik dat jij last had van puitjes.. Nou moet ik zeggen dat ik ook al ongeveer 2 weken echt last heb van puistjes terwijl ik echt nooit puistjes heb! Gek hè??? Zou het komen nog van m'n pil?