op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ben er nog hoor,maar moet ook gewerkt worden hey hihi vanavond misschien weer klussen en dan hoop ik dat t deze maand misschien raak is

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    @ elvira;; wat heftig voor je!! Pff zou wel even slikken..
    Hoe doe ze dat nu veder?? Andere kant wel goed dat ze gekeken hebben, en dat er nu wat uitkomt! Liever niet dit, maar beter iets dan niets.. Ben benieuwd wat er veder gaat gebeuren! Ze zullen ook vast pillen geven om te reseten zeg maar. Kop op!

@ steppie;; nou lekker klussen! Hoop dat het raak is deze ronde voor jou!

@ geen klachten kan ook goed zijn he! Dat hoor je wel vaker, na dat een zwangerschap zich veder ontwikkeld kan je iets gaan voelen.
    Vorige maand ben je er gewoon teveel mee bezig geweest! Ik ook hoor!
    Hoop toch echt op een positieve test voor ons!

Gezellig zo dan he! Zo kun je goed praten..
    Een eigen clubje:D

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    dank jullie wel meiden,ben ook nuchter eronder.
    Voor hetzelfde geld kom ik straks bij de gyn en zegt ze niks aan de hand(stille hoop)haha
    Heb vanochtend de verwijsbrief opgehaald en stiekem doorgelezen natuurlijk.
    Er stond iets in dat hij gisten in beide eierstokken iets van 30 follikels had gezien?Dus geen idee hoe of wat eigenlijk.
    Vanmiddag een afspraak gemaakt bij de gyn,4 juli moet ik er heen.
    Dus nog 3 weekjes,ze hadden niet eerder vanwege vakantietijd.
    Dus nog maar afwachten...

Julia en engeltje wanneer gaan jullie testen?

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Steppie; fijn kan je eindelijk klussen met een doel ;) Hopen dat NL wint, doet de mannen goed!!!

Engelt; Ik hoop ook echt op een positieve test voor ons...volgens mij is het ook wel normaal dat als je beide net gekozen hebt om er voor te gaan, dat je er dan veel mee bezig bent! Maar zo te horen heb jij ook niet echt klachten.

Elvira; Fijn dat je al een datum hebt...wel balen dat het ivm de vakantie weer later is. Welk ziekenhuis ben je onder behandeling...als ik mag vragen?

Wat ik trouwens sinds mn eisprong heb is witte korrelige afscheiding (lekker onsmakelijk....sorry!) Hebben jullie dat ook? Heb dat nooit eerder zo erg gehad...vreemd dus.

Straks even voetbal kijken... NL-eftal is toch wel leuk om naar te kijken, als ze tenminste winnen.

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Owja Elvira, ik denk dat ik maandag of dinsdag ga testen, tenzij ik al ongi ben!

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Spannend julia,voor je het weet is het maandag!

7. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee julia; dat korrelige afscheiding heb ik ook even kort gehad. Geen idee wat het was. Nu gewoon soms veel afscheiding.
    Ook wel volle soms prikkelende borsten..
    Hoe is het met jou?

Elvira en hoe is het met jou???

8. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Oh jullie kunnne bijna testen,nog niet echt klachten maar dan kan ook een goed teken zijn he;)

Hier alles wel goed hoor,heb vandaag wel even een grote off day.
    Ben al meer dan een jaar aan het klooien met mijn lichaam en met het nieuws van de week was het een beetje teveel vandaag.
    Dus heb net lekker even uitgehuild bij manlief die heel lief is en nu gaat het wel weer.
    HEb heel de tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden,qua rug en buikpijn maar dat zal wel niet gebeuren voorlopig.
    Maar ja morgen weer een betere dag,het is niet het einde van de wereld en misschien valt het allemaal wel mee;)

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ohh meis! Ik snap je, het is ook lastig. Gelukkig heb je een lieve man om je heen die je steunt.
    Kop op meid! Het komt goed..
    En straks als alles met de dokter dingen worden geregeld dan komt het ook goed!

Dikke knuffel!

Als er wat is, gewoon zeggen! We steunen je.

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden....ga steeds meer last krijgen van gevoelige borsten. Afscheiding is minder en had vanavond ineens licht wat bloedverlies?? :( Geen idee wat dit nou weer kan zijn.
    Die witte afscheiding is ook weer over.
    Hmmm snap weinig van mn lijf, maar goed nog een paar dagen. Misschien dat ik toch zondagavond test, of is dit nog te vroeg? Maandagavond moet ik werken, dus als ik dan s''ochtends test en het is positief zie ik mn man helemaal niet. Niet echt handig.

Engelt; jij herkent het gelukkig....bij jou dus ook al wat symptomen, wanneer ging jij nou testen?

Elvira: Je hebt ook niet echt een lekker tijd achter de rug en dan al die spanningen en onzekerheid. Maar meid komt echt goed, als je lekker van je af wilt praten...je weet ons te vinden!

Steppie hoe is het bij jou, druk aan de klus zeker ;)

Welke testen gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb 2v5 van KV.

Ga vanavond maar vroeg naar bed, gister slecht geslapen lag maar te draaien en onrustig. Hopelijk nu een beter nachtje.

11. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Spannend hoor julia,heb je altijd last van je borsten voor je ongesteld moet worden of?

Lief jullie woorden meiden,thanx!

12. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    nou dat druk aan de klus valt wel mee want er is voetbal he, en dan lig ik al uitgeteld in bed voordat hij naar boven komt grrrrrrrrrr klote voetbal!!!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Elvira; vorige maand had ik ook al vollere borsten. Toen ik aan de pil was had ik hier totaal geen last van. Eigenlijk niet normaal he wat die hormonen allemaal doen. Ook zeer verrast was ik toen ik erachter kwam weer een hoog libido te hebben...haha!

Steppie: Dat is balen zeg, niet echt leuk dat hij alleen achter de tv wilt zitten. Kan je hem niet verleiden??? ;)
    Ach wie weet is het na morgen wel klaar met voetbal kijken.

Engelt; hoe is het met je meid...al zenuwen om te testen. Ik hier wel een beetje hoor. Volgens mn man moet ik maar gewoon dinsdag testen, maar kan niet zo lang wachten hoor. Wanneer test jij?

14. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Julia;; ja gaat goed! Haast geen klachten. Alleen ochtend misselijkheid en soms wat buik prikkeling. En erg moe elke dag! Ook geen zware zere borsten nog.
    Vind het wel spannend hoor!!! Pffff
    Morgen ochtend ga ik testen, doe jij anders ook???
    Zou ook niet zo lang kunnen wachten haha!
    Hoe is het met jou??

Steppie;; mannen met dat stomme voetbal! Haha gelukkig is mijn manlief daar niet zo mee bezig. Ja dan verleid je hem gewoon een keer!

Elvira;; hoe gaat het nu met je? Alweer wat beter..

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Oooh spannend julia en engeltje,ik duim voor jullie!
    Laten jullie het wel weten he?

Hier gaat het wel weer iets beter,ben gewoon enorm emotioneel maarja dat komt ook wel weer goed of niet;)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden....ga ik net naar het toilet, heb ik met het afvegen iets licht bloed:(:(:( Zo wat zit ik hier te balen zeg en manlief ook toen ik het zei!
    Ben bang dat ik morgen ongi ga worden.....zal weer een dag eerder zijn dan mn vorige cyclus. Dus afhankelijk of mn ongi doorzet doe ik morgenavond een test. Moet morgen overdag namelijk werken.

Engelt; voor jou klinkt het positief zeg...ben super benieuwd. Wel laten weten morgen he als je getest hebt. Duik ik gelijk op ZP uit mn werk.

Elvira; kan me voorstellen dat je emotioneel bent, moet het toch allemaal even verwerken, maar komt goed meid!

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hebben jullie trouwens al nagedacht over ovulatietesten?...zit hier na te denken of ik die misschien voor aankomende maand ga gebruiken.

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Oooh echt??? Zet het door dan, heb je dit vaker zo? Hoop dat het niet door zet nu! Bahh niet echt leuk.
    Hou me op de hoogte!

Jaa ik weet het ook niet hoor! Ben bang dat het straks weer niet zo is! Bahh ben gewoon bang om te testen.
    Ja zal gelijk melden goed!

Elvira;; ja is niet leuk! Even door heen bijten, sterkte. Komt goed hoor! Al lijkt dat nu even niet zo. Kop op!

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Ja heb ik wel over na zitten denken maar wel veel werk vind ik dat weer hoor! Pff welke testen moet je dan weer gebruiken? Vanaf wanneer moet je testen.. Hoeveel testen heb je nodig?
    Lastig hoor..

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Engeltje; Thanks voor je snelle reactie....lief :)
    Weet niet of het doorzet, kom net van het toilet! Hopelijk morgen niets aan de hand, maarja moet wel reeel blijven he! Wacht het maar even af!

Jij moet morgen gewoon lekker gaan testen, ben super benieuwd hoop het echt voor je meid! En evt een foto spammen ;)

Tja die ovulatietesten, ga me er maar eens goed in verdiepen, weet er ook nog niet zoveel van af.

Deel Deze Pagina