Goedemorgen ladies, En getest.. Wat denk je zwaar negatief! Niet eens een heel licht streepje. Andere zullen zeggen er is nog hoop, maar ik denk van niet. Duurt nog twee dagen tot mijn ongi, nou als ik dan niet ongi word dan doe ik misschien nog een testje. Vind het kut had het nu wel graag gewild. Hoe gaat het bij jou Julia? Werk ze en tot vanavond X
Engeltje; lekker balen zeg...zeker als je er stiekem toch op rekent!!! Hoop dat je over 2 dgn wel goed test....duim duim!!! Zoals ze hier zeggen, bloed geeft moed Welke test heb je gebruikt? Hier werd ik vanmorgen wakker en geen bloed...vreemd! Voor de zekerheid wel een tampon ingedaan en vanmiddag 2 druppels erop...snap het hier echt niet meer hoor, normaal gesproken word ik s''ochtends wakker en ben ik ongi. Nu verloopt het allemaal maar raar! Stiekem toch wel weer een beetje hoop gekregen. Net naar de wc geweest, dus hoef even niet plassen. Maar misschien ga ik vanavond toch nog wel even een testje doen. Als die dan super negatief is, wat natuurlijk zo zal zijn, dan kan ik het van me af zetten. Ben nu een beetje in de war zeg maar! Wat zouden jullie doen, vanavond testen of wachten op ongi?
Ja hoop ook dat het nog goed komt hoor! Ik heb de kruidvat test gebruikt. Welke ga jij gebruiken?? Lastig hoor, misschien wel een voor teken hoor. Ik vind het spannend voor je, hoop op iets goeds. Ik zou ook vanavond al testen, tijdje niet plassen en dan testen. Ben benieuwd laat je het me weten?? Liefs!
Hallo dames, ik ben al sinds 13 maart niet meer ongesteld geweest. Heb in tussentijd wel 3x een test gedaan en alles negatief. 7 juni was de laatste keer. Ondertussen wel vreemd gevoel in de onderbuik en naar de huisarts geweest. Die zegt gewoon blijven wachten tot je menstruatie weer komt.... Ondertussen klussen we vrolijk verder. Zijn er meer die dit hebben?
Oh spannend julia,ik zelf zou denk ik morgen of dinsdag een testje wagen.Een druppeltje bloed zigt natuurlijk niet dat je ongesteldheid er aan zit te komen... En engeltj in 2 dagen kan het allemaal veranderen,late innesteling etc...
Pfff, net onder de douche vandaan en het zet toch echt door. Dat testje heb ik dus ook niet meer hoeven doen. Helaas deze ronde niet gelukt....op naar de volgende ronde. Misschien toch maar wat langer doorklussen! Engeltje wanneer ga je nu weer testen? En bedoelde trouwens GEEN bloed geeft moed. Had het verkeerd geschreven zag ik net Weten jullie hoe ik mijn banner nu moet instellen aangezien mijn cyclus steeds korter word. Gister dus iets bloedverlies en vanavond gewoon ongi geworden. Welke dag moet ik aanhouden als start ongi? Slaap lekker allemaal! En thnx voor jullie reacties.
Gatverdamme! Wat een shit zooi.. Jammer weer, dit had onze ronde moeten zijn! Andere kant nu kun je wel weer verder. Ja klopt had het gelezen! Ik ga pas weer testen als ik donderdag nog niet ongi ben. Weet je wat het gekke is heb helemaal geen pijnlijke borsten!! Normaal echt al bijna een week van te voren.. Moet je kortere cyclus nemen, gewoon opnieuw een banner maken. En hij gaat vanaf vandaag in! Je bent het vandaag geworden. Was bij mij vorige ronde ook hoor, toen heb ik ook vanaf die dag geteld. Lastig dat hij korter word. Gebruik je iets van vitamines nu? Slaap lekker!! @ Elvira;; misschien nog hoop?? Haha hoop het maar.. Slaap lekker
Ik gebruik slik nu alleen foliumzuur, denk dat dat wel voldoende is. Eet daarnaast gewoon gezond/normaal. Gisteren had ik dus meer bloedverlies, dacht ongi is nu echt doorgebroken. Vanmorgen weer niets????? Dus toch maar getest...negatief! Nou ik snap hier echt helemaal niets meer van. Wat moet ik hier nu mee meiden? Kan ik dit dan laten vallen onder een korte ongi? Het lijkt meer op een doorbraakbloeding als je de pil slikt. Engeltje: Wat gek dat je deze maand ineens geen last hebt van je borsten. Misschien komt het omdat je het wat meer hebt los gelaten? Ik vind het nu al spannend dat je donderdag gaat testen.
Heb mn banner maar vast aangepast. Cyclus maar gezet op 25 dagen omdat ik zaterdag licht wat bloedverlies had. Kijk het maar even aan de aankomende dagen, meer kan ik niet doen.
Nou op naar de volgende ronde julia!raar he dat je lichaam zo doet,kan best dat je nu een korte ongesteldheid heb en volgend keer weer normaal(of helemaal niet) Nou klus ze! Spannend engeltje,dat zou wat zijn als je toch nog een positieve straks in handen heb! Hier nog steeds niks dag 71
Die vraag stelde ik omdat je soms van bijv. Etos zwanger worden. Vrouwen last krijgen van hun cyclus. Dat hij eerder word enz. Maar dit is geen ongi hoor, geen idee wat het wel is. Maar zou het even in de gaten houden. Even bij houden. Kan zijn dat je ongi nog komt hoor. Ik nog nooit last van gehad. Lijkt wel doorbraak bloedingen ja! Hahaha ik vind het zelf ook spannend hoor! Ook niet leuk, want dan denk ik nou als ik toch niet zwanger ben laat me dan maar ongi worden. Maar gewoon geen klachten van ongi, krampen niet, lage rug pijn, hoofdpijn.. Echt geen idee! Heb wel wat gevoelige borsten maar niet zo extreem als anders. Wel misselijkheid in vlagen en moe! Bah Vandaag in iedergeval geen ongi gehad. @ Elvira;; nog geen ongi? Pff duurt lang. Wanneer ging je weer jaa het zk/ha? Lastig vind ik het voor je! Hoe gaat het veder??
Sinds maandagavond goed ongi geworden! Nou op naar de volgende ronde! Gelukkig geen onzekerheid meer! Engeltje; hoe is het bij jou, al ongi of ??? Ging jij morgen testen? Spannend! Elvira; Zo zeg dag 71...dat is lang zeg, hoop dat de gyn je snel kan helpen! Steppie: tijd niet gezien...je ongi al voorbij?
Ben blij voor je! Scheelt toch weer.. Hier de ongi ook begonnen hoor gister morgen. Goed dat het door gezet heeft. Dus op naar de volgende ronde samen! Toch ga ik aankomende maand minder op dit forum zitten en minder op mijn lichaam letten. Toch de laatste week vind ik het altijd moeilijk! @ Elvira;; hoe gaat het nu??
Engeltje...balen meis dat je ongi bent. Nou dan gaan we samen maar naar volgende ronde en dat gaat hem vast worden!!! Op de een of andere manier heb ik al vanaf het begin het gevoel dat het in juli gaat lukken....we gaan het zien. Hoe was jou cyclus deze maand? Ik kijk dagelijks even op ZP, maar probeer het niet te lang te doen. Wat ik net zoals jou merk is dat het vooral die laatste week lastig is. Alle symptomen die ik heb in de laatste week probeer ik te negeren. Tot nu toe heeft het ook nog niks gezegd.
Jaa gezellig hè, blijven we toch samen! Hahaha Blijft niet iemand alleen over.. Whaa dat lijkt me ook leuk aankomende maand. Hoe heb je dat zo? Heb je weleens hier gelezen over die pendels?? Sommige hier die doen pendelen.. Lijkt me ook wel grappig om te doen. Mijn cyclus is op zich hetzelfde steeds 28-27-28 nu weer.. En jij dan? Aankomende maand ga ik voor geen klachten, en probeer ik er zo min mogelijk op te letten.. Pff als ik sommige verhalen lees, dan word ik erg kriebelig van. Dan word dit onze maand eindelijk.. Want hoe lang was jij nou ook alweer gestopt met de pil?
Ah wat jammer dat je ongestld bent geworden engeltj,maar nu kan je in iedergeval op naar de volgende ronde. Ondertussen zijn jullie al 2 keer ongesteld en ik nog niet Hier gaat het wel hoor,ben heel de week al ziek maar heb wel doorgewerkt alleen morgen nog en dan beetje bijkomen. Ziek zijn,hormonen en moeheid dus heb flink wat huilbuien gehad deze week om niks haha. 4 juli de afspraak dus nog 2 weekjes,kan me niet snel genoeg gaan wil gewoon duidelijkheid nu,.