op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Engeltje: Ik ben 27 mrt gestopt met de pil en toen eerste ongi afgewacht en 1 maand veilig gedaan. Manlief moest even aan het idee wennen..haha! Mijn cyclus is na mijn ontrekkingbloeding 29-27-25. Word dus steeds korter. Geen idee hoe dat komt. Sinds vandaag niet meer ongi, deze keer heeft het wel 7 dgn geduurd...pffff!!!:(
    Kan me herinneren dat ik vroeger ook altijd zo lang ongi was, hoop dat het niet weer zo word!

Weet ook niet waarom ik denk in juli zwanger te worden, is gewoon een soort gevoel...

Dat pendelen weet ik niet zo goed...snap ook niet hoe het helemaal werkt en hou niet zo van voorspellingen....misschien zeggen ze dan wel pas 2013, nou dat wil ik even niet horen.

Hou nu ook maar mn cyclus van 25 dagen aan, anders mis ik straks mn ei. Jij hebt ook een goede cyclus hoor!

Elvira; dat wachtbankje bij jou duurd lang he! Wel moeilijk lijkt me dat. Anderen worden ongi en krijgen een kans om zwanger te worden en jij moet maar wachten. Maarja aan de andere kant, misschien ben jij wel sneller zwanger dan ons, met de juiste medicijnen ;) Zou toch super zijn.

Ik ga vanaf vanavond weer klussen en dan proberen om de dag...best lastig want heb volgende week nachtdiensten. Moeten maar even kijken of het lukt.
    Ga er maar niet zo spastisch meer mee om, lukt het deze maand niet dan op naar de volgende maand. Ga mijzelf anders alleen maar gek maken.

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    wel korte cyclus heb je zeg julia!Gaat het wel snel voorbij;)
    Het zou wel super zijn hoor als je in juli zwanger raakt,vaak klopt de intuitie van een vrouw!Nou maar goed klussen en hopelijk met een mooi resultaat;)

Ja ik weet nog geen eens meer hoeveel dagen loop volgens mij tegen de 80 aan pff maarja!Kan er weinig aan veranderen.Merk wel dat ik eigenlijk al bezig ben met de pco en wat dan,ik heb niet het idee dat het een heel positief bezoek zal zijn!Maarja het kan alleen maar meevallen toch?
    Nog andere halve week duurt wel lang hoor voor mijn gevoel!

Engeltje bij jou alles goed?

Steppie ben jij der nog?

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Elvira, dat is waar een korte cyclus is inderdaad wel fijn, kan je als het niet gelukt is, snel door voor de volgende ronde.
    Ik moet zeggen dat ik niet zo bekend met pco, zal het eens google. Gelukkig nog 1,5 week voor je, hoop dat het een duidelijk gesprek word! Fijn weekend, nog plannen?

4. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Vanochtend zijn manlief en ik naar mijn ouders geweest om te helpen met de bomen te kortwieken en wegbrengen,net even een dutje gedaan:D en straks gaan we nog even langs de kermis en vanavond misschien nog naar vrienden.Dus lekker dagje zo en morgen lekker relaxen denk ik.

Jij nog plannen of moet je werken?
    Wat voor werk doe je eigenlijk julia?

Ja pco is zo verschillend,maar ik ben een beetje bang dat als het echt zo is en ik maar 1 eileider heb het een dubbel nadeel is maar ja kan wel gissen maar ben geen expert dus probeer het maar niet te veel in mijn koppie te laten;)

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Elvira; kan me voorstellen dat je, je er echt wel druk om maakt en er veel mee bezig bent. Ik heb ook 1 eileider, maar mij is altijd verteld dat dat niets uit maakt als je zwanger wilt worden. Dus ja daar vertrouw ik dan maar op. Wat het in combi met pco kan doen weet ik ook niet. Hoop in ieder geval dat je meer duidelijkheid krijgt.

Ik werk in de zorg, dus vandaar al die onregelmatige diensten!
    Mocht je meer willen weten dan stuur ik dat wel in een pb.
    Wat doe jij precies?

Hier ook een lekker relaxe weekend gehad, was lekker vrij!

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik laat het nu allemaal wel wat rusten,word alleen gek van de volkaanuitbarstingen op mijn gezicht;)
    Heb jij ook maar 1 eileider?Mag ik vragen waarom?

Oh echt vind je dat niet vervelend die onregelmatige diensten?

Ik zelf werk in de kinderopvang,dus heel de dag door baby's en peutertjes om me heen!

7. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee meiden!

Zie dat jullie al druk gekletst hebben..
    Zal even kort terug lezen.
    Je cyclus ziet er op zich wel goed uit, schommelt een beetje! Maar dat is niet erg..
    Ik hoop dat het zo ia, dat deze ronde het raak is!!
    Hier meestal met 4 dagen menstruatie voorbij.
    Ik zou Ook gewoon 25 dgn aan houden dan zit je altijd goed.
    Heb ik ook hoor, hou de kortste aan!

Klopt dat pendelen is ook niet zo leuk denk ik!
    Dat wil ik ook niet horen hoor, volgend jaar pas..
    Hahaha

Jullie druk aan het klussen??
    Lekker weekendje gehad..

Elvira;; nog steeds wachten, balen is dat! Hoop echt snel op duidelijkheid voor je! Alles verder goed?

8. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    hey engeltj weer druk aan de klus?jij bent wel regelmatig ong he! sinds wanneer zijn jullìe nou begonnen? ik ben nu op dag 80 vond 56 vorige keer al lang.,

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik was het topic al kwijt!

meiden hier is het reuze spannend, zie mijn kaartje.

ben vandaag al de hele dag misselijk, en pijn in mijn buik. soms zelfs bijna kokhalzen! mijn boobies voelen aan alsof ze opgeblazen zijn en er allemaal blauwe plekken opzitten

ben benieuwd wat de morgen brengt!

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee meis!

Ja heb ik gelukkig wel!! Ben ik echt blij mee.
    Hoebedoel je begonnen?
    Ik ben gestopt met de pil 8 januari en toen ben ik nog niet echt begonnen eerst samen een beetje afvallen.
    En toen eind februari begonnen met foliumzuur. En toen gewoon een beetje geprobeerd!
    Maar elke keer wanneer ik m'n eisprong voelde toen wilde ik geen sex, ja wist ik veel dat het mijn ei was. Dus ik was een keer bij de dokter en die zei van ja dat is je ei.
    En eigenlijk nu twee rondes op die forum gehad dat we echt 'goed' klussen.
    Dus ben eigenlijk in ronde 3! (dat we goed bezig zijn)
    Vind ook wel dat het bij jou erg lang duurt hoor!

Wanneer ben jij gestopt met de pil?

Liefs:D

11. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ja ik bedoelde wanneer je gestopt ben!Ah ok dus ook nog niet heel lang bezig!Maar elke ronde is er een te lang he;)
    Ik ben gestopt begin februari en ondertussen 1 echte ongesteldheid gehad dus schiet niet echt op zo.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Klinkt veel belovend meid, wanneer ga je testen?

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hmmm dat is inderdaad minder, merk ook wel dat ik een vettige huid heb nu ik gestopt ben met de pil! Maar niet zo erg als jij, zo te horen.

Ik heb een eileiderontsteking gehad en deze in toen verwijderd. Mijn eierstok is wel achtergelaten, dus hormonen genoeg in huis:D:D

Die onregelmatige diensten, ach dat went hoor moet er niet aan denken om elke dag vroeg mn uit te moeten. Jij heel de dag tussen al dat kleine grut....best lastig nu? Of kan je het goed scheiden.

Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
    Ik ben 27.

Zo vanavond maar weer is aan de klus, gister helaas niet van gekomen:(. Hopen maar dat het raak mag zijn deze maand!!!

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hallo meiden,

Ik kom gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten.. Wat duurt wachten lang zeg!!
    Gelukkig zijn er meerdere meiden die in hetzelfde schuitje zitten.

Groetjes Linda

15. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    zondag ga ik testen...nod is morgen of overmorgen maar heb zaterdag een familiefeest, en als ik dan al een posi test in handen heb gehad kan ik toch mijn mond niet houden:D

16. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Hèe Linda,

Welkom! Ja wachten duurt lang hè.
    Pfff niks aan..
    Ik zie dat je al bij de gyn. bent geweest ben je al langer dan een jaar bezig als ik vragen mag?
    Of mocht je al zo vlot naar de gyn?

Liefs!

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ben augustus gestopt met de pil.. daarna heeft het best lang geduurd voordat ik naar huisarts ben gegaan.. in mei ben ik begonnen met behandeling. Net eerste kuur clomid achter de rug.. heb ook alles in mijn weblog beschreven staan..
    En ben jij al lang bezig?

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Oh ja, hoe kan ik jou weblog lezen dan?
    Ik vroeg het me zo af omdat je pas na een jaar toch contact kan/mag nemen met de ha?
    Heb je een onregelmatige cyclus..
    Ik ben gestopt in januari!

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee ik werd helemaal niet ongesteld en dat baarde de huisarts zorgen, vandaar dat ik doorverwezen werd.. Ook kan ik helemaal geen eigen eisprong krijgen..
    Uhm als je op mijn naam klikt en dan kun je dAt via mijn profiel vinden..

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh en het staat rechtsboven zie ik, waar de datum en tijd van mijn berichtje staat..

Deel Deze Pagina