Ja ik heb het gelezen, vind het wel heftig! En je bent zo sterk! (moet natuurlijk ook wel.) Heb er echt respect voor! Dat het deze ronde gelijk raak mag zijn!!
Ja ik hoop het ook.. Maar het is pas mijn eerste echte ronde eigenlijk dus mag niet echt klagen.. Heb wel een goed gevoel over deze ronde, maar heb ook dagen dat ik denk dat het niet gelukt is. We wachten rustig af.. Volgende week zondag weet ik het of ik weer een ronde mag of niet.. En bij jou? Al lang bezig??
Nieuwe meiden welkom....fijn he om in de wachtdagen met elkaar lekker te kletsen over wel/niet zwanger. Gister geklust, voor het eerst met pre-seed, ben benieuwd of het wat doet. Vind het wel erg fijn spul moet ik zeggen. Vanavond maar weer aan de klus! Engeltje; hoe is het bij jou? Steppie: hoe is het met je, nog steeds erg emotioneel?
Morgen hoor je toch of je je eisprong hebt gehad? Dan heb je controle?? Toch hoop ik dat het deze ronde raak is voor je gelijk! Vind dat je al wel lang bezig bent, heel veel procedures door gegaan voor dit! Heel knap.. Ik ben gestopt in januari, ben half februari begonnen met foliumzuur. Maart eerste ronde, alleen wij kluste in het begin denk ik niet helemaal goed. Elke rond de periode dat ik wat buikpijn had, hadden we geen sex voelde ik me niet lekker! Bij de dokter geweest en die zei 'joehoe dat is je eisprong' oeps nooit overna gedacht. Had ik natuurlijk nooit bij de pil! Dus toen kwam ik hier, heb goed gelezen en zo zijn we nu 3 rondes ongeveer echt goed aan het klussen op de dagen. Hoop elke ronde dat het weer zo is maar helaas. Heb wel de laatste twee maanden steeds dat ik meer niet zoveel mee bezig wil houden. Wacht gewoon af! Moeilijk haha (sorry voor het hele verhaal!) Liefs!
Hayyy,, hier alles goed! Gisteren heel leuk wezen klussen en geweldig na hem klaar gekomen.. sorry vind het gewoon leuk! Meestal gebeurt het voor hem. Haha Moet je niet om de dag klussen dan? Of maakt je dat niet zoveel uit? Ohh en goed spul? Is niet zaad dodend toch? Liefs!!
@Engeltje.. ja morgen bloed prikken.. moet eigenlijk pas maandag bellen voor uitslag, maar misschien probeer ik het morgen eind van de middag wel even, vaak zijn die bloeduitslagen al snel bekend..I ik heb nu sinds gisteren ongikrampen zo nu en dan.. verder heel moe etc. Nog een week wachten pff.. Oh ok jammer dat je zo last heb van de eisprong dan is vrijen lastiger.. gelukkig nu weet je het en maak je goede kansen! Hoop voor je dat het snel lukt!
Hey, ja hier ook braaf pas na mn man klaar gekomen, probeer ook nu met randjes fietsen. Ach probeer gewoon alles in de hoop dat er een beeb mag komen. En tja eigenlijk is het beter om het om de dag te doen, maarja we konden ons niet inhouden vanavond. Ja is echt fijn spul, niet plakkerig en voelt natuurlijk aan. Is niet zaad dodend, zorgt juist voor een optimale omgeving voor de zwemmers!
Ik ben er nog hoor, lees ff lekker mee elke dag! Nou hier gaat t klussen langzaam door, vriendlief vind de voetbal elke dag belangrijker geloof ik en dan lig ik al te pitten. Gelukkig is t bijna afgelopen.
Heb vandaag bloed geprikt.. Maandag pas de uitslag.. Voel me verder niet erg lekker, dus dit weekend wordt een rustig weekend.. En hoe gaat het met jou julia?
Hier even een berichtje van mij! Was deze week echt te moe van het werk om elke keer te reageren,heb wel stiekem meegelezen hoor Nou julia en engeltj,aan jullie geklus zal het niet liggen Nog even afwachtend linsiej,wachten is vervelend he! Steppie,gewoon je man voor de tv vandaan sleuren,en er zijn ook nog ochtenden,middagen en momenten voor het voetbal he Hier alles nog hetzelfde,nog niks in het zicht. Hele opgezwollen buik en ook pijn in mijn buik,maar denk dat het mijn darmen zijn die reageren op het weer.. Nou nog eventjes dan weten we wat meer,laat het maar woensdag zijn.
@ Julia, hier precies hetzelfde hoor, als we zin hebben dan doen we het de dag er na ook gewoon. Moet niet een verplichting worden hè. Wel goed spul dus, waar heb je het besteld? Lekker dagje gehad vandaag.. @ Linda, toch even wachten dus tot maandag! Hoop dat het goed gegaan is. Duim voor je! Ook lekker een rustig weekendje toch? Dat je niet lekker voelt is minder. @ elvira, laat het maar snel woensdag zijn eindelijk! Zelfs ik vind dat het lang heeft geduurd. Kop op! Al lekker weekend nu? @ steppie, even iets extras doen om de man te verleiden! Gelukkig kijkt mijnes het niet.. Dus geen last van. Ag en je eisprong duurt nog even toch? Hier alles vedet goed! Heerlijk twee dagen vrij gehad. Morgen nog even werken van 10-5 en dan heerlijk weekend. Heb het wel nodig, even bijslapen! Iemand nog plannen aankomend weekend??
Wat vervelend dat je je niet lekker voelt, welke klachten heb je? Hier gaat alles goed, lekker aan het genieten van mn weekend. De was zo goed als weg gewerkt, boodschappen gedaan en straks BBQ-en. Manlief is lekker in de tuin bezig, knapt lekker op! Jij nog plannen?
Steppie; Inderdaad gewoon in lingerie voor de tv...haha!!! En anders ervoor of erna proberen! Engelt; inderdaad dat vonden wij ook, als we zin hebben doen we het gewoon! Dan maar wat minder zaad Heb woensdag en donderdag wat buikpijn gehad onderin! Denk dat het mn eisprong was. Normaal veel heftigere steken, nu viel het mee meer een wat drukkend gevoel. Maar goed jij dus ook lekker geklust zo te horen! Pre-seed heb ik via internet besteld, gewoon google en dan kom je vanzelf op de site. Het kost 20,00 euro + verzendkosten. Best prijzig, maar ach je moet het ergens aan uitgeven. Elvira; Snap dat je niet altijd in de stemming bent om mee te schrijven, je leest in ieder geval wel regelmatig! Wat vervelend zeg die opgezwollen buik, hopelijks niets geks! Ben zo benieuwd hoe het aankomende week bij de gyn gaat, laat het wel even weten he! Inderdaad na al dat geklus hoop ik inderdaad dat het resultaat heeft, ben echt super benieuwd. Ik kan dan nog net voor mn vakantie testen! Nou ik ga hier nog maar even rommelen, straks BBQ-en, hopelijk werkt het weer nog even mee en gaat het niet regenen! Fijn weekend allemaal.
Het gaat weer beter gelukkig. Ben alleen heel erg moe. Af en toe ongikrampen en in de avond veel honger. Gisteren was ik gewoon niet lekker, leek wel griep, misselijk etc. Vandaag lekker gewandeld en in de tuin gelegen ! Maandag uitslag van progesteron en nog een weekje wachten of ik de rode duiveltjes krijg.. Hoe is het met jou Julia? Nog 11 dagen wachten..
Zo engeltje nu lekker weekend aan het vieren,nog plannen? Behalve het klussen haha! Julia aan de bbq of?Hier heeft het geregend hoop bij jullie niet? Voelen jullie echt je eisprong? Paar steekjes of? Fijn dat je je weer wat beter voelt linssiej! Hier vandaag lekker gewinkelt met manlief,altijd leuk! Ben nog steeds heel moe en last van mijn buik en onderrug,dus denk toch dat mijn ongesteldheid een beetje zit te klieren maar niet door kan zetten denk ik!
Hee meiden! Hier lekker weekend vieren. Vandaag mijn broer jarig verjaardag gehad. Morgen nog geen plannen. Maandag ook nog vrij en dan met me schoonmoeder op pad. @ Julia; ja groot gelijk! Geen dramatisch geklus, hier met toeval nog om de dag geklust steeds. Ben zeer benieuwd. Ik ga ook eens zoeken op internet. Kan altijd van pas komen hè. Nog gebbq? Hier heeft het geregend tegen half 10. @linssiejj; nou lekker toch! Heerlijk rustig zo. Hoop voor je Goed nieuws maandag. @ Elvira; oh lekker samen winkelen! Nog wat leuks gekocht? Hoop toch snel dat je ongi weer komt opdagen. Zou zo leuk zijn, kun je veder gaan. Ga jij nog wat leuks doen? Liefs! Fijn weekend iedereen..
Hoi Allemaal, Ik zit ook gezellig op de wachtbank Ik had de 23 ongi moeten worden maar ben het nu nog steeds niet! 2 x testen gedaan maar negatief.... Als ik t volgende week niet word denk maar bloed laten prikken Ben wel wat misselijk en een raar gevoel in mijn buik .. X