Hoi engeltje Ik heb zaterdag voor er laatst getest.... Mijn cyclus is norma altijd 27 dagen voel het ook tijd een paar dagen van te voren aankomen... X
Hoi Engeltje, Moet het maar aan kijken. Hij zei bij 2 testen negatief kan je ervan uitgaan dat het negatief is. Bloedonderzoek heeft geen zin en lichamelijk onderzoek doen ze pas na een half jaar als je nog niet zwanger bent... Ben er eigenlijk niks mee opgeschoten. Ze lachen je nog net niet de deur uit. We moeten het maar afwachten...... x
Engeltje; Net minimaal bloedverlies gehad....helaas betekende dit vorige maand dat ik de volgende ochtend ongi werd. Wacht het dus nog maar even af. Hoe is het bij jou?
Hoi flieentje; heb je dus helemaal niks aan vervelend voor je! Hoop toch dat het snel doorzet. Maar hoe bedoel je na een half jaar als je nog niet zwanger bent... Ik zal duimen voor je! Liefs!
Hee Julia; nee meen je niet! Ik dacht echt dat deze maand jou maand zou zijn! Pfff hoop toch niet dat het doorzet. Ga keihard duimen voor je! Hier geen klachten.. Wacht gewoon rustig af. Gaan aankomend weekend lekker weekendje samen weg en dan lekker andere dingen aan me hoofd. Dus wacht dinsdag af! Liefs! Hoe gaat het met de rest???
Dacht dat ik vandaag super ongi zou worden, heb de hele dag al een drukkend en krampend gevoel in mn onderbuik! Maar goed geen bloed te zien vandaag...stiekem wel blij mee Had maandag al getest, had namelijk weer testdrang hihi! Maar was negatief. Wanneer kan ik nu het beste testen aangezien mijn cyclus elke keer 2 dagen korter werd. Had nu 25dgn aangehouden maar kan natuurlijk nu weer anders zijn. Heb jij de pre-seed al gebruikt engelt? Wat vond je ervan?
Pfff gelukkig maar! Ben blij dat je het nog niet bent geworden, er is nog hoop! Haha Dat is wel balen dat hij negatief was, maar er blijft altijd hoop. Dan test je vandaag of morgen. Want dan ben je alweer een aantal dagen veder. Denk wel dat hij rond dezelfde datum blijft schommelen hoor! ( ik bedoel natuurlijk ronde de zoveel dagen.) denk ik hoor! Haha Nee nog geen pre seed gebruikt, had het te laat binnen. Dus dacht bewaar ik voor de volgende ronde! Anders (dacht ik) werkt het toch niet.. Wat ik wel deze maand slik is mutivitamine van centrum voor Mama. Dus ben benieuwd! Hoe voel je je veder? Liefs! Ps hoe is het met de rest van de ladies??!
Hier nog steeds geen ongi . Ga zaterdagochtend pas testen, want manlief is dan ook thuis. Vanavond en morgenavond moet ik werken dus dan zie ik hem niet! Hou het dus nog even spannend! Je hebt gelijk hoor, zou het ook pas de nieuwe ronde gaan proberen. Hoe is het inderdaad met de rest van de meiden, minder op ZP?
Hoi Allemaal, Ik ben hardstikke ongi! Baal wel had gehoopt dat het gewoon raak zou zijn. Ach nu kunnen we weer opnieuw gaan klussen! @Julia Spannend meis! Ik zalvoor je duimen dat het raak is Ik ben niet zo veelop zp omdat ikonwijs veel werk de laatste tijd en ik werk nogal onregelmatig, mag vanavond ook weeraan het werk, gelukkigdaarna lang weekend met manlief <3 @Engeltj, Misschien werkt het wel goed pree seed,heb er goede dingen over gelezen! xx
@ Julia; wat spannend voor je! Ik hoop op een knal test voor je zaterdag. Ben ook zo benieuwd. Laat je het me wel weten. Ik hoop natuurlijk voor mij ook geen volgende ronde hè. Dat ik het spul niet echt hoef te gebruiken. @ flieentje; wel balen voor je! Maar andere kant is het wel goed dat het is doorgebroken als ik bij sommige meiden kijk. Dan hoor je mij niet klagen. Kop op volgende ronde word misschien wel de jouwe! Hopen we natuurlijk op. Liefs xx
Hey meiden,sorry hoor dat ik even niks van me heb laten horen. Zit even niet zo lekker in mijn vel,er gebeurt zoveel de laaste tijd dat ik een beetje moe ben Ongesteldheid is er ook nog niet,dus vraag me af wanneer ik weer na de gyn moet of het dan al is gekomen. Zit nu tegen de 100 aan denk ik. @ JUlia,spannend meid!Nog steeds niks te zien?Spannend,morgen kan je weer testen,laat het ons weten he!Duim voor je meid! @engeltj wanneer zou jij mogen testen nu?Nog klachtjes of iets? @Flieeentje,jammer maar dan gauw op naar de volgende ronde!
Hee lieve Elvira, wat vervelend voor je! Je ongi komt maar niet en dan andere dingen om je heen gebeuren.. Dan zit je er soms even helemaal door heen. Begrijpelijk! Je mag hier alles kwijt, klagen alles. Hoop gewoon voor jou dat je straks weer ongi word! En het enige wat je kan doen is wachten. Snap ook niet dat de gyn, niet gelijk stappen onderneemt! Kop op meid! Ben er voor je.. (en snap ook dat je dan hier niet wil gaan lezen want dan staan er weer dingen op die je graag zelf ook wilt mee maken!) komt allemaal geloof me! Dikke knuffel!! Ps hier geen klachten, ik moet wachten tot dinsdag! Me banner klopt niet helemaal! (2dgn later)
Dank je wel engeltj,ben vandaag gezellig bij een vriendin langs geweest.Even lekker gekletst,plannetjes gemaakt voor een stedentrip samen,waardoor kan een mens zich al goed voelen he Spannend,nog een paar daagjes dan!Hoe voel jij je erbij?Denk je dat het raak is?
Hou allemaal, @elvira we gaan gewoon voor de volgende ronde Wanneer mag je naar de gyno??? Waar gaat je stedentrip naar toe? @engetj precies alles zal vat wel goed komen we zijn net pas van start gegaan dus moet het ooit een keer raak zijn! @julia nog een dag en dan ga je testen spannend!!!!! Ben zo benieuwd! Fijn weekend allemaal! Hoop dat het weer is een Beetje mee zit nu ik weer eindelijk is een weekend vrij ben! Xx
Nou had deze maand dus de stille hoop dat het gelukt was.....maar vanmorgen ongi geworden....baal ervan! Maar goed op naar de volgende ronde! Nu duim ik voor jou engelt, dinsdag is je NOD toch?
@Julia balen meis! Misschien isbhetbop vakantie wel raak, dan ben je misschien meer ontspannen en in een andere omgeving..... Waar ga je heen? wij hebben pas over 4weken vakantie gaan we lekker de zon opzoeken heb er nu al zin in Xx
Hee Julia; wat balen zeg!! Ik had echt gehoopt voor je. Je dacht het zelf ook zo. Hoop dat je op vakantie straks zwanger word! Ze zeggen meestal dan heb je een ontspannender sfeer, en als je naar een warm land gaat dan wil sneller de bevruchting plaats vinden. Geen idee of het waar is. Hele fijne vakantie! Geniet ervan. @ hier; wel wat krampjes gehad vannacht en vanochtend in me buik dat ik dacht zou toch niet eerder worden.. We gaan namelijk een weekendje weg met Z'n tweeën. Heerlijk! Wij hebben vakantie vanaf 10 augustus vakantie en gaan lastminute doen. Misschien wel op Schiphol! Liefs xx