http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/365232-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-16-a.html#post13303724 Even iets naar beneden, en zie je mijn test! X
super hoor,ik zou morgenochtend of vrijdagochtend er weer een testje tegenaan gooien en dan zaterdag de cb? Maar hij is wel duidelijk hoor meis,ah heerlijk meis! Geloof je het zelf al?
Nee kan het nog niet geloven. Ben wel erg hyper! Maar we hebben afgesproken vrijdag weer te testen, en dan cb halen gelijk. Maar als ik terug kijk naar de afgelopen maanden was hijsteeds omo wit. Ik hou je op de hoogte, ik vind het wel erg spannend hoor. Zoals als ik nou zwanger ben wie moet ik bellen ha of gyn? Wanneer je ouders vertellen.. We wachten eerst af! Vrijdag ochtend weer in iedergeval. ( trouwens dit was niet met ochtend urine!!)
Volgens mij eerst de ha,en dan zal hij waarschijnlijk zeggen dat je een vk mag bellen. Oeeh spannend nog even dan,maar het ziet er goed uit meis!Maar als je dan op zo;n cb ziet staan zwanger dan is het nog echter lijkt mij! Nou als dit niet met ochtendurine was,dan zal waarschijnlijk hij morgen of vrijdag ochtend wel een stuk donkerder zijn nog.
Engelt....whaaaaaaaaaaaaaaa.......super gefeliciteerd!!!! Gewoon zwanger hoor....... Hier net wat roze met afvegen, denk dat deze ronde niet de mijne word. Maar goed blijven positief.
En engeltj geloof je het al wat meer?Heb je niet meer getest vandaag? Ah julia wat balen,in de hoeveelste ronde zit jij nu dan? Is het bij jou al doorgezet flieentje?
Heey elvira Nou ben weer is overtijd wacht nog met testen doe het wel voordat we op vakantie gaan.... Maar denk dat ik voor de verandering weer in een onregelmatige cyclus ben beland... En hoest met jou? X
Hey Elvira, ga nu de 5e ronde in....jammer maar mag niet klagen als ik kijk hoelang het soms bij andere duurd. Maar toch liever vandaag dan morgen! Bij jou alles nog hetzelfde.... Ga nu toch echt maar ovulatietesten kopen want snap het niet. Volgens berekening menstruatiekalender, 14dgn terug donderdag mn ei gehad, maar wij hebben woensdag geklust. Denk gewoon dikke pech of mn eisprong is gewoon op een ander moment dan dat ik berekend had.
Hey meis, doe een testje joh...ben hier wel benieuwd....duim voor je!!!! Hoeft niet te betekenen dat je cyclus onregelmatig is...
Hee lieve meiden!! Bedanktt voor felicitaties!! Hier alles oke, ik had gisteren getest en hij leek lichter. Had heel slecht geslapen, tot niet.. Maar toen hoorde ik dat het in het begin wel wat kon schommelen. En natuurlijk met twee dagen gaat het om hoog. Dus vanochtend weer getest, mooie test. Wel een stuk dikker. We willen zondag ochtend de cb test doen die aangeeft hoe lang je al zwanger bent. Ben zo gelukkig!! Echt ongelofelijk, had het niet gedacht. Zo voelde ik wel van de week dat ik dacht ja dit is hem en zo zijn we gaan testen en resultaat, meiden ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn!!! @ Julia; al ongi geworden hoop het niet! @ Flieentje; al getest, zou het echt doen!!
Nou hier wel ongi geworden, hopelijk duurd het niet zo lang en kunnen snel weer aan de klus. Nog tips....
Ga deze maand is kijken naar ovulatietesten! Een hele goede is dat.. Hoeveel dagen cyclus heb jij ook al weer??
Hier een test gedaan is negatief helaas... Maar ben nog steeds niet ongi Misschien is me cyclus wel langer geworden....
Dat zal ik is gaan doen. Welke heb jij gebruikt....vind die van CB wel erg duur. Weet niet zo goed hoe het werkt, dus ga je wel advies vragen hoor...haha! Mijn cyclus zie handtekening, zit tussen de 25-28dgn. Deze keer was weer 26dgn.
Misschien heb je wel een laat ei gehad....of gebruik je ovutesten. Hoop niet dat je cyclus weer zo lang word, is niet echt fijn.