Nee gebruik geen ovulatie testen wil het gewoon eerst zo proberen... Als t deze maand weer zo pet is moet ik togh maar ff navraag doen bij de ha. Heb van alles gelEzen over onregelmatigheid. Togh blijf ik t raar vinden was altijd regelmatig. Misschien komt t wel door die zwangerschapspillen....
OWWWWW...flieentje, die van de etos zeker! Heb daar zoveel over gelezen, bij heel veel vrouwen word hun cyclus ineens veel langer, dus zou maar gauw stoppen en alleen foliumzuur slikken.
Nee van de tuinen was toen een aanbieding. Zijn super ranzig als je het potje al open draait ga je over je nek! En hoe het ruikt zo smaakt het ook haa. Ik ga er gewoon mee stoppen want sinds ik die slik is dit geƫtter begonnen! Ik neem wel gewoon folie van de kruidvat of Davitamon die is beter denk ik.
Lijkt me verstandig, kan je ze altijd weer gaan slikken als je zwanger bent. Ik slik nu alleen foliumzuur van de KV. Als ik zwanger ben kan ik altijd nog die van davitamon kopen. Word anders een duur grapje zeg, mocht dit nog een jaar duren. Hoelang mag je eigenlijk foliumzuur slikken....
Volgens mij maakt het niet uit hoelang je folium gebruikt want het kan geen kwaad voor je lichaam. Het is goed voor je weerstand. Veel oude mensen gebruiken het haha
Het is trouwens goed voor hart en vaten dus het kan geen kwaad. Het word aangeraden bij zwangerschap 4 weken van te voren te beginnen en dan als je zwanger bent de eerste 3 maanden door te slikken voor de groei van het embryo. Foliumzuur is ook wel vitamine b11. B11 is meestal onderdeel van een multi of vitamine B-complex, met meerdere B-vitamines. Alle B-vitamines zijn betrokken bij het vrijmaken van energie en hebben een functie in het zenuwstelsel. Een vitamine B-complex kan, als aanvulling op de voeding, worden ingezet bij inspanning, stresssituaties en vermoeidheid.
Ik heb die van sensitest gebruikt! Las hier heel veel goede berichten over. Ja die cb waren erg duur. Dan houden we 27 dgn aan. Ik had 28 dgn, volgens de berekeningen zou je je ei hebben op 14 dag. Dat was bij mij dus. Ben vanaf de 10de gaan testen. Begin jij dus op de 8-9 de dag te testen. Rond dezelfde tijd steeds. En als het goed is worden de streepjes steeds donkerder. En als ze gelijk aan elkaar zijn dan is het een positieve ovulatietest. Maar als het zo ver is dat je dat hebt, dan vertel ik je het wel opnieuw. Over de foliumzuur, dat zit normaal gesproken ook in de gewone vitamines maar dan lager. Maar het is goed dat je het door blijft gebruiken. Alleen je moet de dosering niet overschrijden! Hoe is het vedet met je?? Ik blijf hier wel kleppen hoor!! X
Maar alles duurt te lang he,als je het zo graag wilt! Anders kan je ook altijd nog je temp bij houden,als je cyclus iets anders is elke keer.
Zit je al op je roze wolk Engeltj? Heb je het al aan je ouders of iemand anders verteld of houden jullie het nog eventjes geheim?
Ja zit zeker op een roze wolk!! Ik heb vandaag de cb gedaan we konden niet meer wachten. Ben precies 4 weken zwanger! Maandag bellen voor afspraak. En daarna heerlijk op vakantie. We zijn erg blij, en gelukkig! Maar houden natuurlijk wel alle opties open. Vind het ook heel spannend allemaal hoor, zo van wat moet ik regelen, wie moet ik bellen voor afspraak. Ha of vk? We willen na de vakantie onze ouders het nieuws vertellen, vinden het erg moeilijk hoor! Vandaag bij mijn moeder geweest zou het zo vertellen! Haha @ steppie; pff wat lang alweer..
Heey meid Al gebeld? Wanneer krijg je je eerste echo!? Je moet eerst de ha bellen dan krijg je een verwijzing voor ze vk Haha als ik zwanger zou zijn kan ik het ook niet voor me houden zou het liefst gelijk vertellen! Klopte bij jou je pendel? X
Hee meid! Ja heb wel gebeld, maar krijg pas echo met 10 weken. Dat is hij hun standaard. Dus nog even wachten. Ik dacht dat zo'n echo altijd wel eerder was! Ja heb er ook veel moeite mee hoor zou het graag aan mijn ouders vertellen. Maar we gaan eerst zo op vakantie en dan na de vakantie vertellen! Leuk hoor. Nee ik was een maand eerder! Ik ga vanavond om 9 uur vliegen naar Bulgarije. Heerlijk 11 dgn! Hoe is het met jou?? X
Heeyy meid Ja dacht ook dat ze soms eerder een echo doen. Kan me het helemaal voorstellen om niks te zeggen! Zou er zelf ook onwijs moeite mee hebben! Een maand eerder? Was t ook pas laat positief of niet? Met mij gaat het goed, ben alleen nog steeds niet ongi..... Snap er niks van dat een cyclus ineens kan veranderen.... Lekker hor! Bulgarije zaten wij ook voor te kijken maar t werd Mallorca! Fijne vakantie! Wij gaan morgen nacht! X
Haayy hier uit het zonnige Bulgarije, Ja na de vakantie dan vertellen we het! Haha spannend. Nee ik had 3 dagen voor mijn nod al positief. Ja ik vind het okk gek dat je nog steeds geen ongi hebt of positieve test. Heb je vaker onregelmatigheid? Veel plezier op vakantie!! Liefs xx
Nou meiden Ik heb vanochtend een test gedaan en die was positief! Een goedkope gedaan en een van cd digitaal Ben helemaal van de wereld! Haal zo een cb met het aantal weken. X
Wauw wat leuk voor je! Gefeliciteerd!!!! Je bent dus 4 weken zwanger?? Grappig Hoe kan dat jij al zo snel naar Vk kan dan? Heb je de ha ook gebeld? Ben wel even benieuwd! Geniet ervan!! Liefs xxx