schuif eens even op dames !!! Ook ik zit te wachten tot ik kan testen ,heb naar mijn idee wel symptomen Last van :hoofdpijnen :veel pijn in de buik ,toevallig nu niet :sneller geïrriteerd : witte afscheiding : last van tepels zal je net zien ,zijn het gewoon tekenen van ongesteld worden, omdat ik nu geen spiraal meer hebt IN AFWACHTING
gabriel, dat zouden best wel eens wat verschijnselen kunnen zijn van de spiraal...maar wie weet! Engelt heb vrijdag getest maar was negatief. Zaterdag iets helder bloedverlies gehad en vandaag iets oud bloedverlies. Maar dan alleen met afvegen...hmmm! Lekker onduidelijk nog dus. Wacht morgen even af, misschien zet ongi door en zo niet dan moet ik er nog maar is een testje tegenaan gooien. Net een last minute geboekt naar Tenerife voor 10dgn. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, dan gaan we hopelijk een vakantie beeb maken!!! Hoe is het verder met jullie meiden, veel klachten en al een buikje....wil wel graag foto s zien! Nu snel naar bed want morgen weer vroeg op!
Hè Julia! Wat jammer! Word je ook niet vrolijk van dat je ongi niet door zetten! Weet je zelf gewoon niet meer waar je aan toe bent! Hoop dat als je nog een keer test deze super positief is! Lekker vakantie! Kan e helemaal tot rust komen! Is je eiersprong op vakantie? Kan heb je nog wat leuks te klussen ook! Ik zal straks een nieuwe buik foto maken en dan zet ik hem erop! Momenteel geen klachten zal wel komen als ik morgen moet werken! Deze week naar de vk hoop zo dat ze een echo doen maar op de site staat dat ze dit pas met week 10 doen! Heey gabriel! Welkom! Wanneer ga je testen? X
flientje...echt al een klein buikje, mooi hoor! Ben benieuwd hoe dat het er over 9mnd uitziet haha!!! Hier maandagmiddag getest, weer negatief. Vanaf maandag geen bloedverlies meer gehad met afvegen. Dus nu wacht ik even tot vrijdag. Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan maar weer een test. Kan natuurlijk ook dat mijn cylus veranderd.
Hè Julia, Wat gek! Dan zou ik toch nog een keertje testen. Want op hoeveel dagen zit je nu? Je cyclus kan niet zomaar veranderen hoor. Hoop voor je op goed nieuws. Hoe gaat het met de rest van de meiden??? @hier; volgende week maandag eerst intake en dan 1 echo. Ik was/ben zo zenuwachtig, dat ik uiteindelijk toch een echo krijg. Was eigenlijk de bedoeling bij 10 weken. ( volgende week maandag ben ik 8wkn en 2dgn) Liefs x
@julia ja dat zou heel goed kunnen! Min cyclus was opeens ook anders! @engeltj super meid! Hier lekker misselijk moe bahbah Morgen lekker vrij spannende dag intake en echo!
Nou meiden, hier gewoon weer ongi geworden... begint toch best eentonig te worden iedere maand het zelfde verhaal...haha! Maar goed even een baalmomentje hier! Nu eerst maar is lekker geniet van mn vakantie a.s. zaterdag. En jullie al echo´s echt fantastisch meiden. Geniet van de beelden en laten jullie hier ook een foto achter!
Julia nou kan het volkomen begrijpen meid! Onze uk was nog iets te klein voor foto model De 24ste krijgen we een termijn echo en dan zet ik er een mooie foto op! Wel balen dat je ongi bent geworden! Geniet van je vakantie! Dan komt het vast goed! steppie 95 dagen wat onwijs lang! Had je dat altijd?
@ Julia; balen dat je ongi bent geworden zeg!! Anders probeer je volgende maand toch met ovulatietesten? Eerst lekker genieten van je vakantie samen. @ steppie; echt waar!! Wat fijn voor je. Je moest ook zo lang wachten. En als het volgende maand nou weer zo lang duurt zou ik toch eens vragen bij de dokter. @ flieentje; mooi hoor, krijgt al een klein buikje. @ hier; vandaag intake gehad en eerste echo. Was zo mooi echt geweldig. Ik ben echt verliefd!! Zo mooi dat ons kleintje al is. Heb wel inwendige echo gehad. Over twee weken weer echo. Liefs!!
Hey meiden even een berichtje vanuit turkije,ben op vakantie bij mijn schoonouders. Hier alles het zelfde geen ongesteldheid,ga na de vakantie aan clomid beginnen dus ben benieuwd! Engeltj,helemaal op je roze/blauwe wolk?. Steppie bij jou alwat doorgezet nu? Flientje al een lief buikje Julia weer druk aan de klus en lekker op vakantie!
Steppie.....eindelijk ongi, dat is wel fijn zeg! Tenminste dat kan ik me zo voorstellen na 95dgn. Engeltje en flientje hoe verloopt de zwangerschap, al foto´s. Flieentje, mooi klein buikje al....super leuk! Elvira, jij ook al lekker op vakantie heerlijk he! En wat is het dan koud weer als je thuis komt. Ik heb een heerlijk vakantie gehad met mn mannetje! Eindelijk weer is tijd voor elkaar en natuurlijk veel geklust. Daar gaan we ook nog even mee door deze week. Hopelijk hebben we nu raak geschoten!