Elvira, zie net dat je na de vakantie met clomid gaat beginnen, hopelijk komt er dan voor jou ook snel een zwangerschap of regelmatige cyclus! x
Hee meiden! Hoe gaat het met iedereen?? @ Elvira; heb je een fijne vakantie? Ik hoop voor je op een snelle menstruatie. Want je hebt nu al zolang moeten wachten!! Hoe gaat het veder met je? @ steppie; al weer begonnen aan een nieuwe ronde. Wel fijn dat je ongi bent geworden! Nou maar eens kijken hoe lang je cyclus nu is.. @ Julia; hoe is het met je? Leuke vakantie gehad. Ik hoop dat het deze ronde nou eindelijk wel eens mag zijn. Voel je je veder goed? @ flieentje; hoe gaat het met jou? @ hier alles goed! Volgende week weer een echo. Dus mag ik weer even kijken. Haha! Wel last van me darmen hoor bahh. Liefs!!
Engelt, fijn dat het goed met je gaat. Wel jammer dat je last hebt van je darmen, hopelijk tijdelijk! En volgende week weer een echo spannend! Altijd leuk om de kleine te zien. Laat je dan ook ons even een foto zien! Heb echt een heerlijke vakantie gehad, veel naar het strand en veel gave excursies gedaan. Zelf dolfijnen en walvissen gezien, was echt top. Meiden heb jullie mening even nodig. Maandag drukkend pijnlijk gevoel in mn onderbuik. Heb dus ma of di mijn eisprong gehad. We hebben do/za/ma geklust. Denken jullie dat dit voldoende is geweest. Door omstandigheden woensdag niet kunnen klussen! Engeltje, hoop ook echt dat het nu eindelijk is raak mag zijn, vind het toch stiekem best langer duren dan ik had gehoopt.
Julia klinkt als een heerlijke vakantie! Waar waren jullie heen geweest? Het eicelletje van de man blijft 72 uur leven..... Volgens mij.... Wij hadden ook niet geklust op de dag van me ei..... engeltje ja gaat goed, en met jou? Hoe is het met de rest van de meiden?
Hey meiden,ik ben afgelopen zaterdag weer teruggekomen van vakantie en deze week weer druk aan het werk geweest. Ik zit nu aan de duphaston om mijn ongesteldheid op te wekken dus hoop eind volgende week met clomid te beginnen. Julia fijn dat je een heerlijke vakantie heb gehad! Als je maandag heb geklust dan zou dat goed moeten zijn!Hopelijk is het nu raak voor je! Engeltje,fijn dat je je verder goed voelt,al een buikje?Leuk volgende week weer een echo is toch altijd even een bevestiging! Steppie,hoelang geleden ben jij nou gestopt met de pil?Anders na 6 maanden maar even langs de huisarts hoor hier kom je ook niet ver mee!
Hè Julia; fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Wat leuk met dolfijnen en walvissen. Waar was je ook alweer? Ik ga m'n duimen hard draaien voor goed resultaat! Jaa maandag mag ik eindelijk weer zien, als het een beetje een duidelijke foto is dan probeer ik hem erop te zetten. Vind het toch ook wel weer elke keer spannend hoor! Haha @elvira; ook een leuke vakantie gehad? Waar was jij? Op naar een snelle menstruatie en dan zwangerschap. Hoe lang moet je dit doen tot de menstruatie dan? Het moet door dat vanzelf komen? @steppie; hoe gaat het met jou? Had je trouwens een heftiger menstruatie aangezien je al een tijd niet ongi was. Hoop voor jou dat je menstruatie iets regelmatiger word. Dat je in iedergeval niet zo lang hoeft te wachten tot de volgende menstruatie. @ flieentje; hier alles goed. Jij ook maandag echo? Gaan jullie nog wat leuks doen? Hier is het erg mooi weer al! Liefs xx
Engeltje, wij zijn naar Tenerife geweest, echt een leuk eiland! Vandaag een beetje druk, dus niet zoveel tijd om te reageren. Steppie, nog maar 2x ongi geweest, wat een gedoe zeg. Ben je al bij de huisarts geweest... Elvira, nu eindelijk je ongi opwekken en aan de clomid, spannend zeg! Hou je ons op de hoogte! Owja engelt heb je al een foto van je buikkie....of is er nog weinig aan te zien...
Haayy Julia; wat heerlijk zeg! Hoe warm was het daar nog dan? Als jullie maar heerlijk genoten hebben toch. We maken elke week foto's maar kan nog niet veel verschil zien hoor. Meet ook elke week me buik n borsten op. Mijn borsten geloof 4cm en buik 2,5cm groter. Liefs!
Ja dat is misschien nog lastig om op de foto te zetten, maar het groeit in ieder geval! Het was daar gewoon 30 graden echt bloedheet..haha! En dan hier weer dat koude regenweer....jammer hoor had liever nog een weekje daar gezeten. Nu nog 1 dag vrij en morgen weer aan het werk! Als ik deze maand weer ongi word ga ik je raad maar is opvolgen en ovutesten gebruiken. Had jij ze nou van sensitest of zwanger en kids? Liefs
Heee Julia; Zie nu pas je berichtje, maar lekker zeg 30 graden! Inmiddels alweer aan het werk? Ik snap dat je er nog even wat langer zou willen zitten. Heb ik ook altijd. Ja we gaan er niet vanuit maar als het dan zou gebeuren moet je van sensitest gebruiken! Hoeveel dagen is je cyclus nu? Liefs!
Ja het normale leven is weer begonnen! Ik heb echt het gevoel weer ongi te worden, ben het gevoel van dat ik zwanger kan worden even kwijt! Maar goed even een dipje zeg maar. Mijn cyclus wisselt steeds, tussen de 25-29dgn meestal, zie banner. Ow ik zal even kijken bij sensitest, misschien kan ik daar wat bestellen. Wacht nog even tot maandag, dinsdag en ga pas bestellen als ik ongi ben.
Hey meiden, nou hier nog geen ongi, maar wel een negatieve test!!! bleh....voel me er echt rot onder! Hopelijk maak ik traag hcg aan en komt er einde van de week geen ongi en wel een posi test....we wachten af... @Hoe is het met jullie dan....nog veranderingen!!!
Julia balen dat de test negatief is! Hoop het voor je Dat je een lage hcg aan maakt! Hoeveel dagen ben je overtijd?
Hier ook nog weinig nieuws. Vanmorgen heel klein veegje roze te zien, maar echt maar inimini, geen idee of ik ongesteld moet worden, dat zou dan vergeleken met de vorige keer wel heel snel na de laatste keer zijn, dat was namelijk 10 september, en zoals je kan lezen was t de eerste keer na 56 dagen en de 2de in de 90, dus ben benieuwd. Ik durf niks te hopen. T zou wel geweldig zijn, maargoed. Genoeg aan mijn kop wat betreft werk. Omdat t zo ontieglijk slecht gaat, besloten om per januari gewoon ff bijna 10 uur per week van mijn contract af te halen, stelletje idioten, hoe moet ik. Nou rondkomenenhypotjeek betalen van 17 uur in de week, dat is verdomme bijna 500 euro in de maand minder, ik weet t echt niet meer hoor!! En dan probeer je de bond te bellen, maar die hebben de telefoon eruit getrokken en zijn niet bereikbaar, pffffff ik voel me echt zo superklote, gelukig 1 troost, ik ben niet de enige in ons bedrijf, maar tis wel zuur als de pm-ers die op de groep staan hun uren houden ener nog meer uren bijkrijgen, en demensen in de flexpool en bso worden gekort!! Haal er dan bij iedereen wat uren af zodat t gat onderling niet zo groot is!! Sorrie dat ik loop te klagen maar t voelt nou eenmaal ff zo en moet t ff kwijt xx
flientje, vandaag is mijn NOD. Gister negatieve test, maar nu nog steeds niet ongi. Ga morgen weer testen als er geen ongi is. Hoe gaat het in je zwangerschap.. Steppie, hoop echt dat je ongi is doorgebroken. Zal wel fijn zijn wat meer regelmaat in je cylus i.p.v 2-3 mnd wachten. En wat een ellende zo op je werk zeg! Dat ze dat gewoon zomaar kunnen doen. Hoe ga jij dit nu doen...op zoek naar een nieuwe baan, of iets erbij.... Sterkte ermee meid! Snap dat je het even kwijt moest.
Voorlopig ga ik denk maar akkoord met die 17/27 uur, tis toch n inkomen, als ik t er niet mee red zal ik er toch wat bij moeten doen, maar ja, leuk vooruitzicht maar niet heus, en zeker niet als ik straks zwanger ben, hoe moet ik t dan financieeel redden, geen idee nog, maar de kinderwens zet ik niet stop hoor gaan gewoon 'vrolijk' verder xx
Ja lastig zeg steppie, hoop dat ze het uiteindelijk weer voor je terug draaien. En zeker niet je kinderwens stop zetten, dan liever een baantje erbij toch!
Hey meiden, hoe is het bij jullie....lang niets meer gehoord! Hier een positieve ovulatietest, dus dat word een weekendje genieten van elkaar...haha! Wat vinden jullie ervan!